Julius Cæsar Skrevet tirsdag kl 14:34 #141 Del Skrevet tirsdag kl 14:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette. At en kvinne ønsker seg en gjennomsnittlig mann, er da virkelig ikke oppsiktsvekkende. Anonymkode: 04977...1a6 La oss snu kjønnene. Er jeg som mann urealistisk hvis jeg krever at dama er under 165, har flott utseendet og bra personlighet. Jeg får ikke oppmerksomhet fra den typen damer, men jeg mener at jeg burde få det fordi jeg bruker mye tid på utseendet og fordi jeg engang hadde ons med en sånn dame i fylla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:39 #142 Del Skrevet tirsdag kl 16:39 Julius Cæsar skrev (2 timer siden): La oss snu kjønnene. Er jeg som mann urealistisk hvis jeg krever at dama er under 165, har flott utseendet og bra personlighet. Jeg får ikke oppmerksomhet fra den typen damer, men jeg mener at jeg burde få det fordi jeg bruker mye tid på utseendet og fordi jeg engang hadde ons med en sånn dame i fylla Flott utseende er da ikke gjennomsnittlig. Vanlig/normalt utseende er det. 165 er også lavere enn gjennomsnittet. Anonymkode: 04977...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #143 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Normalt pene damer på 20 vil alltid være mer attraktive enn menn på 40 og 50. Noe annet er bare ønsketenkning. Anonymkode: 04977...1a6 Å være attraktiv innebærer at andre oppfatter deg slik. Det spiller liten rolle hva du enn måtte mene om deg selv, men å være unge er ikke synonymt med å være attraktiv. Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:39 #144 Del Skrevet tirsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å være attraktiv innebærer at andre oppfatter deg slik. Det spiller liten rolle hva du enn måtte mene om deg selv, men å være unge er ikke synonymt med å være attraktiv. Anonymkode: 30c32...357 Vel. De fleste normalt pene damer anser ikke menn på 40 og 50 attraktive. De fleste menn, uansett alder, anser damer på 20 mest attraktive av alle damer. Statistikk. Anonymkode: 04977...1a6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:22 #145 Del Skrevet tirsdag kl 22:22 Julius Cæsar skrev (7 timer siden): La oss snu kjønnene. Er jeg som mann urealistisk hvis jeg krever at dama er under 165, har flott utseendet og bra personlighet. Jeg får ikke oppmerksomhet fra den typen damer, men jeg mener at jeg burde få det fordi jeg bruker mye tid på utseendet og fordi jeg engang hadde ons med en sånn dame i fylla Tenker nok at det er endel menn som ønsker dama under 165, og det er fint - for krav skal man jo ha! Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:27 #146 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel. De fleste normalt pene damer anser ikke menn på 40 og 50 attraktive. De fleste menn, uansett alder, anser damer på 20 mest attraktive av alle damer. Statistikk. Anonymkode: 04977...1a6 Joda, men hva opplever du? Om man stadig opplever å være attraktiv for menn man ikke synes er attraktive. Hva gjelder statistikk, så finner damer seg eldre menn. Gjerne ikke 50 mot 20. Men, hva gjelder statistikk så har yngre damer en tendens til å foretrekke eldre menn. Og menn har en tendens til å foretrekke yngre damer. Om du opplever at du er attraktiv for unge menn, jevnaldrende menn, så stemmer det vel kanskje. Altså at slike menn prøver seg på deg. Om du bare opplever at eldre menn prøver seg, vel da vet du hvor din attraktivitet ligger. Din opplevelse av å være attraktiv bør altså gjenspeile virkeligheten, ikke en idé om at det finnes en statistikk som sier at du burde være attraktiv. Denne statistikken sier altså at selv om du er i 20 årene, så er det ikke nødvendigvis slik at menn i 20 årene finner deg attraktiv. Den sier også at det ikke er sikkert du selv finner jevnaldrende attraktiv. Igjen, dette er bare statistikk. Det finnes eldre damer som er attraktiv for yngre menn, eldre menn som er attraktiv for yngre damer. Du vet hvor du ligger, jeg synes uansett det er hyggelig uansett hvilke alder damen er i som flørter og prøver seg Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet tirsdag kl 23:08 #147 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 Det er i alle fall ikke noe mindre usant enn all svadaen om at "kvinner får urealistiske forhåpninger av å ligge med hunks og tror de er mer attraktive enn de egentlig er". I utgangspunktet ikke enig i denne "liga"-tankegangen, men fint at noen tør å angripe gutta litt for den samme mentaliteten. Det er ingen biologi eller annet som tilsier at dette skulle være en kjønnet problemstilling, gitt at den eksisterer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:16 #148 Del Skrevet tirsdag kl 23:16 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Joda, men hva opplever du? Om man stadig opplever å være attraktiv for menn man ikke synes er attraktive. Hva gjelder statistikk, så finner damer seg eldre menn. Gjerne ikke 50 mot 20. Men, hva gjelder statistikk så har yngre damer en tendens til å foretrekke eldre menn. Og menn har en tendens til å foretrekke yngre damer. Om du opplever at du er attraktiv for unge menn, jevnaldrende menn, så stemmer det vel kanskje. Altså at slike menn prøver seg på deg. Om du bare opplever at eldre menn prøver seg, vel da vet du hvor din attraktivitet ligger. Din opplevelse av å være attraktiv bør altså gjenspeile virkeligheten, ikke en idé om at det finnes en statistikk som sier at du burde være attraktiv. Denne statistikken sier altså at selv om du er i 20 årene, så er det ikke nødvendigvis slik at menn i 20 årene finner deg attraktiv. Den sier også at det ikke er sikkert du selv finner jevnaldrende attraktiv. Igjen, dette er bare statistikk. Det finnes eldre damer som er attraktiv for yngre menn, eldre menn som er attraktiv for yngre damer. Du vet hvor du ligger, jeg synes uansett det er hyggelig uansett hvilke alder damen er i som flørter og prøver seg Anonymkode: 30c32...357 Hvordan kan noen vite hvor de ligger står attraksjon er personlig og varierer fra person til person? Vi kan vite at vi får mye napp eller at vi ikke får napp. Men hvorfor vi får eller ikke får- mulig uvisst. Anonymkode: 56be4...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet tirsdag kl 23:33 #149 Del Skrevet tirsdag kl 23:33 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kvinner mener at menn burde ta til takke med mindre attraktive kvinner (som dem selv?) og menn mener at kvinner burde ta til takke med mindre attraktive menn (dem selv?) Når jeg gikk i 5. klasse så sendte vi lapper og gutter og jenter begynte å prøve seg på hverandre. Noen var veldig ettertraktet og noen langt mindre. Noen syntes at de mest attraktive burde velge dem. Det virker som om noen 40-åringer fremdeles er «der». Anonymkode: 9f26e...fea Tror heller at folk flest (ikke nødvendigvis den typiske KG-bruker) mener at folk bør ha et gjennomtenkt og reflektert forhold til hva slags mennesker man passer sammen med og spørre seg hva en typisk partnertype kan tenkes å ønske seg av egenskaper ut fra hvordan partneren selv er (f.eks. er det naturlig at en person med en velholdt kropp setter pris på det samme i partneren sin). Det handler ikke om å "ta til takke" med noe, men om at hvis man som mann er veldig opptatt av at kvinnen skal ta vare på utseendet sitt og ha en snerten figur, er det nok lurt å gjøre det samme selv. Selv om det betyr å svette på gymmen/på en sykkelsti og å legge ned nok innsats i de estetiske sidene ved seg selv (f.eks. å ta vare på hud og hår). Jeg ville i alle fall vært skamfull om jeg f.eks. ønsker meg en intellektuell kvinne og ikke kan levere noe på det planet selv. Eller om jeg skulle sitte der med ølmage og synes en velholdt kvinnekropp er sexy og noe jeg ønsker. Det blir bare sært å skape slike dobbeltstandarder, og neppe noen suksess i datingmarkedet. Forøvrig er jo gjennomsnittskvinnen en del mer attraktiv enn gjennomsnittsmannen, i og med at de får mer interesse. Det er ikke sånn at gjennomsnittsmannen er akkurat like attraktiv som gjennomsnittskvinnen. En mann med ti interesserte kvinner og en kvinne med ti interesserte menn er like attraktive, pluss minus - det handler ikke om hvordan man er relativt til midten for eget kjønn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #150 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 17.40): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Hvilken liga er du i? Anonymkode: 00224...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #151 Del Skrevet 4 timer siden knooters skrev (20 timer siden): Jeg ville i alle fall vært skamfull om jeg f.eks. ønsker meg en intellektuell kvinne og ikke kan levere noe på det planet selv. Eller om jeg skulle sitte der med ølmage og synes en velholdt kvinnekropp er sexy og noe jeg ønsker. Det blir bare sært å skape slike dobbeltstandarder, og neppe noen suksess i datingmarkedet. Godt å se at noen menn forstår dette. Det er kanskje litt gammeldags skamvett jeg savner i denne konteksten. Ja, mannen er ofte eldst, men gjennomsnittlig aldersforskjell er bare tre år for de som gifter seg. Vurderer man å prøve seg når avviket fra snittet er veldig stort bør man være bevisst på hvor attraktiv man er, hvordan man henvender seg og ikke minst hvordan man tar et avslag. Anonymkode: 6183e...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå