AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Skriv dine upopulære meninger. Jeg kan starte ☺️ å bli narkoman/ rusmisbruker er like egoistisk som et menneske som begår selvmord. Anonymkode: ab997...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Faen, jeg som hadde tenkt å begynne med narkotika på onsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMay Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skriv dine upopulære meninger. Jeg kan starte ☺️ å bli narkoman/ rusmisbruker er like egoistisk som et menneske som begår selvmord. Anonymkode: ab997...251 Hvorfor er det egoistisk å avslutte sitt eget liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Skjold skrev (19 minutter siden): Faen, jeg som hadde tenkt å begynne med narkotika på onsdag. Første juledag så er jeg også millimeter fra å begynne med det 😄 Ok, en upopulær mening er at det er utrolig irriterende å starte flere like tråder, denne tråden finnes. Anonymkode: 7c177...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå