AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Del Skrevet 23. desember 2024 Satt inn blastocyst for 5 dager side (onsdag i forrige uke) i naturlig syklus, har kun tatt Ovitrelle. Blødde litt etter innsett, så rekner med jeg fikk en liten rift eller noe under innsettet. Men i dag blør jeg en del friskt blod! Noen som har opplevd det samme? Kan det være mensen som er på veg allerede? Hadde samleie i går, så håper at det kan være en rift som er rippet litt opp🤞🏻 Men ble litt bekymret når blødningen ikke avtar utover dagen her. Anonymkode: 81759...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #2 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Satt inn blastocyst for 5 dager side (onsdag i forrige uke) i naturlig syklus, har kun tatt Ovitrelle. Blødde litt etter innsett, så rekner med jeg fikk en liten rift eller noe under innsettet. Men i dag blør jeg en del friskt blod! Noen som har opplevd det samme? Kan det være mensen som er på veg allerede? Hadde samleie i går, så håper at det kan være en rift som er rippet litt opp🤞🏻 Men ble litt bekymret når blødningen ikke avtar utover dagen her. Anonymkode: 81759...666 Det var jo litt tidlig med tanke på mensen? Hvis det er rift vil det vel gi seg, men det vil ikke mensen. Anonymkode: f9ef4...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 Noen kvinner opplever å blø litt tidlig i graviditeten også går det helt fint. Noen omtaler det som en "festeblødning" men har hørt at det ikke nødvendigvis er det ordet betyr, men en litt annen mer komplisert hormonell prosess kroppen går igjennom. Når pleier du ha mensen i en naturlig syklus? Jeg synes 5dp5dt høres litt for tidlig ut for å få mensen. Da er du vel på dag 10 dpo? Mange får mensen på dag 12-14. Jeg opplevde å teste positivt på dag 16dpo, får så at testene bare ble svakere og svakere. Begynte å spotte små dråper med rosa utflod 3-4 dager før mensen kom. Jeg gikk på progesteron tilskudd, så tror det var kroppen som ville ha mensen men ikke fikk det helt til. Men ring klinikken din og hør med en gang, det ville jeg ha gjort. Anonymkode: 32eaa...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 10.46): Noen kvinner opplever å blø litt tidlig i graviditeten også går det helt fint. Noen omtaler det som en "festeblødning" men har hørt at det ikke nødvendigvis er det ordet betyr, men en litt annen mer komplisert hormonell prosess kroppen går igjennom. Når pleier du ha mensen i en naturlig syklus? Jeg synes 5dp5dt høres litt for tidlig ut for å få mensen. Da er du vel på dag 10 dpo? Mange får mensen på dag 12-14. Jeg opplevde å teste positivt på dag 16dpo, får så at testene bare ble svakere og svakere. Begynte å spotte små dråper med rosa utflod 3-4 dager før mensen kom. Jeg gikk på progesteron tilskudd, så tror det var kroppen som ville ha mensen men ikke fikk det helt til. Men ring klinikken din og hør med en gang, det ville jeg ha gjort. Anonymkode: 32eaa...815 Hadde innsett i naturlig syklus for først gang, rett etter innsett ferskforsøk. Har aldri fulgt med på eggløsning før, da dette er min første runde med ivf så er usikker på når jeg normalt har eggløsing. Eggløsing kom ikke før rundt syklusdag 20 denne gangen i alle fall (eller jeg satt ovitrelle da) og eg ventet mensen rundt denne tiden (22.12). Det er nok mensen som er kommet, for nå har jeg blødd 3 dager i strekk og helt likt som ved mensen ellers. Men reagerte selv siden det var så "tidlig" etter innsett. Men er vel kroppen som har vært litt i ulage etter hormonstimuleringen da kanskje 🙂 ts Anonymkode: 81759...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå