AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:04 #81 Del Skrevet mandag kl 22:04 Jeg er veldig enig i at menn som ikke bryr seg om sitt eget utseende bør gå etter kvinner som heller ikke bryr seg om sitt eget utseende. Det er bare latterlig å prøve å sleske seg innpå ei velpleid dame når man ikke har dusja på 2 dager og har bremsespor i boxeren. Da får man heller finne seg ei dame i sin egen liga; med fett hår, 2 dager gammel sminke og hår på leggene. Anonymkode: 8a9a3...325 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:21 #82 Del Skrevet mandag kl 22:21 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er veldig enig i at menn som ikke bryr seg om sitt eget utseende bør gå etter kvinner som heller ikke bryr seg om sitt eget utseende. Det er bare latterlig å prøve å sleske seg innpå ei velpleid dame når man ikke har dusja på 2 dager og har bremsespor i boxeren. Da får man heller finne seg ei dame i sin egen liga; med fett hår, 2 dager gammel sminke og hår på leggene. Anonymkode: 8a9a3...325 Du sier tynne skal bare prøve seg på tynne, smarte skal bare prøve seg på smarte, rike skal bare prøve seg på rike, høye skal bare prøve seg på høye, lave skal bare prøve seg på lave… man kan være høy, smart, tynn og rik, men kan da bare prøve seg på høy, smart, tynn og rik. Eller mener du noe annet? For det virker mer som du insinuerer at man burde få slippe at mennesker man ikke finner attraktiv prøver seg. At mennesker du ikke finner attraktiv burde forstå at de overhode ikke har sjans. At de har et ansvar i å holde seg unna. Hvordan fungerer dette i praksis? God jul, håper du finner en pakke medmenneskelighet under treet ditt i år Anonymkode: 30c32...357 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:26 #83 Del Skrevet mandag kl 22:26 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kjenner veldig mange kvinner i 30-40 årene som ser ut som jenter i 20 årene. Hvordan mener du man skal løse den floken? Forskjellen er at umodne jenter i 20 årene mangler den forståelsen at en mann ikke på forhånd kan vite hvor gammel hun er. Jeg kjenner også jenter i 20 årene som ser betraktelig eldre ut. Neste gang kan du kanskje la være å bli fornærmet. Si det som det er, at du er x antall år og tror han er for gammel. Anonymkode: 30c32...357 Det er ingen som hindrer deg i å prøve deg på dem, men det forandrer ikke på det jeg sa - mange kvinner i 20-årene syns det er motbydelig og bruker ganske stygge ord om disse mennene. Jeg har ikke tenkt til å si dem i mot for jeg syns det var motbydelig selv da jeg var i 20-årene. Jeg skjønner veldig, veldig godt at de reagerer. Anonymkode: 2c98e...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #84 Del Skrevet mandag kl 22:34 Velkommen til virkeligheten. Menn som åpenbart ikke har sjans prøver seg på yngre kvinner uansett. Har ikke en eneste pen venninne i omgangskretsen som ikke møter denslags nesten ukentlig. C'est la vie. Avvis og ikke lag en sak utav det. Anonymkode: fa93e...e40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:45 #85 Del Skrevet mandag kl 22:45 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er ingen som hindrer deg i å prøve deg på dem, men det forandrer ikke på det jeg sa - mange kvinner i 20-årene syns det er motbydelig og bruker ganske stygge ord om disse mennene. Jeg har ikke tenkt til å si dem i mot for jeg syns det var motbydelig selv da jeg var i 20-årene. Jeg skjønner veldig, veldig godt at de reagerer. Anonymkode: 2c98e...cc4 Ah, så det er altså bare et elendig mannesyn du med flere bærer på. Det er jo hyggelig da, også er du ikke alene heller Anonymkode: 30c32...357 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:20 #86 Del Skrevet mandag kl 23:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Breaking news, de bra damene har allerede kapret de velflidde og udvaske mennene. Dette ER de som du har å velge mellom. Dette ER din liga nå. Anonymkode: d6a56...855 Ja så hun søte 20-åringen må bare finne seg en dvask 40-åring nå?? Kommentaren din var manipulerende med intensjon om nedbryting av selvbilde. Skummelt! Om du som kommenterte denne sliter med å finne partner så er det ikke pga utseende, men at du er giftig. Anonymkode: 732f6...552 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:44 #87 Del Skrevet mandag kl 23:44 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ah, så det er altså bare et elendig mannesyn du med flere bærer på. Det er jo hyggelig da, også er du ikke alene heller Anonymkode: 30c32...357 Ja, selvfølgelig - det er alltid kvinnene som er problemene og våre følelser er uverdige, vi er kvinner så vi har ikke lov til å finne noe ubehagelig eller reagere på noe, vi er kvinner så vi skal bare finne oss i det siden det er menn og det er deres følelser som betyr noe her i verden. Anonymkode: 2c98e...cc4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:59 #88 Del Skrevet mandag kl 23:59 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Tenker at denne setningen sier mye. Hjelper ikke med utseende når du er lite oppegående. I tillegg til overfladisk. Anonymkode: cbdf5...8e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #89 Del Skrevet 20 timer siden Trek skrev (8 timer siden): Ja, det må jo være en tulle tråd dette😅 Det er få eller ingen kvinner som forventer at alle skal være over 180 med en hårmanke som gjør Fabio misunnelig 😂 Greit nok at mange synes høy og mørk med fullt hår og perlehvite tenner er veldig fint, det er jo konvensjonelt pent, men å skrive at andre er stygge er helt bak mål. Hvilket formål skal det tjene om ikke nettopp å fyre opp en diskusjon hvor kvinner skal settes opp mot menn. Er nok en aldersgreie.Da jeg var i 20-årene selv syntes jeg det var fælt om menn var skalla, for da så de så veldig gamle ut. Men når man er i 35-årene og oppover, betyr bare det å være skalla =en helt normal mann på samme alder. Anonymkode: 0a382...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #90 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da har du ikke vært på singel arrangement - for der var det mange fine jenter kan jeg fortelle deg. Men generelt mennene derimot var jo helt på kjøret og i en annen liga Anonymkode: 35921...de0 Kanskje du liker jenter bedre enn gutter? Anonymkode: 9f26e...fea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #91 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja så hun søte 20-åringen må bare finne seg en dvask 40-åring nå?? Anonymkode: 732f6...552 Man må finne seg en blant de som er ledig og interessert. Det betyr ikke at de må være 20 år eldre og dvask, men hvis bare dvaske menn viser interesse så sier det kanskje noe om hvilken liga TS befinner seg i? Anonymkode: 9f26e...fea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #92 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liga? 😅 Deler du virkelig mennesker inn i ligaer? Anonymkode: a76a2...fb8 Det er et utrykk🙄 Kommer av det engelske utrykket: ’Out of my league’ "Out of my league" is a phrase that is used to describe someone who is perceived as being too attractive, successful, or otherwise desirable». Anonymkode: ddb56...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #93 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er et utrykk🙄 Anonymkode: ddb56...4fc «Hore» er også et uttrykk. Jeg tenker mindre om en mann som bruker det uttrykket. Anonymkode: 9f26e...fea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #94 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja så hun søte 20-åringen må bare finne seg en dvask 40-åring nå?? Kommentaren din var manipulerende med intensjon om nedbryting av selvbilde. Skummelt! Om du som kommenterte denne sliter med å finne partner så er det ikke pga utseende, men at du er giftig. Anonymkode: 732f6...552 😅 så det er det dere holder på med Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #95 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, selvfølgelig - det er alltid kvinnene som er problemene og våre følelser er uverdige, vi er kvinner så vi har ikke lov til å finne noe ubehagelig eller reagere på noe, vi er kvinner så vi skal bare finne oss i det siden det er menn og det er deres følelser som betyr noe her i verden. Anonymkode: 2c98e...cc4 Hehe, nei ikke alltid. Det finnes menn med dårlig kvinnesyn, og kvinner med dårlig mannesyn. Begge grupper har en jobb å gjøre før de er klar for et forhold. Det du med flere her viser er den eksakt samme holdningen til menn som de menn dere kaller incels har til kvinner. Spesielt å følge med på dere alle. Anonymkode: 30c32...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #96 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du sier tynne skal bare prøve seg på tynne, smarte skal bare prøve seg på smarte, rike skal bare prøve seg på rike, høye skal bare prøve seg på høye, lave skal bare prøve seg på lave… man kan være høy, smart, tynn og rik, men kan da bare prøve seg på høy, smart, tynn og rik. Eller mener du noe annet? For det virker mer som du insinuerer at man burde få slippe at mennesker man ikke finner attraktiv prøver seg. At mennesker du ikke finner attraktiv burde forstå at de overhode ikke har sjans. At de har et ansvar i å holde seg unna. Hvordan fungerer dette i praksis? God jul, håper du finner en pakke medmenneskelighet under treet ditt i år Anonymkode: 30c32...357 Jeg sa ingenting om hverken høyde, vekt eller utseende generelt. Det eneste jeg snakket om var personlig hygiene. At en som ikke mestrer personlig hygiene og som lukter svette og bremsespor, har svært lite å gjøre med en som tar vare på seg selv og er velpleid. Alt dette du ramser opp om høyde og økonomi har du utelukkende sugd fra ditt eget bryst. Hvis en fyr konsekvent har fett hår, skitne negler og møkkete genser så vet jeg veldig godt hvordan det ser ut hjemme hos ham, for å si det slik. Og jeg er ikke interessert i å være gratis vaskehjelp. Anonymkode: 8a9a3...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #97 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg sa ingenting om hverken høyde, vekt eller utseende generelt. Det eneste jeg snakket om var personlig hygiene. At en som ikke mestrer personlig hygiene og som lukter svette og bremsespor, har svært lite å gjøre med en som tar vare på seg selv og er velpleid. Alt dette du ramser opp om høyde og økonomi har du utelukkende sugd fra ditt eget bryst. Hvis en fyr konsekvent har fett hår, skitne negler og møkkete genser så vet jeg veldig godt hvordan det ser ut hjemme hos ham, for å si det slik. Og jeg er ikke interessert i å være gratis vaskehjelp. Anonymkode: 8a9a3...325 Om poenget gikk deg hus forbi må jeg nesten bare gå ut ifra at du tenker som et lite barn. Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 17 timer siden #98 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At en som ikke mestrer personlig hygiene og som lukter svette og bremsespor, har svært lite å gjøre med en som tar vare på seg selv og er velpleid. Hvor ofte kikker du i undertøyet til fremmede mennesker egentlig? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #99 Del Skrevet 16 timer siden askjiir skrev (13 timer siden): 👆 Fremstår som veldig arrogant og usympatisk. Haha enig i at jeg gjør det i tråden fordi jeg skriver veldig direkte, likte kommentaren din! Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #100 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker dette bare er en dame som blir fornærmet, og får sin selvfølelse utfordret når en mann hun ikke finner attraktiv finner henne attraktiv. Som tror hun er så bra at menn burde forstå at hun er bra nok. Veldig få menn i dag setter kvinner så høyt at de er over dem selv. Uansett om en dame måtte tro det. Ikke så vanskelig å forstå hvem som har et forvrengt virkelighetsbilde her. Men kjør på ts, om du føler deg bedre enn de fleste, må det være kjipt å omgå så mange underlegne, og ikke minst måtte prate med dem. Enda det er gale nok at de vandrer inn i ditt synsfelt fra tid til annen! De burde skamme seg disse mennene, som ikke forstår hvor simple og uattraktive de er Anonymkode: 30c32...357 Her kjempet du tappert de sjusketes kamp. Mulig jeg var uklar, men det er en rimelig felles enighet om dette mitt miljø. Og på det singelfesten så var jentene generelt skuffa over mennene. Forsøker skape debatt basert på noe som jeg synes og være en trend Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå