Gå til innhold

Noen som ikke har levert gave.. sier man i fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi leverte gave til dem for et par uker siden. De har ikke levert hit, heller ikke hørt noe. Burde jeg si fra..? Vi har levert til hverandre hvert år og er snakk om min søster/tante til barna mine og jeg til hennes. Det er ikke et must men tilfelle den har havnet på avveie? Men er ikke sånn at jeg MÅ ha gave tilbake, er bare det at vi har gjort dette hvert år, og rart den ikke er levert enda. Har en times kjørevei også så det «burde» blitt gjort før lillejulaften 🙊 

Anonymkode: a0212...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt pris på en heads ut vertfall, om det var jeg som ikke hadde levert gave😊

Anonymkode: 54fb9...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg hadde satt pris på en heads ut vertfall, om det var jeg som ikke hadde levert gave😊

Anonymkode: 54fb9...94c

Ja enig. Men hvis hun har sluttet pga økonomiske årsaker så ville hun vel sagt i fra også eller? Vet ikke helt om det er veldig frekt av meg å sende en melding om det. Vi er jo nær familie og er med hverandre jevnlig men føler meg fortsatt frekk? Selv om jeg også hadde ønsket en melding 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja enig. Men hvis hun har sluttet pga økonomiske årsaker så ville hun vel sagt i fra også eller? Vet ikke helt om det er veldig frekt av meg å sende en melding om det. Vi er jo nær familie og er med hverandre jevnlig men føler meg fortsatt frekk? Selv om jeg også hadde ønsket en melding 

Skal dere feire sammen med nær familie, som kanskje kan ha fått disse gavene siden dere møtes på julekvelden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi leverte gave til dem for et par uker siden. De har ikke levert hit, heller ikke hørt noe. Burde jeg si fra..? Vi har levert til hverandre hvert år og er snakk om min søster/tante til barna mine og jeg til hennes. Det er ikke et must men tilfelle den har havnet på avveie? Men er ikke sånn at jeg MÅ ha gave tilbake, er bare det at vi har gjort dette hvert år, og rart den ikke er levert enda. Har en times kjørevei også så det «burde» blitt gjort før lillejulaften 🙊 

Nei, de kan ha dårligråd

Anonymkode: f16e6...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spørs på hvem. En i familien har dårlig råd når det passer. Men vil kjøpe gaver til hverandres barn. Så kjøper vi og leverer(avtaler på forhånd noen dager så de vet vi kommer med gaver og om det passer å bytte gaver da, jada). Men de sier ikke noe og ingeting har de kjøpt, men tar gladelig i mot. Flere ganger.. Men hva skal du gjøre... Skal jo ikke gå it over barna , så vi gir.. Men våre får ikke. De har råd, og hadde de ikke hatt det hadde det vært helt ok, bare å si det. I og med at de har 4 barn og vi bare 1 barn så er det litt å kjøpe for oss..

Anonymkode: e531e...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt søsteren min. Om man ikke møtes i julen er det jo helt vanlig å avtale når man skal gi hverandre gavene.

Anonymkode: 05481...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spørs på hvem. En i familien har dårlig råd når det passer. Men vil kjøpe gaver til hverandres barn. Så kjøper vi og leverer(avtaler på forhånd noen dager så de vet vi kommer med gaver og om det passer å bytte gaver da, jada). Men de sier ikke noe og ingeting har de kjøpt, men tar gladelig i mot. Flere ganger.. Men hva skal du gjøre... Skal jo ikke gå it over barna , så vi gir.. Men våre får ikke. De har råd, og hadde de ikke hatt det hadde det vært helt ok, bare å si det. I og med at de har 4 barn og vi bare 1 barn så er det litt å kjøpe for oss..

Anonymkode: e531e...a77

Og de sitter nok og undres over hvorfor dere gidder…  

Anonymkode: dfa33...5c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og de sitter nok og undres over hvorfor dere gidder…  

Anonymkode: dfa33...5c0

Samme hær. Sluttet med gaver for flere år siden, dukker opp gaver hvert år. Har sagt i fra, så da har jeg ikke dårlig samvittighet. Mat er jula for meg, ikke gaver.

Anonymkode: 18f9d...16b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...