AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #61 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei fy, det er så ekkelt! Menn har et ego og en selvtillit som ikke står i stil med realiteten ass. Håper du passer på deg selv og heller er alene i godt selskap enn med en fyr som ikke engang klarer å ta vare på deg selv og sin egen hygiene! Anonymkode: 35921...de0 En del menn. Ikke alle menn. En god del menn er veldig realistiske og ønsker seg noen å dele livet med. Jeg bare.. jeg blir bare så lei av de slabbedaskene.. og ja, han var veldig ekkel.. utrolig ekkel.. Anonymkode: 2c98e...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #62 Del Skrevet 17 timer siden . AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg tror de fleste yngre kvinner i høy grad bryr seg om utseendet. Vi kan for min del slutte å si det, for det stemmer heller ikke! Anonymkode: 35921...de0 Joda. Jeg bryr meg om utseende. Hva så? Men jeg synes hvordan menn snakker om utseende, altså, de har jo absolutt ingen peiling på utseende. Måten de snakker om det på… skikkelig turn on.. Hva som gjør noe vakkert… virker som at de kun er konsumenter.. blitt late passive mottakere som bare skal ha. 😅 Anonymkode: 38241...b3d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #63 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): . Joda. Jeg bryr meg om utseende. Hva så? Men jeg synes hvordan menn snakker om utseende, altså, de har jo absolutt ingen peiling på utseende. Måten de snakker om det på… skikkelig turn on.. Hva som gjør noe vakkert… virker som at de kun er konsumenter.. blitt late passive mottakere som bare skal ha. 😅 Anonymkode: 38241...b3d Turn off Anonymkode: 38241...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #64 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Forskjell på å gå etter billedskjønne menn og å ønske seg en mann som ikke omfavner sitt eget forfall. Anonymkode: 6183e...714 👏 Anonymkode: 2c98e...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 17 timer siden #65 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, nå forventer jeg ikke at de skal være 187 cm og masse hår og kjekke. Men at de i det minste skal være over 180 og ikke skalla, det er vanvittig stygt! Hører at jeg får svar fra endel som er langt over 20-åra - dere ble hvertfall advart da. Datingmarkedet 2024 er andre tilstander enn det var på 2000-tallet. Anonymkode: 35921...de0 👆 Fremstår som veldig arrogant og usympatisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #66 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 170 Anonymkode: 35921...de0 Så da er 170+ innafor Anonymkode: ac029...8db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #67 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er ingen menn som dater ut av sin liga. Noensinne! At menn prøver seg ja, men det skjer aldri at de lykkes. Kvinner er notorisk for å kun date over egen liga. Dvs at for menn må man ta til takke med det motsatte. Anonymkode: 9f501...ba1 Øhm. Hva med menn med yngre kvinner? Anonymkode: 56be4...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #68 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Du er ikke i en annen liga fordi du anser deg selv som pen. Å være i en annen liga er mye mer enn utseende. Dersom dere er fra samme sosioøkonomiske bakgrunn er du i helt samme liga som dem. Latterlig innlegg. Anonymkode: 088b1...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 16 timer siden #69 Del Skrevet 16 timer siden askjiir skrev (38 minutter siden): 👆 Fremstår som veldig arrogant og usympatisk. Ja, det må jo være en tulle tråd dette😅 Det er få eller ingen kvinner som forventer at alle skal være over 180 med en hårmanke som gjør Fabio misunnelig 😂 Greit nok at mange synes høy og mørk med fullt hår og perlehvite tenner er veldig fint, det er jo konvensjonelt pent, men å skrive at andre er stygge er helt bak mål. Hvilket formål skal det tjene om ikke nettopp å fyre opp en diskusjon hvor kvinner skal settes opp mot menn. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #70 Del Skrevet 16 timer siden Jeg var aldri på singeltreff, men på byen ble jeg konsekvent sjekket opp av menn minst 15 år eldre enn meg, overvektige, dårlig tenner, klær med hull osv. selv er jeg en helt normal dame i starten av 30-årene, normalt pen og slank. At disse mennene på 50 turte gjør meg litt misunnelig, for makan til selvtillit 😆 om vi er ulik liga eller ikke, ja, det vil jeg faktisk si. Som kvinne er jeg ikke interessert i sånne type menn, på lik linje med rusmisbrukere, arbeidsledige, religiøse osv. Dette er sikkert snille og ålreite menn, og jeg ser ikke ned på dem, men de er uaktuelle som partner. Jeg fant til slutt min livspartner som hverken er overvektig, mangler tenner eller er mange år eldre enn meg og jeg er veldig lykkelig og fornøyd med mannen min. Anonymkode: 31f56...94e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 15 timer siden #71 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha, nå forventer jeg ikke at de skal være 187 cm og masse hår og kjekke. Men at de i det minste skal være over 180 og ikke skalla, det er vanvittig stygt! Hører at jeg får svar fra endel som er langt over 20-åra - dere ble hvertfall advart da. Datingmarkedet 2024 er andre tilstander enn det var på 2000-tallet. Anonymkode: 35921...de0 «I det minste over 180». Du vet 180 er gjennomsnittlig høyde for menn i Norge? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #72 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Utrolig hva en fet lommebok kan utrette.. 😆 Anonymkode: 38cc9...370 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #73 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Tull! Bare jæ*** tull! Kjærlighet kjenner ingen grenser, verden er full av " umake" par. Og det er alltid lov å prøve seg, plutselig er det klaff der man egentlig ikke har troa. Jeg oppfordrer alle til å gå etter de man liker og ikke tenke noe så dumt som liga! Anonymkode: 74570...30e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #74 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er dritekkelt med eldre menn som henger over yngre jenter, æsj ass! Opplevet er innenfor dating Anonymkode: 35921...de0 Vet man på forhånd alder på dem man hilser på, på slike arrangementer? Om ikke, så går man jo strengt tatt bare bort til en vakker kvinne som man vet er singel. Alder på damer i dag kan være veldig vanskelig å anslå Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #75 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tull! Bare jæ*** tull! Kjærlighet kjenner ingen grenser, verden er full av " umake" par. Og det er alltid lov å prøve seg, plutselig er det klaff der man egentlig ikke har troa. Jeg oppfordrer alle til å gå etter de man liker og ikke tenke noe så dumt som liga! Anonymkode: 74570...30e Tenker dette bare er en dame som blir fornærmet, og får sin selvfølelse utfordret når en mann hun ikke finner attraktiv finner henne attraktiv. Som tror hun er så bra at menn burde forstå at hun er bra nok. Veldig få menn i dag setter kvinner så høyt at de er over dem selv. Uansett om en dame måtte tro det. Ikke så vanskelig å forstå hvem som har et forvrengt virkelighetsbilde her. Men kjør på ts, om du føler deg bedre enn de fleste, må det være kjipt å omgå så mange underlegne, og ikke minst måtte prate med dem. Enda det er gale nok at de vandrer inn i ditt synsfelt fra tid til annen! De burde skamme seg disse mennene, som ikke forstår hvor simple og uattraktive de er Anonymkode: 30c32...357 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #76 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker dette bare er en dame som blir fornærmet, og får sin selvfølelse utfordret når en mann hun ikke finner attraktiv finner henne attraktiv. Som tror hun er så bra at menn burde forstå at hun er bra nok. Veldig få menn i dag setter kvinner så høyt at de er over dem selv. Uansett om en dame måtte tro det. Ikke så vanskelig å forstå hvem som har et forvrengt virkelighetsbilde her. Men kjør på ts, om du føler deg bedre enn de fleste, må det være kjipt å omgå så mange underlegne, og ikke minst måtte prate med dem. Enda det er gale nok at de vandrer inn i ditt synsfelt fra tid til annen! De burde skamme seg disse mennene, som ikke forstår hvor simple og uattraktive de er Anonymkode: 30c32...357 *burde forstå at hun er altfor bra for dem Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #77 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull! Bare jæ*** tull! Kjærlighet kjenner ingen grenser, verden er full av " umake" par. Og det er alltid lov å prøve seg, plutselig er det klaff der man egentlig ikke har troa. Jeg oppfordrer alle til å gå etter de man liker og ikke tenke noe så dumt som liga! Anonymkode: 74570...30e Hvis du først skal si det så husk å slenge på: «blir du avvist så husk å akseptere det og gå din vei». Så mange ganger har jeg opplevd eldre menn som har kalt meg hore, fittetrynet, stygg bitch, feit ku også videre når jeg har avslått. Det er ikke noe hyggelig når man er ung å få stygge bemerkninger slengt etter deg av menn som er så gamle at de kunne vært faren din. Anonymkode: 2c98e...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #78 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker dette bare er en dame som blir fornærmet, og får sin selvfølelse utfordret når en mann hun ikke finner attraktiv finner henne attraktiv. Som tror hun er så bra at menn burde forstå at hun er bra nok. Veldig få menn i dag setter kvinner så høyt at de er over dem selv. Uansett om en dame måtte tro det. Ikke så vanskelig å forstå hvem som har et forvrengt virkelighetsbilde her. Men kjør på ts, om du føler deg bedre enn de fleste, må det være kjipt å omgå så mange underlegne, og ikke minst måtte prate med dem. Enda det er gale nok at de vandrer inn i ditt synsfelt fra tid til annen! De burde skamme seg disse mennene, som ikke forstår hvor simple og uattraktive de er Anonymkode: 30c32...357 Jeg kjenner så mange kvinner i 20-årene som syns det er jævlig ekkelt med menn som er dobbelt så gamle som legger seg etter dem. Ja, de syns det er ekkelt og beskriver dem som virkelighetsfjerne griser. Anonymkode: 2c98e...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 14 timer siden #79 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 En snill god mann med de rette verdiene som har et helt ok utseende kan lett date noen langt over sin "liga". Om det er noe inne i hodet på kvinnen han dater, og motsatt kvinner med gode verdier kan lett date en mann langt over sin "klasse" om han tenker med rett hode. At mange ikke gjør det er en annen sak, men de bør man holde seg unna uansett om man er kvinne eller mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #80 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner så mange kvinner i 20-årene som syns det er jævlig ekkelt med menn som er dobbelt så gamle som legger seg etter dem. Ja, de syns det er ekkelt og beskriver dem som virkelighetsfjerne griser. Anonymkode: 2c98e...cc4 Jeg kjenner veldig mange kvinner i 30-40 årene som ser ut som jenter i 20 årene. Hvordan mener du man skal løse den floken? Forskjellen er at umodne jenter i 20 årene mangler den forståelsen at en mann ikke på forhånd kan vite hvor gammel hun er. Jeg kjenner også jenter i 20 årene som ser betraktelig eldre ut. Neste gang kan du kanskje la være å bli fornærmet. Si det som det er, at du er x antall år og tror han er for gammel. Anonymkode: 30c32...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå