AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Fikk en flaske Armani-si edp i gave for noen mnd siden. Jeg er 38 år og den parfymen var ment for meg, men jeg bruker ikke parfyme og jeg trenger en gave til en 19 år gammel kvinne. Spørsmålet er, synes dere denne lukter litt for "damete" eller "modent"? Ville dere yngre damer blitt glad for denne parfymen? 😊 Vet mange synes det er kjipt å gi videre gaver men det er en i siste liten gave og det er en fin gave dersom den passer. Eventuelt noen forslag til hastegave? Anonymkode: c0762...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Den lukter veldig sterkt! Det er en ut på byen parfyme. Jeg elsker parfyme, men denne ble altfor mye for meg. Anonymkode: a0b82...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Den ser sånn ut, om det hjelper. Er visst mange i "Si- familien" 😄 ts Anonymkode: c0762...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Parfyme preferanser er så personlige så det hadde jeg ikke turt å gi til noen, med mindre man vet at personen ønsker seg akkurat den parfymen. Anonymkode: 4e640...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå