AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har hostet i 4 uker. Startet med tørrhoste og vond hals. Så slim hoste og kraftige hosteanfall. Nå er jeg tilbake til delvis tørrhoste med sår hals igjen. Starter på min 5 uke. Har hatt bihulebetennelse og veldig tett nese. Grønt og gult snørr omhverandre. Fikk bihulebetennelse for 2 uker siden. Varte i 4 dager ish. Så fikk jeg det tilbake før helgen. Ga seg fredag, men tilbake no i kveld. Såå lei og sliten 😮💨 Ringte legekontoret to ganger forrige uke. Onsdag og fredag. Fikk beskjed om at jeg kunne komme å få ta prøve, men mest sannsynlig er det virus. Mange som er syke nå. Ansatte på legekontoret var syke, og det var lav bemanning. Dei spurte om jeg kunne se det an, ta nesespray og Paracet. Det gjør jeg. Men 4 uker, altså burde ikke det ha gitt seg litt da. Usikker på om jeg bør ringe legekontoret igjen i morgen tidlig, det blir tatt prøver i morgen fikk jeg beskjed om. Noen med omtrent samme erfaring? Anonymkode: 0ea23...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Samme her, samme symptom. Vart tre uker her. fått beskjed av legevakten at det varer 4 uker og lenger for mange nå. De ville gi meg sykemelding heller enn antibiotika. Så lei ja! Anonymkode: a3966...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Nei heldigvis, men lenge litt småforkjølet med host-snyt og nys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Går inn på min 5 uke i morgen med hoste, tett pust, høy puls og små feber. Er så dritt lei nå at jeg tørner snart. Værste er å være så tung i pusten, som igjen gjør meg konstant sliten. Kan føle meg bedre en dag eller to før det snur igjen 🥴 Vært hos legen, og ikke mye de får gjort. Det må bare gå over av seg selv. De sa at det var en langvarig plage for mange nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden 5 av 5 syke her i familien. Eldste og yngste har hostet over 3 uker nå. Startet med feber og vond hals. Mellomste og oss voksne har feber og hoster. God jul❤️ Anonymkode: 33d6c...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Hadde det i nesten 4 uker. Og etter det satt det også litt igjen. Aldri vært så dårlig. De fant ikke ut hva det var men det var skikkelig dritt. Anonymkode: 3b58b...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Dersom du er på bedringens vei er det bortkastet å dra til legen, TS. Men skjer dette flere ganger per år, så kan det være greit å sjekke den generelle helsetilstanden din. Ikke normalt dersom det skjer igjen og igjen. God bedring Anonymkode: 45ddd...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Var sykemeldt i 2 uker pga mycoplasma, lå strekk ut. Hosten har hengt igjen i noen uker til, men begynner heldigvis å slippe taket nå. Anonymkode: bd043...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Vi har gått slik siden slutten av september. 🥴 jeg håpte vi skulle bli frisk til jeg skulle føde, og nå er han snart 2,5 mnd, og enda hoster jeg 🥵 Anonymkode: 0dc74...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom du er på bedringens vei er det bortkastet å dra til legen, TS. Men skjer dette flere ganger per år, så kan det være greit å sjekke den generelle helsetilstanden din. Ikke normalt dersom det skjer igjen og igjen. God bedring Anonymkode: 45ddd...8f0 Jeg har sagt det begge gangene jeg ringte i forrige uke at jeg ønsker ikke ta opp en lege time unødvendig. Men jeg er bare bekymret da jeg ikke har vært så lenge syk før. Jeg har jo også trodd at jeg har vært på bedringens vei i 2 uker nå, men så blusser det stadig opp 😮💨 Tusen takk! Anonymkode: 0ea23...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå