AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #41 Del Skrevet 23. desember 2024 Hvorfor vil du som er så ung gå på singelkveld med folk i alle aldre? Byen er vel full av single ungdom om du vil date jevnaldrende. Du sier jo også selv at du er ettertraktet. Anonymkode: 0a382...b4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #42 Del Skrevet 23. desember 2024 På singeltreff er det vanlig å mingle og forsøke å komme i gang med prating. Mange kjenner ingen der, det er en litt klein situasjon. Det er ikke rart om man begynner å prate med den som står nærmest, SELV om vedkommende måtte være over ens liga.. Kan hende du har overtolket litt det «å prøve seg». Anonymkode: 732f6...552 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #43 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Breaking news, de bra damene har allerede kapret de velflidde og udvaske mennene. Dette ER de som du har å velge mellom. Dette ER din liga nå. Anonymkode: d6a56...855 For noe tøv. Jeg skrev da ingenting om at jeg sliter med å treffe bedre menn? Jeg beskrev de mennene som ubedt sjekker opp meg i det daglige, uten å en gang vite om jeg er på markedet. Anonymkode: 6183e...714 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #44 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er tjue år eldre enn TS, og må nesten si meg enig. Jeg er helt normalt pen, men slankere og strammere i kroppen enn mange på min alder, og er ganske lei av at dvaske, uflidde menn som er både ti og tjue år eldre enn meg tror de er det jeg ser etter. (Og jeg ser helt bort fra ting som høyere eller hår på hodet.) Anonymkode: 6183e...714 Forstår deg veldig godt! Du vil vel godt ha en på din alder og ikke en som er 10+ eldre heller - ikke blir menn særlig mye penere med årene heller selv om de selv liker å tviholde på det håpet. Synes kvinner derimot eldes veldig godt, tar generelt bedre vare på seg selv og er heldig med hårvekst. Og generelt ser yngre ut. Ikke faen om jeg skal ha en eldre dvask skalla fyr om noen år jeg heller, da er jeg heller alene og har det fint med det! Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #45 Del Skrevet 23. desember 2024 Tja, det skader vel ikke å være hyggelig? Du sier bare nei hvis noen du ikke ønsker å gå på date med ber deg på date. For min del så har det viktigste alltid vært gnisten. Jeg ELSKER sjarmerende, morsomme menn som har ordet i sin makt. Nå har jeg vært gift med en sånn i 10 år og blir aldri lei av å være sammen med ham. Anonymkode: 90700...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #46 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Breaking news, de bra damene har allerede kapret de velflidde og udvaske mennene. Dette ER de som du har å velge mellom. Dette ER din liga nå. Anonymkode: d6a56...855 Haha, nei det stemmer ikke. Men man må nok være tålmodig, og ha det helt supert alene enn så lenge som jeg tror er fint det også! Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #47 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På singeltreff er det vanlig å mingle og forsøke å komme i gang med prating. Mange kjenner ingen der, det er en litt klein situasjon. Det er ikke rart om man begynner å prate med den som står nærmest, SELV om vedkommende måtte være over ens liga.. Kan hende du har overtolket litt det «å prøve seg». Anonymkode: 732f6...552 Ånei da, han var på vei til å sette seg hos oss Men ja for såvidt enig ellers! Vært på treff selv høres det ut som? Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #48 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Av den enkle grunn av kvinnene brukte make-up. Anonymkode: 7d0ea...ea0 Jeg er 47 år, og bruker ikke sminke, gjorde det heller ikke som ung. Men jeg tar jo vare på meg selv. Så får fortsatt en god del oppmerksomhet fra menn. Det har jeg alltid fått. Og jeg kjenner meg igjen i det TS. skriver. Menn som er mer enn 20 år eldre, og som ikke tar vare på seg selv, som oppriktig tror de har sjans. Jeg har blitt kjeftet huden full av en mann som var godt over 20 år eldre, fordi jeg ikke ville gå på date med han. Og jeg har aldri brydd meg om utseende, har falt for både lave, skalla og menn kvinner ikke snur seg etter. Jeg faller for personlighet. Men, jeg spiser sunt, trener, tar vare på meg selv og lever et ganske aktivt liv. Da ønsker jeg en mann som tar vare på seg selv. Og han trenger ikke å være like sprek som meg, men vi må kunne gå en tur i skogen, uten at det blir for slitsomt. Eller han aldri vil bli med. Og jeg foretrekker menn rundt minn alder. Og har bare vært i forhold med yngre menn. Anonymkode: 3ac7e...cf6 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #49 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 170 Anonymkode: 35921...de0 Men da kan du ikke forvente en mann på over 180 når du ikke er det selv Anonymkode: ccedc...a2c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #50 Del Skrevet 23. desember 2024 Håper for din del at dette bare er trolling, for dette er virkelig pinlig å lese. Selvinnsikt er noe dritt Anonymkode: a76a2...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #51 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper for din del at dette bare er trolling, for dette er virkelig pinlig å lese. Selvinnsikt er noe dritt Anonymkode: a76a2...fb8 Haha, jeg tror ikke dette er riktig tråd for deg - er egentlig ute etter å nå ut til andre kvinner som dater! Sikkert litt hardt som mann å høre at yngre kvinner ikke lenger tar hva som helst av menn lenger og har fått endel krav selv nå som vi selv har fått kommet i arbeid - men slik er det altså blitt. Kravene lever jeg fint med. Anonymkode: 35921...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #52 Del Skrevet 23. desember 2024 Du går på et singeltreff og klager på at folk tar kontakt😄 Du har det bedre på en dating app da. Der kan du filtrere Anonymkode: d6153...365 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #53 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du går på et singeltreff og klager på at folk tar kontakt😄 Du har det bedre på en dating app da. Der kan du filtrere Anonymkode: d6153...365 Venninner av meg sier at det er ganske likt der da? Men aner ikke Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #54 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Breaking news, de bra damene har allerede kapret de velflidde og udvaske mennene. Dette ER de som du har å velge mellom. Dette ER din liga nå. Anonymkode: d6a56...855 Nei, det er det ikke. Dere tror det. Men kvinner er heller alene enn sammen med gamle, uflidde menn. Anonymkode: 04977...1a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #55 Del Skrevet 23. desember 2024 Det er ingen menn som dater ut av sin liga. Noensinne! At menn prøver seg ja, men det skjer aldri at de lykkes. Kvinner er notorisk for å kun date over egen liga. Dvs at for menn må man ta til takke med det motsatte. Anonymkode: 9f501...ba1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #56 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Da jeg var i 20-årene (og yngre) så opplevde jeg masse av dette med menn i 30-årene og 40-årene. Nå i 30-årene så blir jeg rent ned av menn i 50-årene og 60-årene. Sukk. De blir alltid veldig aggressive og frekke når jeg avslår. De er som du sier, gjerne overvektig, uflidde, ikke i jobb.. sist så fikk jeg lyst til å spørre han om sist han dusjet fordi at håret hans så motbydelig ut. Anonymkode: 2c98e...cc4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #57 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Forstår deg veldig godt! Du vil vel godt ha en på din alder og ikke en som er 10+ eldre heller - ikke blir menn særlig mye penere med årene heller selv om de selv liker å tviholde på det håpet. Synes kvinner derimot eldes veldig godt, tar generelt bedre vare på seg selv og er heldig med hårvekst. Og generelt ser yngre ut. Ikke faen om jeg skal ha en eldre dvask skalla fyr om noen år jeg heller, da er jeg heller alene og har det fint med det! Anonymkode: 35921...de0 Enig. Jeg syns også kvinner tar langt bedre vare på seg enn menn. Men om jeg skal inn i noe så vil jeg ha en som jeg kan bli gammel med, ikke en som jeg må være sykepleier for. Anonymkode: 2c98e...cc4 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #58 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg var i 20-årene (og yngre) så opplevde jeg masse av dette med menn i 30-årene og 40-årene. Nå i 30-årene så blir jeg rent ned av menn i 50-årene og 60-årene. Sukk. De blir alltid veldig aggressive og frekke når jeg avslår. De er som du sier, gjerne overvektig, uflidde, ikke i jobb.. sist så fikk jeg lyst til å spørre han om sist han dusjet fordi at håret hans så motbydelig ut. Anonymkode: 2c98e...cc4 Nei fy, det er så ekkelt! Menn har et ego og en selvtillit som ikke står i stil med realiteten ass. Håper du passer på deg selv og heller er alene i godt selskap enn med en fyr som ikke engang klarer å ta vare på deg selv og sin egen hygiene! Anonymkode: 35921...de0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #59 Del Skrevet 23. desember 2024 Takk for alle dere kvinner som tør å være dødsærlige, det gjør denne tråden kjempefin! Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #60 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Breaking news, de bra damene har allerede kapret de velflidde og udvaske mennene. Dette ER de som du har å velge mellom. Dette ER din liga nå. Anonymkode: d6a56...855 Min liga er å være singel til jeg finner en jevnaldrende. Det er ikke noe krise med å være singel og blir jeg kåt så finnes det en haugevis av unge menn i 20-årene på Tinder som står i kø. Anonymkode: 2c98e...cc4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå