Gå til innhold

Beste dater for å legge til rette for en gnist

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter flere gåtur-og kaffedater i startfasen, føler jeg at mange av disse kan være repetive og litt vanskelig utgangspunkt for å kjenne på gjensidig interesse og man kan fort slippe opp for samtaleemner. Har absolutt fått frem gode relasjoner i disse datene også, men på jakt etter forslag for å skape litt ekstra gnist og tiltrekning. 

Kan starte med et par forslag :

Lage mat sammen : Man letter litt på stemningen med å holde på med hver sine oppgaver av kutting f. Eks grønnsaker, kan "tilfeldig" føre hånden på armen eller korsryggen når man skal finne noe i en skuff daten står ved, og man kan lage det hyggelig med å tenne lys og sette på musikk ved spisebordet. 

Badstue ved fjorden: Fort gjort å tro man kan føle seg litt svett og lite påkledd i badstue. Men mener settingen er helt glimrende ved at settingen gjør at man slapper av mye mer, kan skape latter og konkurranse ved å holde ut lengst i det kalde vannet mellom badstueøktene og de naturlige effektene badstue gir av kropp og sinn. Hvis det er en liten badstue og flere der, så er det overraskende naturlig at man snakker på tvers og da både viser selv og ser flere sider av den man er på date med. 

Anonymkode: b4255...128

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syns den første daten jeg var på der vi møttes i badeland var genial måte å bli kjent på. Og man må vise seg akkurat slik man er. Jeg trodde at jeg aldri kom til å høre noe mer fra han igjen. Jeg stilte i badedrakt.. feit er jeg.. og gammel. Han var 15 år yngre. 

Men det relasjonen varte i over 5 år og da var det jeg som avsluttet det.  Så ikke så dumt å vise seg som man er. 

En annen bra date for meg var den jeg bare møtte opp på stedet en jeg hadde lyst til å møte og spurte om han ville være guide. Den kvelden fløy med at han guidet meg. Vi så mye rart. Gikk tur i mørket osv osv. Det og var en genial date der det var lett å bli kjent på en måte. 

Men å sitte på hver side av ett bord er kleint for min del. Redd det fort blir pinelig stillhet da. 

Anonymkode: faa58...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...