AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Del Skrevet 23. desember 2024 Er en fyr som jeg har møtt gjennom felles venner. Han prøver seg mye, til nå har jeg sluttet å svare han totalt. Men han sendte nettopp en ny melding og spurte om date. Jeg unngikk å møte denne vennegjengen i går, fordi jeg visste han skulle være der. Og jeg forstår at dette blir for dumt. Kan noen gi meg noe forslag til hva jeg konkret kan svare på melding? Noe tydelig sånn at han forstår men som heller ikke gjør det kleint Anonymkode: c74e9...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 23. desember 2024 #2 Del Skrevet 23. desember 2024 Hei. Gøy at du er en del av vennegjengen men jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap. Ønsker deg en god jul🎄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 Bare vær ærlig og si at du ikke er interessert, men si det på en hyggelig måte og ønsk han lykke til videre i jakten på kjærligheten. Anonymkode: 4db12...407 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 "Takk for invitasjonen, men jeg er ikke interessert". Det er mye mer kleint å slutte svare folk, eller unngå vennegjengen fordi du ikke tør avvise noen. Anonymkode: 7875c...96b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #5 Del Skrevet 23. desember 2024 Støtter tidligere svar; du må være tydelig på at det ikke er aktuelt noensinne. "Har ikke tid akkurat nå" eller "Føler meg ikke helt bra i dag" kan oppfordre til nye forsøk. Lykke til Anonymkode: 30d0f...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #6 Del Skrevet 23. desember 2024 Hei, jeg vil helst beholde relasjonen vår som venner. God jul 😊" Anonymkode: fcc31...203 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #7 Del Skrevet 23. desember 2024 At det ikke skal bli kleint kan du legge helt fra deg. Det er allerede kleint, såpass kleint faktisk at du unngår vennene dine for du kan møte denne fyren. Og det er han som har gjort det kleint ved å ikke ta hintet - det er ikke du. Jeg likte svaret ovenfor. Send det og la han bli klein. Hvis noen av de felles vennene spør så si det som det er. Du er ikke interessert, men han har tidligere ikke tatt hintet. Det er straks 2025 - ikke gå inn i det nye året med ansvaret for andre sine følelser som du ikke vil ha. Anonymkode: 057fb...e26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Del Skrevet 25. desember 2024 Det er allerede kleint. Anonymkode: 132f0...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #9 Del Skrevet 25. desember 2024 Enig med de andre, det er allerede kleint, fordi du ikke var tydelig nok i beskjeden helt fra start. Det ville vært eneste måten å unngå kleinthet. Nå som det er kleint allerede, er det lilevel best at du er helt tydelig. F.eks kan du si "jeg ønsker ikke å date innenfor vennegjengen og risikere endring i dynamikk etc". Kanskje det føles mindre avvisende for deg å si, sisen du tydeligvis sliter litt med det 😅 (forstpr deg, det gjør jeg også altså) Anonymkode: 5464a...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Del Skrevet 25. desember 2024 Nei, takk. Jeg er ikke interessert. God Jul. 🙂 Anonymkode: 9ebcf...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå