Gå til innhold

Hvorfor tror menn at en attraktiv kvinne ønsker tilfeldig sex på byen/ferie - med tilfeldige partnere??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har passert 50 og de få gangene jeg beveger meg ut på byen eller på ferie tror ca 90% av menn i alle aldre at jeg er desperat etter sex - at det er derfor jeg er ute - og de prøver seg, eller snakker seg imellom om at jeg sikkert er lett å få til sengs.

har ikke tall på hvor mange attraktive gifte menn som har prøvd seg opp igjennom årene (ble skilt som 40-åring).

i starten datet jeg endel - men har aldri hatt tilfeldig sex/ONS da det gir meg nada.

Jeg ønsker ikke lenger forhold da jeg har sett hvor få attraktive menn som er trofaste - det er ca 5% kanskje, og har bare bestemt meg for å holde meg unna forhold ihvertfall til jeg evt blir pensjonist :D 

Det hender dog at jeg har en fast elsker - som jeg har følelser for - selv om jeg ikke ønsker et normalt forhold med vedkommende.

Siste elskeren har jeg hatt i 3 år nå - han er 38 og jeg ønsker ikke å gå tilbake til jevnaldrende menn lengre :D 

Jeg var nylig på ferie i et varmt land og har aldri opplevd makan til mas fra attraktive menn i alle aldre.

3 stykker ble "forelsket" i meg etter kun 1 møte (traff dem ute og vi danset og pratet og lo hele kvelden-men jeg dro hjem alene)

De maste i flere dager etter jeg traff dem og jeg valgte å unngå å treffe dem igjen da jeg ikke orker sånn mas.

1 kom bort til meg når jeg satt ved et bord med et glass vin en ettermiddag i solen - han var veeeldig attraktiv, trolig i midten av 40-årene, og prøvde alt for å sjarmere meg. (Fra UK). Han forstod etterhvert at jeg hadde endel mellom ørene, da jeg tok opp krigen i Syriah og Israel og Midt-østen konflikten, + Trumph og fortball. Det var nok ikke forventet, siden jeg er blond - men han ble likevel mer gira.

Etter en stund spurte han rett ut: Er du ikke tiltrukket av meg? Jeg svarte Nei, hvorfor skulle jeg være det? (Han var tydelig ikke vant til å bli avvist - han hadde jo tross alt ifølge ham selv spilt Rugby og drev med Iron-man etc - og han ble rett og slett sur).

En annen dag gikk jeg langs gata midt på blanke ettermiddagen med et smil rundt munnen da plutselig en veeldig kjekk mann løp over gata for å si Hei til meg...jeg lo til ham og sa Hei tilbake med kommentaren: Du har like dårlig stemme som meg (var kalima der vi var- og det setter seg i bronkiene mine) - han lo og syntes visst jeg var morsom. Han spurte etter tlfnr mitt - jeg gav det til ham, for jeg synes det er hyggelig å gå ut med noen og prate og danse og sånn, men skulle videre akkurat da.

Etter en halvtime fikk jeg talemld: Han ville såååå gjerne ta meg med til hotellet og kyyyyyssse meg og faens oldemor.....altså etter 3 minutters samtale? :D 

Jeg svarte: Haha, du har UK damer til slikt (de er visst veldig løse ifølge ryktene).....Etter det ble det tyst gitt.....

Altså - hva faen er det med menn?? :D 

5 meget attraktive menn som tror de "har krav på meg" etter 5 min samtale - på et par uker??

(I tillegg til min elsker som jeg faktisk ønsker sex med)

Jeg eeeelsker å avvise menn nå - det gir meg en stoor tilfredsstillelse å se surheten tre frem i dem.......

Og hvorfor forstår de ikke at en attraktiv dame (som ikke er løs)  allererede har en fast elsker - dersom hun ønsker sex overhodet??

Anonymkode: c3a81...80a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Velkommen i  klubben.. mange later å  tro at man er klar for pulings etter 2 setninger.. jeg sier jeg vil bli kjent først og bruke tid.. ja selvfølgelig sier de da.. hvorfor da skrive som de ønsker å komme rett hjem til meg og skal "ta" meg lissom.. 

Og det er menn i alle aldre fra 18-65. 

Har og hatt en fast elsker på 41 i ca 5 år og går heller aldri tilbake til menn på min alder. Jeg får heller ikke noe ut av ONS og tilfeldig sex. Vil ha en fast partner jeg føler noe for. 

Så ja nei vet ikke hva som skjer i samfunnet jeg.. 

D56

Anonymkode: e64a1...290

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å gi ut telefonnummeret til randome menn på ferie er noe som omtrent alle vil tolke som ett signal om at du er med på leken...

Jeg blir også sjekket opp mye, men jeg er tydelig i kroppspråket på at jeg ikke er interessert i noe mer. Jeg opplever ikke at de er intense og ute etter sex, for jeg utstråler ikke seksuell interesse mot dem.

Anonymkode: c509b...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å gi ut telefonnummeret til randome menn på ferie er noe som omtrent alle vil tolke som ett signal om at du er med på leken...

Jeg blir også sjekket opp mye, men jeg er tydelig i kroppspråket på at jeg ikke er interessert i noe mer. Jeg opplever ikke at de er intense og ute etter sex, for jeg utstråler ikke seksuell interesse mot dem.

Anonymkode: c509b...702

Man behøver ikke utstråle seksuell interesse for at menn skal tro at man er interessert :D 

Jeg spøker og ler, fordi jeg har bra humor og jeg nekter å la være å snakke med menn bare fordi han muligens kan mistro meg 😉 

Men jeg avviser dem selvsagt raskt når de begynner å "mase".....

En intelligent mann vil selvsagt forstå at han må oppføre seg - men det er veldig langt mellom dem..... 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det ikke til å komme bort fra at en del kvinner på ferie eller på byen faktisk er ute etter tilfeldig sex da. Eller, om ikke ute etter, så i alle fall åpen for det det. Så da er det vel ikke veldig rart at menn som er ute etter kanskje prøver å få i gang seilasen ;) 

Uten at det dermed betyr at det er greit å mase eller være ufin selvsagt. Men å sjekke litt hvor landet ligger tenker jeg er helt innafor, og grunnen er vel rett og siett at det på ingen måte er uvanlig å finne en kvinne som vil være med på dette. 

Anonymkode: 51205...752

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok fordi en del attraktive kvinner ønsker tilfeldig sex på byen/ferie - med tilfeldige partnere. Det gjelder ikke deg, men du er ikke kvinner, du er én kvinne. 

Anonymkode: 7f831...c3d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I samme båt 😔 bortsett fra at jeg har trang for sex. Jeg virkelig sliter med meg selv på grunn av dette. Har hatt nå sex med 4 mer eller mindre tilfeldig. Liker det ikke. Liker ikke at det er mange som vil, liker ikke at jeg har vært med på det. 

Et par av disse har sagt de er etter forhold. Men etter sex hører jeg ingenting, eller jeg kutter de ut fordi sexen var skuffende. 

Anonymkode: 08304...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tulletråd? Hvem skriver innlegg om at man er attraktiv…

Anonymkode: 98bcf...df5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I samme båt 😔 bortsett fra at jeg har trang for sex. Jeg virkelig sliter med meg selv på grunn av dette. Har hatt nå sex med 4 mer eller mindre tilfeldig.

Anonymkode: 08304...2cc

Okei da er du ikke i samme båt.

Anonymkode: fcd11...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har passert 50 og de få gangene jeg beveger meg ut på byen eller på ferie tror ca 90% av menn i alle aldre at jeg er desperat etter sex - at det er derfor jeg er ute - og de prøver seg, eller snakker seg imellom om at jeg sikkert er lett å få til sengs.

har ikke tall på hvor mange attraktive gifte menn som har prøvd seg opp igjennom årene (ble skilt som 40-åring).

i starten datet jeg endel - men har aldri hatt tilfeldig sex/ONS da det gir meg nada.

Jeg ønsker ikke lenger forhold da jeg har sett hvor få attraktive menn som er trofaste - det er ca 5% kanskje, og har bare bestemt meg for å holde meg unna forhold ihvertfall til jeg evt blir pensjonist :D 

Det hender dog at jeg har en fast elsker - som jeg har følelser for - selv om jeg ikke ønsker et normalt forhold med vedkommende.

Siste elskeren har jeg hatt i 3 år nå - han er 38 og jeg ønsker ikke å gå tilbake til jevnaldrende menn lengre :D 

Jeg var nylig på ferie i et varmt land og har aldri opplevd makan til mas fra attraktive menn i alle aldre.

3 stykker ble "forelsket" i meg etter kun 1 møte (traff dem ute og vi danset og pratet og lo hele kvelden-men jeg dro hjem alene)

De maste i flere dager etter jeg traff dem og jeg valgte å unngå å treffe dem igjen da jeg ikke orker sånn mas.

1 kom bort til meg når jeg satt ved et bord med et glass vin en ettermiddag i solen - han var veeeldig attraktiv, trolig i midten av 40-årene, og prøvde alt for å sjarmere meg. (Fra UK). Han forstod etterhvert at jeg hadde endel mellom ørene, da jeg tok opp krigen i Syriah og Israel og Midt-østen konflikten, + Trumph og fortball. Det var nok ikke forventet, siden jeg er blond - men han ble likevel mer gira.

Etter en stund spurte han rett ut: Er du ikke tiltrukket av meg? Jeg svarte Nei, hvorfor skulle jeg være det? (Han var tydelig ikke vant til å bli avvist - han hadde jo tross alt ifølge ham selv spilt Rugby og drev med Iron-man etc - og han ble rett og slett sur).

En annen dag gikk jeg langs gata midt på blanke ettermiddagen med et smil rundt munnen da plutselig en veeldig kjekk mann løp over gata for å si Hei til meg...jeg lo til ham og sa Hei tilbake med kommentaren: Du har like dårlig stemme som meg (var kalima der vi var- og det setter seg i bronkiene mine) - han lo og syntes visst jeg var morsom. Han spurte etter tlfnr mitt - jeg gav det til ham, for jeg synes det er hyggelig å gå ut med noen og prate og danse og sånn, men skulle videre akkurat da.

Etter en halvtime fikk jeg talemld: Han ville såååå gjerne ta meg med til hotellet og kyyyyyssse meg og faens oldemor.....altså etter 3 minutters samtale? :D 

Jeg svarte: Haha, du har UK damer til slikt (de er visst veldig løse ifølge ryktene).....Etter det ble det tyst gitt.....

Altså - hva faen er det med menn?? :D 

5 meget attraktive menn som tror de "har krav på meg" etter 5 min samtale - på et par uker??

(I tillegg til min elsker som jeg faktisk ønsker sex med)

Jeg eeeelsker å avvise menn nå - det gir meg en stoor tilfredsstillelse å se surheten tre frem i dem.......

Og hvorfor forstår de ikke at en attraktiv dame (som ikke er løs)  allererede har en fast elsker - dersom hun ønsker sex overhodet??

Jeg misliker slik lang og utbroderende selvskryt.

Anonymkode: fcd11...5a8

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner ønsker tilfeldig sex. Eneste måten for en mann å finne ut om du er på jakt etter kuk er å prøve seg.

Hvis du ikke er smart nok til å forstå dette, så er det veldig merkelig.

Anonymkode: 69a80...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det så vanskelig å være litt koselig, da? Kanskje de bare syntes at du var pen?

Anonymkode: 41153...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke sånn at de tror du har så lyst. De spør fordi de selv har lyst. Lenger er den ikke. 

Anonymkode: e924b...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...