AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg lurer på om noen kan trekke kort for meg, ang forholdet mitt? Jeg lurer på om kortene kan gi meg råd, på en eller annen måte. Tusen takk til den som vil hjelpe❤️ Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #2 Del Skrevet 23. desember 2024 Sender denne opp igjen og håper😊 Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 Du burde åpne opp for å tenke nytt. Du står litt fast og det er litt sånn at du går og irriterer deg over unødvendige ting som hadde vært bagateller dersom du så det utenifra. Du har mye potensiale som ikke blir brukt, kanskje er det det. Noe eller noen holder deg tilbake fordi noe føles urettsferdig. Du får nye muligheter snart og da skal du ikke nøle. Du har videre bedre helse i vente utover nyåret mot sommeren mental/fysisk helse. Men akkurat nå leter du etter en lett utvei. Ikke gjør det, stå på ditt. Jeg tror dere krangler litt om jobb eller at partneren din ikke lar deg gjøre det du vil kort oppsumert. Men både muligheter og helse og forhold bedrer seg mot sommeren dersom dere jobber for det. Anonymkode: 2bf53...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde åpne opp for å tenke nytt. Du står litt fast og det er litt sånn at du går og irriterer deg over unødvendige ting som hadde vært bagateller dersom du så det utenifra. Du har mye potensiale som ikke blir brukt, kanskje er det det. Noe eller noen holder deg tilbake fordi noe føles urettsferdig. Du får nye muligheter snart og da skal du ikke nøle. Du har videre bedre helse i vente utover nyåret mot sommeren mental/fysisk helse. Men akkurat nå leter du etter en lett utvei. Ikke gjør det, stå på ditt. Jeg tror dere krangler litt om jobb eller at partneren din ikke lar deg gjøre det du vil kort oppsumert. Men både muligheter og helse og forhold bedrer seg mot sommeren dersom dere jobber for det. Anonymkode: 2bf53...f80 Tusen hjertelig takk for en veldig fin lesning❤️ Føler du treffer her. Jeg står fast i forholdet, og har gjort det en stund. Det er flere småting jeg reagerer på, så det er kanskje bagatellene du ser. Men sammenlagt så har alle disse småtingene mye å si, det setter stemningen og følelsen i forholdet. Det er også større utfordringer, grunnleggende behov i et forhold som ikke blir møtt, som at han ikke validerer følelser på en god måte, og ikke er så lett å snakke med om det som er vanskelig. Det gjør meg emosjonelt uttrygg i forholdet, og dette preger meg mye. Jeg har så lyst å finne den tryggheten, og få dette til å føles skikkelig bra, men vet ikke hvordan, eller hvor jeg skal begynne. Jeg grubler masse på dette, prøver å bagatellisere egne følelser rundt dette, skyve det under teppet, arrestere meg selv og måten jeg reagerer på osv. Jeg sier lite til han om dette, vil ikke være klagete eller masete, men jeg har prøvd å ta opp de viktige tingene noen ganger. Syns ikke det hjelper, dessverre. Men ble veldig glad for å at du ser at forholdet vil bli bedre utover våren og sommeren! Er også veldig glad for at du ser at helsen blir bedre, for på dette området har jeg slitt i årevis. Du skriver at noe/noen holder meg igjen, og det er helseutfordringene som holder meg igjen og som gjør at jeg ikke får utnyttet potensialet mitt. Det at jeg får nye muligheter snart, ser du i hvilken gate de mulighetene kommer? Tusen takk igjen for veldig god hjelp❤️ Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #5 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men akkurat nå leter du etter en lett utvei. Ikke gjør det, stå på ditt. Lurte forresten litt på hva dette kunne bety, jeg leter ikke egentlig etter en lett utvei, men ønsker å finne en måte å få mer ro på i forholdet, ønsker å finne den gode følelsen og tryggheten som jeg føler mangler litt, av mange årsaker. Jeg ser kanskje ikke etter en lett utvei, men bruker mye energi på å vurdere om forholdet er rett for meg eller ikke, og hvor lang tid jeg evt skal bruke før jeg skal klare å finne ut av dette. Men du mener at forholdet er riktig og at det kommer til å bli bedre? Er det jeg som må godta tingenes tilstand isåfall, eller klarer han å gi mer av seg selv, vise mer kjærlighet, lære seg å kommunisere bedre og vise empati på en bedre måte? Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #6 Del Skrevet 23. desember 2024 Du har jo fått mange tarotlegg her, jeg og flere andre har brukt tid og energi på å svare deg ordentlig, men det høres ut som du er ute etter noe helt annet. Du er i et dårlig forhold hvor du ikke blir sett, hørt, møtt, føler deg trygg eller elsket, eller noe, hva vil du at tarotkortene skal si? At det ordner seg, at det blir bedre? At dere kommer nærmere? Her er et råd helt uten tarotkort, bli singel, finn deg selv, øv på å elske, trygge, være der for deg selv, så trenger du ikke en tafatt fyr til å gjøre det Anonymkode: 41511...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #7 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har jo fått mange tarotlegg her, jeg og flere andre har brukt tid og energi på å svare deg ordentlig, men det høres ut som du er ute etter noe helt annet. Du er i et dårlig forhold hvor du ikke blir sett, hørt, møtt, føler deg trygg eller elsket, eller noe, hva vil du at tarotkortene skal si? At det ordner seg, at det blir bedre? At dere kommer nærmere? Her er et råd helt uten tarotkort, bli singel, finn deg selv, øv på å elske, trygge, være der for deg selv, så trenger du ikke en tafatt fyr til å gjøre det Anonymkode: 41511...4bf Jeg har ikke fått tarotlegg her tidligere, så der tar du feil. God jul til deg😊 Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke fått tarotlegg her tidligere, så der tar du feil. God jul til deg😊 Anonymkode: 82a6f...f4a Skrivestilen din er veldig lik en del tråder med samme tema, beklager hvis jeg tar feil. God jul til deg og. Anonymkode: 41511...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #9 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skrivestilen din er veldig lik en del tråder med samme tema, beklager hvis jeg tar feil. God jul til deg og. Anonymkode: 41511...4bf Helt i orden. Sikkert mange som har de samme problemene i relasjoner, i gode relasjoner dreier det seg om å bli sett, gjør det ikke? 😊 Anonymkode: 82a6f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #10 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt i orden. Sikkert mange som har de samme problemene i relasjoner, i gode relasjoner dreier det seg om å bli sett, gjør det ikke? 😊 Anonymkode: 82a6f...f4a Ja, og om en ikke blir sett, møtt eller får samhold, kaste det på bånn. Snakker av erfaring også. Anonymkode: 41511...4bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå