Gå til innhold

Angrer på at jeg spurte om trekant.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kommer hun til å få den inn i det hele tatt? Kjæresten er litt trang. Jeg vet likevel at han har brukt denne på masse damer tidligere.

Ahaha, jeg elsker KG😂😂

Anonymkode: 3c2d2...358

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en stor penis tråd som slipper gjennom filteret........ sukk

Anonymkode: 3fa32...d28

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min kjæreste studerer i England og kommer hjem om 3 uker. Jeg luftet for henne om det kunne vært spennende med trekant. Hun var overraskende lysten på det og jeg ble helt i hundre. Har alltid drømt om dette.

Jeg visste om en kompis som var ukjent for henne og han var med på alt spennende. Det visste jeg nesten på forhånd når det gjelder han. Jeg har ikke sett mye av andre menns peniser i levende live egentlig. Vi spilte squash for en uke siden for å planlegge litt faktisk. Når vi skiftet etter kampen så kledde han seg naken når vi skiftet.

Dette var jeg ikke helt forberedt på. Han hadde nemlig den tjukkeste penis jeg trodde var mulig. Nærmer seg en halvliters flaske i slapp tilstand. Så nå farer det noen tanker gjennom hodet mitt. 

- Kommer hun til å få den inn i det hele tatt? Kjæresten er litt trang. Jeg vet likevel at han har brukt denne på masse damer tidligere.

- Kommer hun til å bli forandret innvendig etter en lengre runde med dette? Jeg får kanskje ingen nytelse når vi liksom skal gjøre dette sammen. Kanskje det blir nedtur. Jeg er helt greit normalt utstyrt og det hadde ikke gjort noen ting om denne tredje personen er større. Men dette føler jeg er litt i overkant.

Jeg blir litt todelt på dette nå faktisk, selv om jeg er dødsopphisset av tanken at vi skal være tre. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an.

Anonymkode: 9ab1a...75a

Det er litt merkelig at du ikke helt av deg selv forstår hva det åpenbare neste trekket er: Snakk med henne om størrelsen på denne karen.

Dersom dere har et forhold som gjør at du kan foreslå trekant for henne og hun blir lysten på det, så bør det overhodet ikke være noe problem å spørre henne rett ut hva hun tenker. Det praktiske omkring penetrering, eller ikke vil hun sikkert ha tanker om selv.

Om dette er en runketråd, og for så vidt om den er reell også, så send meg en PM med noen stikkord om hva du tenner på, om henne og alt annet relevant, så kan jeg forsøke å lage en historie ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (20 minutter siden):

Dersom dere har et forhold som gjør at du kan foreslå trekant for henne og hun blir lysten på det, så bør det overhodet ikke være noe problem å spørre henne rett ut hva hun tenker. Det praktiske omkring penetrering, eller ikke vil hun sikkert ha tanker om selv.

Nettopp. 

Det kan godt hende fyren er fornøyd med en spennende stund, og en porsjon oralsex. Vil hun prøve, så gjør hun det. 

Forslag: få ham til å ta med seg en venninne, så blir det litt mer å spille på. 

Anonymkode: 9b809...280

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant? Da bør du entre henne først, så du overhode får delta. Hennes preferanser etter mr Colaflaske vil aldri bli de samme. Snakker av erfaring.

Hilsen Halvliteren.

Anonymkode: 02a8c...307

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trekant? Da bør du entre henne først, så du overhode får delta. Hennes preferanser etter mr Colaflaske vil aldri bli de samme. Snakker av erfaring.

Hilsen Halvliteren.

Så ille kan det vel ikke være. Men tenkte uansett det vil være best at jeg gjør det med henne i første omgang. Som du hentyder, det kan imidlertid bli litt rart når jeg skal på igjen i runde tre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hilsen Halvliteren.

Hva slags og på hvilken måte erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dropp det! Den minste usikkerhet rundt om du vil, så skal du si nei, hvis ikke vil du angre 

Anonymkode: d0165...d16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så ille kan det vel ikke være. Men tenkte uansett det vil være best at jeg gjør det med henne i første omgang. Som du hentyder, det kan imidlertid bli litt rart når jeg skal på igjen i runde tre.

Hjelpes mæ hvor mye du har planlagt da.. la nå hun med kroppen  alt dette skal føres inn i få sette grensene.. tenk på hennes nytelse ikke at hun evt skal bli vid til du skal på igjen 🫣 høres ut som et utrolig dårlig utgangspunkt for å prøve noe såpass intimt med flere involverte.. dere må jo ta vare henne og hverandre tenker jeg.. 

Anonymkode: 1ec3e...bd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Din største bekymring bør være: Hun kommer til å bytte deg ut når hun først har fått smaken på tjukk penis.

Anonymkode: e82f3...360

Nei, det er ikke sikkert. Tjukk penis er bare ubehagelig for meg. Umulig å nyte. Gjennomsnittlig er topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hilsen Halvliteren.

Min preferanse etter å ha prøvd noen store, er at jeg foretrekker gjennomsnittlig eller mindre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 19.17):

tenk på hennes nytelse ikke at hun evt skal bli vid til du skal på igjen 🫣 

Anonymkode: 1ec3e...bd5

Hvorfor kan jeg ikke få tenke slik? Jeg får ingenting ut av suging, liker ikke analt. Så derfor er jeg faktisk litt opptatt av hvordan musa hennes vil kjennes ut for meg når jeg og en kjempepenis skal dele på henne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (På 23.12.2024 den 22.59):

Nei, det er ikke sikkert. Tjukk penis er bare ubehagelig for meg. Umulig å nyte. Gjennomsnittlig er topp

Tror du overvurderer hva en gjennomsnittspenis egentlig er. Statistisk sett tror kvinner gjennomsnitt er større enn den er, og av kvinner som får / klarer å få vaginal orgasme så får samtlige det med en over gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: b7316...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forandret innvendig pga en penis? Unnskyld meg, men er din nærmeste venn en som heter Durek og har fortalt deg at vaginaer får "avtrykk" innvendig av sex og må helbredes med noe hokuspokus kun Durek kan (og tar seg betalt for)?

Det er virkelig helt sykt at noen menn går rundt i dag, snart 2025 på kalenderen, og tror at en kvinnes vagina blir "utvidet" for godt av en jævla penis. Altså underlivet til en kvinne er en stor muskel, sterk som fy og i stand til å presse ut en unge på størrelse med en vannmelon med ren og skjær muskelkraft .... og du tror de musklene blir utvidet permanent av en knuslete penis?

Vet ikke med deg altså, men jeg har enda ikke sett peniser som er i stand til å utvide noe underliv.

Anonymkode: 8c6b9...1d9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror du overvurderer hva en gjennomsnittspenis egentlig er. Statistisk sett tror kvinner gjennomsnitt er større enn den er, og av kvinner som får / klarer å få vaginal orgasme så får samtlige det med en over gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: b7316...87f

Nei, jeg vet godt hva en gjennomsnittlig penis er. Og vet at større er for stort for meg. Det er bare ubehagelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 1.43):

Min kjæreste studerer i England og kommer hjem om 3 uker. Jeg luftet for henne om det kunne vært spennende med trekant. Hun var overraskende lysten på det og jeg ble helt i hundre. Har alltid drømt om dette.

Jeg visste om en kompis som var ukjent for henne og han var med på alt spennende. Det visste jeg nesten på forhånd når det gjelder han. Jeg har ikke sett mye av andre menns peniser i levende live egentlig. Vi spilte squash for en uke siden for å planlegge litt faktisk. Når vi skiftet etter kampen så kledde han seg naken når vi skiftet.

Dette var jeg ikke helt forberedt på. Han hadde nemlig den tjukkeste penis jeg trodde var mulig. Nærmer seg en halvliters flaske i slapp tilstand. Så nå farer det noen tanker gjennom hodet mitt. 

- Kommer hun til å få den inn i det hele tatt? Kjæresten er litt trang. Jeg vet likevel at han har brukt denne på masse damer tidligere.

- Kommer hun til å bli forandret innvendig etter en lengre runde med dette? Jeg får kanskje ingen nytelse når vi liksom skal gjøre dette sammen. Kanskje det blir nedtur. Jeg er helt greit normalt utstyrt og det hadde ikke gjort noen ting om denne tredje personen er større. Men dette føler jeg er litt i overkant.

Jeg blir litt todelt på dette nå faktisk, selv om jeg er dødsopphisset av tanken at vi skal være tre. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an.

Vagina er tøyelig, den er skapt til å føde gjennom.

Dama di kommer garantert til å ELSKE den grove kuken til kompisen din. Alle damer liker slikt. Med glidemiddel og nok opphisselse er det null stress for ham å penetrere henne. Vaginaen hennes blir ikke slappere av det, men etterpå er hun ikke fornøyd med din gjennomsnittlige kølle lenger. Så lykke til!

Anonymkode: 6ef0e...1f7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun blir ikke «utvidet»…..meeeen hun vil nok ha fått smaken på noe annet… Tipper at dette er starten på slutten for deg - hold oss oppdatert👍🏼

Anonymkode: aaef6...f59

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 1.43):

Åååå. Hun er heldig som har en kjæreste som deg. Når du selv har lite å stille opp med, lar du hennes få noe stort av kompisen din. 
Det blir nok naturlig at du tar bakdøra. Tror du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke med deg altså, men jeg har enda ikke sett peniser som er i stand til å utvide noe underliv.

AD13C6B5-32D7-4E3D-AB0D-293378FE2347_1_201_a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...