AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #21 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår deg. Tok meg helt ut selv på min gamle som ikke hadde noen andre. Nå er hen borte og da feirer jeg hjemme. Det er flere som gjerne ville hatt meg på besøk og jeg har takket nei. Jeg kunne hatt dårlig samvittighet for det, men jeg gidder altså ikke. De har lagt andre planer som er vel så gode. Rart det, folk greier seg uten meg! Anonymkode: 822a1...bbf Min mor har mange andre, så hun takler det om jeg ikke drar. Men hun, eller vi, ønsker jo å være sammen i jula. Det er bare veldig vanskelig pga alt det medfører for meg. Og så ville jeg høre om det er mange andre som meg, med et særdeles ambivalent syn på jul. Det materialistiske aspektet har jeg droppet for mange år siden. Men jeg ser for meg neste jul alene. Selv om det høres trist ut😊 Anonymkode: c0f60...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 26. desember 2024 #22 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 9.36): Er det flere som gjør det? Jeg er kronisk syk, og la likevel ut på en 6 timers reise i går; bare flybillettene kostet skjorta. Men det verste er å spille skuespill for å ikke ødelegge hyggen for de andre😌Demper smerter med oxykodon, følelsene/angst med vival. Og får pem noen uker i etterkant. Fortell gjerne din form for selvskadende julefeiring😂 Anonymkode: c0f60...4ff Hvordan gikk det? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #23 Del Skrevet 27. desember 2024 Stoltskeiv skrev (13 timer siden): Hvordan gikk det? ❤️ Jeg er ødelagt i magen, og har ekstra mye ryggsmerter og utmattelse. Men angrer ikke, da jeg fikk være med gamle foreldre som satte pris på at jeg kom. Men ingen i familie eller øvrig slekt forstår hva dette koster meg helsemessig🥹 Anonymkode: c0f60...4ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #24 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ødelagt i magen, og har ekstra mye ryggsmerter og utmattelse. Men angrer ikke, da jeg fikk være med gamle foreldre som satte pris på at jeg kom. Men ingen i familie eller øvrig slekt forstår hva dette koster meg helsemessig🥹 Anonymkode: c0f60...4ff Sånn der «ingen vet hva det koster meg» er så unødvendig offer-mentalitet å sulle seg inn i. Om det er relevant og viktig for deg at øvrige vet om det, så må du fortelle dem det da. Om ikke, så er ikke folk tankelesere. På lik linje som at du ikke vet hva det koster onkel Rolf eller tante Gunda om de ikke forteller deg det. Anonymkode: 1bce5...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #25 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn der «ingen vet hva det koster meg» er så unødvendig offer-mentalitet å sulle seg inn i. Om det er relevant og viktig for deg at øvrige vet om det, så må du fortelle dem det da. Om ikke, så er ikke folk tankelesere. På lik linje som at du ikke vet hva det koster onkel Rolf eller tante Gunda om de ikke forteller deg det. Anonymkode: 1bce5...50d Beklager at jeg skrev det😊Men føler det sånn uavhengig av hva jeg forteller de eller ikke. I dag orker jeg ikke å forklare mer da ingen noensinne egentlig har lyttet. Prøver å bare gjøre det beste ut av situasjonen. Antar du kicker på dette og, men det står jeg i(også). Anonymkode: c0f60...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #26 Del Skrevet 27. desember 2024 Om jeg hadde hatt det så dårlig med meg selv ville jeg for alle sin skyld bare holdt meg hjemme. Men har du en positiv innstilling så kan det jo bli riktig så bra. Jeg har alltid gledet meg til jul, selv de gangene det ikke var noe koselig i barndomshjemmet da min mor og stefar kranglet mye og det var for mye alkohol. Det beste som skjedde var da de skilte seg og de fikk det bedre på hver sin side. Anonymkode: 26063...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 27. desember 2024 #27 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager at jeg skrev det😊Men føler det sånn uavhengig av hva jeg forteller de eller ikke. I dag orker jeg ikke å forklare mer da ingen noensinne egentlig har lyttet. Prøver å bare gjøre det beste ut av situasjonen. Antar du kicker på dette og, men det står jeg i(også). Anonymkode: c0f60...4ff Drit i den kommentaren du svarte på. Er det noe fint du kan gjøre for det selv for å redde julen litt? Så utrolig fint å høre det ble satt pris på at du kom ❤️ Endret 27. desember 2024 av Stoltskeiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #28 Del Skrevet 27. desember 2024 Stoltskeiv skrev (1 time siden): Drit i den kommentaren du svarte på. Er det noe fint du kan gjøre for det selv for å redde julen litt? Så utrolig fint å høre det ble satt pris på at du kom ❤️ Takk💜Det var fint å treffe mennesker jeg er glad i, og innen et par uker får jeg nok stabilisert magen til “normalen”, med de vanlige utfordringene. Så det er ikke sånn at jeg angrer. Men det er fryktelig vanskelig. Smertestillende demper en del smerter, så enn så lenge takler jeg dette sommer og jul😊Det kommer en tid da jeg savner dette; når/hvis de gamle går bort før meg😌Det blir avslapning hos meg selv nå, før en operasjon om ca 3 uker. Anonymkode: c0f60...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #29 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg skjønner deg så godt Ts. Jeg har selv et barn og to bonusbarn. Er kronisk syk og vi alle har vært virussyke i hele desember. Julaften var jeg og mannen syk med feber. Skulle besøke familie i romjulen,men hadde ikke sjans. Måtte bar bli hjemme å hvile. Sånn er det bare Anonymkode: de3cb...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #30 Del Skrevet 27. desember 2024 Rart. Trodde 99.99% gruet seg for å jobbe,men der gikk jeg 5-på gitt. Selv hadde jeg heller brukt livet mitt på jul om jeg fikk velge. Anonymkode: d29a5...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #31 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart. Trodde 99.99% gruet seg for å jobbe,men der gikk jeg 5-på gitt. Selv hadde jeg heller brukt livet mitt på jul om jeg fikk velge. Anonymkode: d29a5...45f Trolleri😂 men uansett: Jeg var glad i jobben min og fikk masse gode venner gjennom jobb, så hadde jeg fått velge hadde jeg aldri blitt syk!? Det er ikke ferie å være syk, selv om overraskende mange ser ut til å tro det😳Tenker du ikke hadde likt en evig, syk juleferie. Anonymkode: c0f60...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå