Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julaften i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aller helst skulle jeg vært med samboeren og sett filmer i pysjen, men hele storfamilien til svigerinnen skal samles og vi må delta, så da blir det rundt hundre gaver som skal åpnes og temmelig mange ukjente jeg kun kommer til å møte en dag i året. Da er det å stålsette seg for en introvert som meg.  Skulle ønske det var sosialt akseptert å si at man ønsker å være  bare oss to 

Anonymkode: 90bc2...b5e

Klart at dere kan si at dere ønsker å være bare dere to, så sant din samboer føler det samme. Alt for mange har en dårlig jul av høflighetsgrunner. Jeg gjorde den feilen selv i mange år, til jeg ble gammel nok og trygg nok til å si hva jeg egentlig ønsket.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 minutter siden):

Klart at dere kan si at dere ønsker å være bare dere to, så sant din samboer føler det samme. Alt for mange har en dårlig jul av høflighetsgrunner. Jeg gjorde den feilen selv i mange år, til jeg ble gammel nok og trygg nok til å si hva jeg egentlig ønsket.

Takk 😊 Samboeren min er enig, så jeg tror vi skal forsøke det neste år

Anonymkode: 90bc2...b5e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og meg på julaften, det er veldig rolig og deilig. Jeg går enda i julepysjen mens mannen lager desserter til et juleselskap i måren, han også i julepysjen og forkle. Snart skal vi på en tur med hunden og julepysjen blir byttet ut med turklær og regntøy. Når vi kommer igjen så blir det mest sannsynlig koseklær, slik vi to liker det. Ikke noe klespress, ikke noe styr 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlige inneklær. Hettegenser og tights i dag, samme som i går. 

Anonymkode: 5d28d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid kjole på meg jul og nyttårsaften samt dei 3 juledagene. Men så bruker jeg en eller annen kjole hver dag i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...