AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden 1. Moren til barnet respekterer deg ikke 2. Barna respekterer deg ikke 3. Du kan ikke disiplinere dem, hvis du gjør det, snakker du bare gjennom moren. 4. Du kaster bort ressursene og pengene dine 5. babypappaen har all makt til tross for at han ikke er der. 6. Babypappaen kommer kanskje tilbake 7. Du må håndtere kvinnens bagasje etter at hun har blitt brukt og misbrukt 8. Alenemødre bruker deg rett og slett bare. enten for penger eller en gratis barnevakt 9. du har ingen foreldrerettigheter over barnet. Selv om du blir knyttet til barnet, kan det hende du aldri får se dem igjen etter et brudd 10. Barnet vil alltid bli satt foran deg. (Ikke det at jeg forventer at en kvinne til meg før barna hennes) barn skal alltid komme først Å være stefar i dag blir ofte sett på som yrket bussjåfør. Det er forventninger til at du leverer, men det er ingen som setter pris hva du gjør. Mange av punktene gjelder for stemor også. Anonymkode: b3e89...95a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Enig Anonymkode: 2804a...38c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1. Moren til barnet respekterer deg ikke 2. Barna respekterer deg ikke 3. Du kan ikke disiplinere dem, hvis du gjør det, snakker du bare gjennom moren. 4. Du kaster bort ressursene og pengene dine 5. babypappaen har all makt til tross for at han ikke er der. 6. Babypappaen kommer kanskje tilbake 7. Du må håndtere kvinnens bagasje etter at hun har blitt brukt og misbrukt 8. Alenemødre bruker deg rett og slett bare. enten for penger eller en gratis barnevakt 9. du har ingen foreldrerettigheter over barnet. Selv om du blir knyttet til barnet, kan det hende du aldri får se dem igjen etter et brudd 10. Barnet vil alltid bli satt foran deg. (Ikke det at jeg forventer at en kvinne til meg før barna hennes) barn skal alltid komme først Å være stefar i dag blir ofte sett på som yrket bussjåfør. Det er forventninger til at du leverer, men det er ingen som setter pris hva du gjør. Mange av punktene gjelder for stemor også. Anonymkode: b3e89...95a Snakk om å bruke energi på å snakke negativt om stebarn 😂 Get a life! Ingen tvang i å stille opp som stefar. De fleste idag har 50/50 løsning, og barna har da begge foreldre. Du blir ikke brukt verken økonomisk eller som barnevakt. Jeesus. Anonymkode: 5564d...6f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Brukt og misbrukt? Mener du et helt vanlig samlivsbrudd? Anonymkode: 8d96b...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Singellivet er faktisk helt greit det også, helt uten å rakke ned på andre. Håper det hjelper. Anonymkode: 55675...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Er nok bitter for at en alenemor ikke ville ha han. Incels strikes again. Anonymkode: 5564d...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Men når du har rundet en viss alder, har du jo stort sett valget mellom å bli steforelder, eller være singel til du dør. Anonymkode: 702ec...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Som stemor kjenner jeg meg ikke igjen i noe av dette, utover at barnet selvfølgelig går foran meg. Det skulle bare mangle. Det forventer jeg faktisk av min mann, og det sa jeg til han da vi ble sammen. Det er hans fordømte plikt som far. Heldigvis er han en meget god far, som også klarer å balansere mine, sine og sitt barns behov. Det er ikke enkelt når barnet har spesielle behov, skal sies. Det hjelper dog at jeg er like delaktig i barnets liv som alle andre foreldre. Jeg elsker barnet som mitt eget. Barnet kaller meg også mor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1. Moren til barnet respekterer deg ikke 2. Barna respekterer deg ikke 3. Du kan ikke disiplinere dem, hvis du gjør det, snakker du bare gjennom moren. 4. Du kaster bort ressursene og pengene dine 5. babypappaen har all makt til tross for at han ikke er der. 6. Babypappaen kommer kanskje tilbake 7. Du må håndtere kvinnens bagasje etter at hun har blitt brukt og misbrukt 8. Alenemødre bruker deg rett og slett bare. enten for penger eller en gratis barnevakt 9. du har ingen foreldrerettigheter over barnet. Selv om du blir knyttet til barnet, kan det hende du aldri får se dem igjen etter et brudd 10. Barnet vil alltid bli satt foran deg. (Ikke det at jeg forventer at en kvinne til meg før barna hennes) barn skal alltid komme først Å være stefar i dag blir ofte sett på som yrket bussjåfør. Det er forventninger til at du leverer, men det er ingen som setter pris hva du gjør. Mange av punktene gjelder for stemor også. Anonymkode: b3e89...95a Mor er død. Barna har mer respekt for meg en far. Jeg disiplinerer dem på lik linje som mitt barn. Vi var enige på forhånd mht barneoppdragelse og verdier Vi deler utgifter etter antall barn og prosent av inntekt. Jeg elsker barna på lik linje som min egen og far ville aldri latt de bli straffet om det skulle bli brudd. Nå skal vi skrive gjensidige testamenter nettopp fordi vi vil sikre barna og vi vil at den andre skal være verge om noe skulle skje oss. Anonymkode: 5b2ee...4d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tja, du glemmer at det kan være en berikelse å ha stebarn. Et skjønt barn som blir glad i deg, som du blir glad i. Du skal ikke undervurdere verdien av å ha noen å elske. Anonymkode: e42da...5c1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ønsker meg en kjæreste jeg. Det eneste jeg forventer er at han på sikt respekterer barna mine og ønsker omgåes oss alle innimellom, men mest en kjæreste. Anonymkode: 38f39...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Noe av det beste som har skjedd meg, er min stedatter. Anonymkode: 3d015...052 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tja, du glemmer at det kan være en berikelse å ha stebarn. Et skjønt barn som blir glad i deg, som du blir glad i. Du skal ikke undervurdere verdien av å ha noen å elske. Anonymkode: e42da...5c1 Enig. Som ufrivillig barnløs har mitt stebarn vært en fantastisk berikelse i mitt liv. Det har gjort barnløsheten enklere å takle for egen del. Og nå som vi skal gå gjennom prøverør så gjør det ting litt enklere. Det blir andre ting å tenke på. Ingenting er som når dette barnet, som har store hjelpebehov og generelt har lite språk, legger seg i fanget mitt og sier navnet litt eller "mor". Det får mitt hjerte til å svulme av kjærlighet. ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er enig i mange punkter på listen. Det er krevende å være steforeldre! Jeg er glad i stebarna. Men ikke i rollen min og ikke minst alle jeg må forholde meg til på barnemor sin side & alt hun finner på. Jeg er lei av å være dørmatte, tjener og lommebok! Anonymkode: bcc3b...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er enig i mange punkter på listen. Det er krevende å være steforeldre! Jeg er glad i stebarna. Men ikke i rollen min og ikke minst alle jeg må forholde meg til på barnemor sin side & alt hun finner på. Jeg er lei av å være dørmatte, tjener og lommebok! Anonymkode: bcc3b...789 Ja det er ikke alltid så lett å bli eldre, men når det gjelder damer er det en fordel. Nå er jeg kommet i den alderen at de fleste aktuelle damer har utflyttede voksne barn..... Gudskjelov ! Anonymkode: 3f284...b2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå