AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:28 #21 Del Skrevet mandag kl 23:28 Innerst inne så tror jeg du liker denne oppmerksomheten veldig godt, og om den skulle plutselig opphøre så hadde du blitt oppriktig bekymret. Du hadde da lurt på hva skjedde, er jeg ikke attraktiv lenger. Men siden du er en sånn magnet på attraktive menn, så vil jeg tro du har noe ved klesstil og holdning også som ubevisst oppfordrer dem til å ta kontakt, ikke bare utseendet. For mannfolk vil ofte holde seg unna de aller peneste om de ikke har fått indikasjon på at de er velkommen. Når det gjelder menn som oppfører seg sånn, så er det et fåtall, og de kjøper gjerne lodd her og der, jo flere lodd jo større er sjansen. Selv er jeg en oppegående attraktiv mann med de sosiale antennene i behold, jeg vil aldri oppsøke helt ukjente damer uten at det finnes en sammenheng, eller at en dame gir meg signaler på at hun ønsker kontakt, eller viser interesse for det hun ser. Ja der er faktisk de damene som ønsker kontakt, og når jeg har indikasjon på at de ønsker det på forhånd, så slipper jeg å kjøpe så mange lodd. Anonymkode: e9acc...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #22 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jo i samme båt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kvinner som ikke har sexlyst oppfører seg alltid så hovent mot oss som liker sex, som om de er bedre mennesker eller noe. Anonymkode: 08304...2cc Nei du er ikke i samme båt Hvor skrev jeg at jeg ikke liker sex?? Jeg har en FAST OG YNGRE elsker - fordi jeg liker sex. Du sier at du angrer på dine ONS og tilfeldige ligg - hvorfor fortsetter du da? Fordi du ikke har noen selvrespekt? Det er få damer som får noe utav ONS/engangsligg - fordi damer som oftest trenger å være emosjonelt knyttet til mannen - men likevel har sex med tilfeldige fordi de tror de "må" for å bli likt av menn. Tenker menn som er ute etter ONS noensinne over det? Attraktiv behøver heller ikke bety "pen" - attraktiv favner også mennesker som utstråler selvtillit. Poenget mitt er at de fleste oppegående/attraktive damer lett kan finne faste elskere - om man vil. Hvorfor i allverden skal man da nedgradere seg til å si ja til en tilfeldig fyr på byen/gata - som tror han "eier deg" etter 3 min bare fordi han er en 9'er/10'er på skalaen (ifølge ham selv)? Anonymkode: c3a81...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Innerst inne så tror jeg du liker denne oppmerksomheten veldig godt, og om den skulle plutselig opphøre så hadde du blitt oppriktig bekymret. Du hadde da lurt på hva skjedde, er jeg ikke attraktiv lenger. Men siden du er en sånn magnet på attraktive menn, så vil jeg tro du har noe ved klesstil og holdning også som ubevisst oppfordrer dem til å ta kontakt, ikke bare utseendet. For mannfolk vil ofte holde seg unna de aller peneste om de ikke har fått indikasjon på at de er velkommen. Når det gjelder menn som oppfører seg sånn, så er det et fåtall, og de kjøper gjerne lodd her og der, jo flere lodd jo større er sjansen. Selv er jeg en oppegående attraktiv mann med de sosiale antennene i behold, jeg vil aldri oppsøke helt ukjente damer uten at det finnes en sammenheng, eller at en dame gir meg signaler på at hun ønsker kontakt, eller viser interesse for det hun ser. Ja der er faktisk de damene som ønsker kontakt, og når jeg har indikasjon på at de ønsker det på forhånd, så slipper jeg å kjøpe så mange lodd. Anonymkode: e9acc...bf1 Tja, jeg er gammel nok til at jeg klarer å nyte oppmerksomheten, samtidig som jeg ikke er redd for å avvise dem på en ganske direkte måte - om jeg må. Nå skal det sies at jeg aldri opplevde denne typen oppmerksomhet da jeg var yngre - mulig jeg har "blomstret" med alderen eller mulig attraktive menn (mange er veldig høye på seg selv og tåler ikke et Nei) har blitt mer direkte med årene. Mulig jeg nå utstråler en selvtillit jeg ikke hadde før - og jeg ser ingen grunn til å se ut som tante Sofie for å unngå uønsket oppmerksomhet og sjalu medsøstre (som å måtte kle seg med hijab i visse religioner) 😉 Så er det også sånn at på mange steder ser flertallet av de unge jentene ut som Barbie - med sine ducklips, fake eyelashes og løshår.....det også utstråler en ekstrem usikkerhet som de fleste menn faktisk ikke liker. Det jeg ser er at menn med enten utseende ELLER penger/status-yrke(makt) sjelden tåler et NEI - uten å surmule.......mulig du ikke er sånn men det er i overkant mange av disse i samfunnet.... Anonymkode: c3a81...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden En del menn tror og håper at alle kvinner vil ha tilfeldig sex med dem. Derfor tar jeg ikke imot telefonnumre på ferie og jeg ligger også unna byen på ferie. Da slipper man mye av maset . Anonymkode: 17264...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja, jeg er gammel nok til at jeg klarer å nyte oppmerksomheten, samtidig som jeg ikke er redd for å avvise dem på en ganske direkte måte - om jeg må. Nå skal det sies at jeg aldri opplevde denne typen oppmerksomhet da jeg var yngre - mulig jeg har "blomstret" med alderen eller mulig attraktive menn (mange er veldig høye på seg selv og tåler ikke et Nei) har blitt mer direkte med årene. Mulig jeg nå utstråler en selvtillit jeg ikke hadde før - og jeg ser ingen grunn til å se ut som tante Sofie for å unngå uønsket oppmerksomhet og sjalu medsøstre (som å måtte kle seg med hijab i visse religioner) 😉 Så er det også sånn at på mange steder ser flertallet av de unge jentene ut som Barbie - med sine ducklips, fake eyelashes og løshår.....det også utstråler en ekstrem usikkerhet som de fleste menn faktisk ikke liker. Det jeg ser er at menn med enten utseende ELLER penger/status-yrke(makt) sjelden tåler et NEI - uten å surmule.......mulig du ikke er sånn men det er i overkant mange av disse i samfunnet.... Anonymkode: c3a81...80a De bryr seg ikke så hardt som det du gjør. Mennene hadde likt de damene også om de var like tilgjengelig og ønsket den oppmerksomheten som deg. Anonymkode: 9e5ae...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #26 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jo i samme båt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kvinner som ikke har sexlyst oppfører seg alltid så hovent mot oss som liker sex, som om de er bedre mennesker eller noe. Anonymkode: 08304...2cc Bare fordi kvinner ønsker å ha sex i forhold, betyr ikke at vi ikke har sexlyst. Mannen og jeg har sex hver dag, noen ganger mer enn én gang. Men jeg har aldri vært interessert til å være tømmestasjonen til en tilfeldig mann som kan potensielt være farlig for meg. Anonymkode: 44d46...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei du er ikke i samme båt Hvor skrev jeg at jeg ikke liker sex?? Jeg har en FAST OG YNGRE elsker - fordi jeg liker sex. Du sier at du angrer på dine ONS og tilfeldige ligg - hvorfor fortsetter du da? Fordi du ikke har noen selvrespekt? Det er få damer som får noe utav ONS/engangsligg - fordi damer som oftest trenger å være emosjonelt knyttet til mannen - men likevel har sex med tilfeldige fordi de tror de "må" for å bli likt av menn. Tenker menn som er ute etter ONS noensinne over det? Attraktiv behøver heller ikke bety "pen" - attraktiv favner også mennesker som utstråler selvtillit. Poenget mitt er at de fleste oppegående/attraktive damer lett kan finne faste elskere - om man vil. Hvorfor i allverden skal man da nedgradere seg til å si ja til en tilfeldig fyr på byen/gata - som tror han "eier deg" etter 3 min bare fordi han er en 9'er/10'er på skalaen (ifølge ham selv)? Anonymkode: c3a81...80a Du kjenner meg ikke. Vi er i samme båt med tanke på typen oppmerksomhet. Jeg skjønner du har en eller annen syk behov for å føle deg bedre, men det er du ikke. Jeg er attraktiv og oppegående. Har hatt flere muligheter for fast elsker, men vil dessverre ikke ha noen av de. Anonymkode: 08304...2cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden Det enkle svaret er, en hel del kvinner faller for komplimenter og siden mange av de er nysingle så ønsker de å gå til sengs med flere menn i denne perioden i livet sitt. Så går det litt tid før de kommer dit at de ønsker en fast partner igjen. Its just a number game. Anonymkode: 9831d...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå