AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er sammen med en selvhøytidelig drittsekk. Han et sær! Det er han som ikke tåler normal sosial omgang. Det er han som ikke tåler folkemengder. Det er han som ikke takler juleaften med barn pga. støy. Det er han som ikke liker å delta på sosiale ting på jobb. Det er han som ikke klarer å være på treningssenter, kjøpesenter eller sitte i en kantine med kollegaer å spise. Det er han som ikke liker smalltalk. Han synes normale folk blir for mye og skal forsvare andre som ikke forstår seg på sosial kutyme. Det at han ikke har fungert sosialt betyr at det er alle andre det er noe galt med. Han kritiserer alle disse sosialaøkende gale menneskene som oppsøker steder med andre. Hadde alle vært som han, ja da hadde verden vært perfekt. Vi var hos min familie i går, og der er det barn. På vei hjem i bilen var han ikke seg selv. Han var på randen til sammenbrudd. Som reaksjon ble han skikkelig ufin mot meg. Han har også en tendens til å si at det er meg det er noe galt med. På jobb har vi hatt kaffeslabras hver fredag, og dette latterliggjør han. Han mener selv å være et prakteksempel på effektiv arbeidstaker. Han tar seg så mye fri i arbeidstiden for å gjøre private ting at det for meg er fullstendig uforståelig at der kan forsvares. Jeg pleide også å tro på han og se opp til han, men innser at jo mer han vet at feilen ligger hos han, jo mer selvbedrag driver han for å skåne sitt eget ego. En ting er om det bare gikk utover han, men når det medfører å gå til angrep på alle rundt, da får jeg nok. Er jeg for treg med å pakke ned varer på butikken, poengterer han det. Når jeg skal vaske opp etter middagen, tar han over og sier jeg aldri blir ferdig. Jeg er så fed up! Anonymkode: 823cd...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ok. Hva skal egentlig diskuteres her...? Anonymkode: 4800a...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Åh, himmel! Jeg ønsker deg lykke til med nestemann! Denne mannen er ikke sistemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Okey, og han velger du å dele livet med? Anonymkode: 1366a...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: 6c9f9...9a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: 6c9f9...9a6 Det går vel mot slutten. Har fått så nok de siste dagene og ukene. TS Anonymkode: 823cd...475 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Håper dere ikke har barn sammen! Hva er det som er som er bra med han, siden du velger å ha han som kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er sammen med en selvhøytidelig drittsekk. Han et sær! Det er han som ikke tåler normal sosial omgang. Det er han som ikke tåler folkemengder. Det er han som ikke takler juleaften med barn pga. støy. Det er han som ikke liker å delta på sosiale ting på jobb. Det er han som ikke klarer å være på treningssenter, kjøpesenter eller sitte i en kantine med kollegaer å spise. Det er han som ikke liker smalltalk. Han synes normale folk blir for mye og skal forsvare andre som ikke forstår seg på sosial kutyme. Det at han ikke har fungert sosialt betyr at det er alle andre det er noe galt med. Han kritiserer alle disse sosialaøkende gale menneskene som oppsøker steder med andre. Hadde alle vært som han, ja da hadde verden vært perfekt. Vi var hos min familie i går, og der er det barn. På vei hjem i bilen var han ikke seg selv. Han var på randen til sammenbrudd. Som reaksjon ble han skikkelig ufin mot meg. Han har også en tendens til å si at det er meg det er noe galt med. På jobb har vi hatt kaffeslabras hver fredag, og dette latterliggjør han. Han mener selv å være et prakteksempel på effektiv arbeidstaker. Han tar seg så mye fri i arbeidstiden for å gjøre private ting at det for meg er fullstendig uforståelig at der kan forsvares. Jeg pleide også å tro på han og se opp til han, men innser at jo mer han vet at feilen ligger hos han, jo mer selvbedrag driver han for å skåne sitt eget ego. En ting er om det bare gikk utover han, men når det medfører å gå til angrep på alle rundt, da får jeg nok. Er jeg for treg med å pakke ned varer på butikken, poengterer han det. Når jeg skal vaske opp etter middagen, tar han over og sier jeg aldri blir ferdig. Jeg er så fed up! Anonymkode: 823cd...475 Da pakker du bare sakene dine å drar. Det er ingen tvang å være sammen med en ubrukelig kar . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er sammen med en selvhøytidelig drittsekk. Han et sær! Det er han som ikke tåler normal sosial omgang. Det er han som ikke tåler folkemengder. Det er han som ikke takler juleaften med barn pga. støy. Det er han som ikke liker å delta på sosiale ting på jobb. Det er han som ikke klarer å være på treningssenter, kjøpesenter eller sitte i en kantine med kollegaer å spise. Det er han som ikke liker smalltalk. Han synes normale folk blir for mye og skal forsvare andre som ikke forstår seg på sosial kutyme. Det at han ikke har fungert sosialt betyr at det er alle andre det er noe galt med. Han kritiserer alle disse sosialaøkende gale menneskene som oppsøker steder med andre. Hadde alle vært som han, ja da hadde verden vært perfekt. Vi var hos min familie i går, og der er det barn. På vei hjem i bilen var han ikke seg selv. Han var på randen til sammenbrudd. Som reaksjon ble han skikkelig ufin mot meg. Han har også en tendens til å si at det er meg det er noe galt med. På jobb har vi hatt kaffeslabras hver fredag, og dette latterliggjør han. Han mener selv å være et prakteksempel på effektiv arbeidstaker. Han tar seg så mye fri i arbeidstiden for å gjøre private ting at det for meg er fullstendig uforståelig at der kan forsvares. Jeg pleide også å tro på han og se opp til han, men innser at jo mer han vet at feilen ligger hos han, jo mer selvbedrag driver han for å skåne sitt eget ego. En ting er om det bare gikk utover han, men når det medfører å gå til angrep på alle rundt, da får jeg nok. Er jeg for treg med å pakke ned varer på butikken, poengterer han det. Når jeg skal vaske opp etter middagen, tar han over og sier jeg aldri blir ferdig. Jeg er så fed up! Anonymkode: 823cd...475 Enten respekterer du han, eller så flytter du. Så enkelt er det. Anonymkode: be6e6...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Da pakker du bare sakene dine å drar. Det er ingen tvang å være sammen med en ubrukelig kar . Hun skriver ikke at han er ubrukelig. Slutt å hat menn. Anonymkode: be6e6...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Kos deg med elendigheta, og god jul 🤶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er sammen med en selvhøytidelig drittsekk. Anonymkode: 823cd...475 Helt frivillig regner jeg med. skjønner ikke at folk gidder Anonymkode: 10e3b...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er sammen med en selvhøytidelig drittsekk. var.. Anonymkode: 4df32...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå