AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei , Jeg er 30+ har barn (i  komplisert forhold )  og vet helt ikke hva jeg skal gjøre eller tenke . Jeg har aldri før nå (siste året)  hatt så sterk lyst og  ØNSKE om å ha sex med damer, trekant , teste ut ting .Er jeg bifil ? Er jeg nysgjerrig? Finnes det  nettsted for  likesinnede ? Hvor finner man hverandre ? 😂🌚 Anonymkode: 92410...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Aner ikke hva du er. Uavhengig av det bør du vel først finne ut av det kompliserte forholdet og om monogami er involvert. Anonymkode: d1427...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Det er jo enkelt. Kunne du tenkt deg å være i ett forhold med ei dame? Eller bare sex? Hvis det er det siste så er du biseksuell / nysgjerrig. For hvor du finner likesinnede,så er vel gaysir ett fint sted å starte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei , Jeg er 30+ har barn (i  komplisert forhold )  og vet helt ikke hva jeg skal gjøre eller tenke . Jeg har aldri før nå (siste året)  hatt så sterk lyst og  ØNSKE om å ha sex med damer, trekant , teste ut ting .Er jeg bifil ? Er jeg nysgjerrig? Finnes det  nettsted for  likesinnede ? Hvor finner man hverandre ? 😂🌚 Anonymkode: 92410...397 Først og fremst er du nysgjerrig. Intet mer, intet mindre. Hvor vidt du er noe annet i tillegg er en historie for en annen gang ... når du har fått testet ut nysgjerrigheten. Det er først da du kan si noe om du faktisk liker det eller ikke. Det hender jo at man får en tanke eller ide som man blir veldig fokusert på og tror er det beste noe gang ... men etter å ha prøvd det, så var det ikke helt slik man forestilte seg det. Særlig når det kommer til sex. Det er lett å lage seg forestillinger om hvor fantastisk det hadde vært å gjøre X, Y og Z. Lager fantasier og drømmer. Men fram til du har prøvd det, er det nettopp det; fantasier og drømmer.  Uansett spiller det ingen rolle. Merkelapper og bokstaver på ting er meningsløst. Du er hva du føler at du er, og vi andre kan passe våre egne saker. Har du lyst, prøv det ut. I verste fall finner du ut at det ikke var noe for deg likevel. I beste fall åpner det seg en ny verden for deg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå