AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Noen som har fått feil kjønn på ordinær ultralyd? Jordmoren sa " jeg tror det er ei jente ", men virket samtidig usikker. Dette forklarte hun med at hun ikke kunne se penis mellom bena. Anonymkode: f1d18...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg kjenner flere som har fått feil kjønn jeg. Jeg valgte derfor å ta nipt i Danmark. 100% jente, fikk svar i uke 11. Verdt hver eneste lille krone Anonymkode: 7e80e...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brightstar Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kjenner flere som har fått feil kjønn jeg. Jeg valgte derfor å ta nipt i Danmark. 100% jente, fikk svar i uke 11. Verdt hver eneste lille krone Anonymkode: 7e80e...8c1 Var på tidlig ultralyd lyd de fikk feil kjønn eller ordinær ultralyd? Jeg hadde ordinær ultralyd i uke 19. Synes jordmoren virket litt usikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Jeg fikk beskjed om at det var jente på ordinær ul. Siste barn og to gutter fra før. Ble en tredje gutt, gitt😄💙💙💙 Tror det er mer vanlig å ta feil den veien - ser man en penis, så er den der, liksom.. Anonymkode: 2dde9...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Krenk!! Anonymkode: 0bcde...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Har selv fått feil 2 av 3 ganger på tidlig ultralyd, men kjenner faktisk til en god del tilfeller som har fått feil på ordinær. Det sagt så er det en veldig liten andel sett opp mot hvor mange jeg vet om som har fått riktig på oul😊 Men jeg hadde nok ikke greid å slå meg til ro om hun virket usikker og hadde ventet med å kjøpe inn rosa til jeg hadde vært på 3D-ultralyd (som jeg pleier ha i uke 28-29). Anonymkode: 1f607...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå