AnonymBruker Skrevet i går, 08:34 #101 Del Skrevet i går, 08:34 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker dette bare er en dame som blir fornærmet, og får sin selvfølelse utfordret når en mann hun ikke finner attraktiv finner henne attraktiv. Som tror hun er så bra at menn burde forstå at hun er bra nok. Veldig få menn i dag setter kvinner så høyt at de er over dem selv. Uansett om en dame måtte tro det. Ikke så vanskelig å forstå hvem som har et forvrengt virkelighetsbilde her. Men kjør på ts, om du føler deg bedre enn de fleste, må det være kjipt å omgå så mange underlegne, og ikke minst måtte prate med dem. Enda det er gale nok at de vandrer inn i ditt synsfelt fra tid til annen! De burde skamme seg disse mennene, som ikke forstår hvor simple og uattraktive de er Anonymkode: 30c32...357 Synes generelt damer tar bedre vare på seg selv enn menn uten tvil. Det ble bare helt vanvittig tydelig på det datingopplegget uansett hvor mye man skulle ønske noe anna Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #102 Del Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du sier tynne skal bare prøve seg på tynne, smarte skal bare prøve seg på smarte, rike skal bare prøve seg på rike, høye skal bare prøve seg på høye, lave skal bare prøve seg på lave… man kan være høy, smart, tynn og rik, men kan da bare prøve seg på høy, smart, tynn og rik. Eller mener du noe annet? For det virker mer som du insinuerer at man burde få slippe at mennesker man ikke finner attraktiv prøver seg. At mennesker du ikke finner attraktiv burde forstå at de overhode ikke har sjans. At de har et ansvar i å holde seg unna. Hvordan fungerer dette i praksis? God jul, håper du finner en pakke medmenneskelighet under treet ditt i år Anonymkode: 30c32...357 Var ikke sånn jeg tolka det. Tolka det mer som at menn bør være mer realistiske Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #103 Del Skrevet i går, 08:38 Det er nok en del som tyder på at kjekke unge menn som lukter godt rett og slett bruker nettet eller byen for å finne date. Anonymkode: 0a382...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #104 Del Skrevet i går, 08:39 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tenker at denne setningen sier mye. Hjelper ikke med utseende når du er lite oppegående. I tillegg til overfladisk. Anonymkode: cbdf5...8e8 Haha vet du det biter ikke på. Hvis det å forvente minimumskravet hva gjelder menn er å være overfladisk så får du bare kalle meg deg. Jeg vil kalle det å ha krav Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #105 Del Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her kjempet du tappert de sjusketes kamp. Mulig jeg var uklar, men det er en rimelig felles enighet om dette mitt miljø. Og på det singelfesten så var jentene generelt skuffa over mennene. Forsøker skape debatt basert på noe som jeg synes og være en trend Anonymkode: 35921...de0 Det er ikke uvanlig at likesinnede finner sammen, slik incel gjengen finner sammen. At du og dine har slike holdninger lever jeg helt fint med 😌 dere er helt irrelevant for meg Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #106 Del Skrevet i går, 08:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var ikke sånn jeg tolka det. Tolka det mer som at menn bør være mer realistiske Anonymkode: 35921...de0 Og da tar du utgangspunkt i at dere er realistiske. Noe som kan argumenteres like godt imot. Ingen av dere er med andre ord realistiske, store drømmer, ønsker og forventninger fra begge kanter Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #107 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er et utrykk🙄 Kommer av det engelske utrykket: ’Out of my league’ "Out of my league" is a phrase that is used to describe someone who is perceived as being too attractive, successful, or otherwise desirable». Anonymkode: ddb56...4fc Haha ja det høres så voldsomt ut. Men litt som å skulle fortelle det til mammaen min, hun foretår liksom ikke helt og tar sånt bokstavelig - og tror endel av de som her gjør det er fornærma menn. Uansett takk for fin oppklaring:) Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #108 Del Skrevet i går, 08:53 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Er dere ikke så fine som dere tror? Anonymkode: 84286...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #109 Del Skrevet i går, 08:58 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så da er 170+ innafor Anonymkode: ac029...8db Eksen min var 197. Hvis det er riktig fyr så er så klart høyde ikke viktig - men da stilles det sjukt høye krav til personlighet, kropp og ansikt tbh. Men har ikke helt opplevd at noen har såpass god personlighet at utseendet ikke spiller noe særlig inn! Mulihg jeg er overfladisk - men opplever hvertfall ikke at jeg forventer noe mer enn de jentene jeg omgås da Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #110 Del Skrevet i går, 09:03 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du er ikke i en annen liga fordi du anser deg selv som pen. Å være i en annen liga er mye mer enn utseende. Dersom dere er fra samme sosioøkonomiske bakgrunn er du i helt samme liga som dem. Latterlig innlegg. Anonymkode: 088b1...4c6 Nå studerte jeg en profesjonsutdanning som blir sett på som veldig bra, og har venner deretter så det bryr jeg meg ikke så mye om tbh. For min del driter jeg i hva mannen jobber med, så lenge han har bra utseende og personlighet og tar vare på seg selv Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #111 Del Skrevet i går, 09:04 Traktor skrev (1 time siden): Hvor ofte kikker du i undertøyet til fremmede mennesker egentlig? Jeg trodde heller ikke at det var vanlig,men når damer gjør det så er de åpenbart ikke ekle som mannfolka de titter på. Anonymkode: 74570...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:12 #112 Del Skrevet i går, 09:12 Var på et sånn single arrangement en gang, omg aldri igjen! Var virkelig bare taper menn der, sånn som sikkert aldri har sett en dame før! Sånne som ikke klarer å sjekke damer opp i andre arenaer og som da drar på slike fester for å få det servert enklere. Men det var også overkant av damer der og veldig få menn. Attraktive menn trenger ikke dra på sånt. Jeg var der for nysgjerrighetens skyld. Bedre dra på byen, større og bedre utvalg Anonymkode: ac084...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #113 Del Skrevet i går, 09:20 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var på et sånn single arrangement en gang, omg aldri igjen! Var virkelig bare taper menn der, sånn som sikkert aldri har sett en dame før! Sånne som ikke klarer å sjekke damer opp i andre arenaer og som da drar på slike fester for å få det servert enklere. Men det var også overkant av damer der og veldig få menn. Attraktive menn trenger ikke dra på sånt. Jeg var der for nysgjerrighetens skyld. Bedre dra på byen, større og bedre utvalg Anonymkode: ac084...62c JA TAKK!!!! Er jo helt doomed de datingoppleggene når det er så ulik liga på kvinnene og mennnene Blir sjekket opp på byen hver gang - så der er heldigvis ting mer normalt. Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:27 #114 Del Skrevet i går, 09:27 Traktor skrev (1 time siden): Hvor ofte kikker du i undertøyet til fremmede mennesker egentlig? For du tror at folk som driter i personlig hygiene plutselig blir renslige og velpleide når de er godt gift med nattevåk, tidsklemme og 60 timer mindre med fritid i uka enn når de var single og på utkikk etter partner? 🤣 Å nei du. Da blir det bare enda verre, så det er veldig viktig å være obs på uvaner i starten av forholdet (som renslighet, fett hår, ubarbert ansikt, lukter) når man tross alt viser seg fra sin aller beste side. Og du,det er helt vanlig å vaske hverandres undertøy når man bor sammen. Anonymkode: 8a9a3...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:30 #115 Del Skrevet i går, 09:30 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kanskje dere kvinner skal slutte å si at dere ikke bryr dere om utseendet? Anonymkode: 7d0ea...ea0 Det handler ikke så mye om utseende men at menn må vare på kroppen og helsen sin slik at de ikke er sykelig overvektige og at de er renslige, vasker seg og har på seg rene klær. Er det for mye forlangt ? Anonymkode: b522f...f37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #116 Del Skrevet i går, 09:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om poenget gikk deg hus forbi må jeg nesten bare gå ut ifra at du tenker som et lite barn. Anonymkode: 30c32...357 Dersom du ikke evner å forstå fornuften i uttrykk som "krake søker make" og "like barn leker best", så er det nok heller du som hører hjemme i barnehagen 😘 Hva i all verden skal f eks en topptrent kvinne som elsker å gå på ski og fjellturer på fritiden sin med en fet mann som bare vil sitte i sofaen og game? Jeg forstår at fete, late menn gjerne vil pule velformede og slanke damer, men når han vil spise potetgull og se film mens barna sitter i fosterstilling med pad, mens hun vil ut på langrennstur med barn, stormkjøkken og telt så er jo forholdet dømt til å mislykkes. Så ja, topptrente og sunne folk hører hjemme med hverandre, mens fete og late folk også hører hjemme med hverandre. Anonymkode: 8a9a3...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:36 #117 Del Skrevet i går, 09:36 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nå studerte jeg en profesjonsutdanning som blir sett på som veldig bra, og har venner deretter så det bryr jeg meg ikke så mye om tbh. For min del driter jeg i hva mannen jobber med, så lenge han har bra utseende og personlighet og tar vare på seg selv Anonymkode: 35921...de0 Synes ikke et bra utseende og riktig personlighet er for mye å be om. Utfordringen er jo å finne den riktige, og de aller fleste av oss må innom mye feil før vi treffer blink. Vi kan heller ikke forvente at andre forstår at de er feil og holder seg unna, de som leter etter akkurat det samme som deg. Du snakker om liga, men du vil være feil for veldig mange som du anser er i samme liga som deg. Forøvrig gir utdannelse og jobb veldig lite hva gjelder status og denslags for de fleste menn. Det får deg ikke opp i en høyere liga bare fordi du mener det. Dette er en av mange grunner til at liga begrepet ikke har noe for seg Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #118 Del Skrevet i går, 09:37 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Var ikke sånn jeg tolka det. Tolka det mer som at menn bør være mer realistiske Anonymkode: 35921...de0 Kvinner mener at menn burde ta til takke med mindre attraktive kvinner (som dem selv?) og menn mener at kvinner burde ta til takke med mindre attraktive menn (dem selv?) Når jeg gikk i 5. klasse så sendte vi lapper og gutter og jenter begynte å prøve seg på hverandre. Noen var veldig ettertraktet og noen langt mindre. Noen syntes at de mest attraktive burde velge dem. Det virker som om noen 40-åringer fremdeles er «der». Anonymkode: 9f26e...fea 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:46 #119 Del Skrevet i går, 09:46 Traktor skrev (1 time siden): Hvor ofte kikker du i undertøyet til fremmede mennesker egentlig? Jeg trodde heller ikke at det var vanlig,men når damer gjør det så er de åpenbart ikke ekle som mannfolka de titter på. Anonymkode: 74570...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #120 Del Skrevet i går, 09:48 En ting jeg bare må si: den store kjærligheten, diamanten av menn kan du finne på ulike steder,i uventa menn. Du som bare ser på de som er innafor en snever grense kan fort gå glipp av noe bra. Tar du sjansen på det? Anonymkode: 74570...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå