AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har selvsagt lest instruksjonene som fulgte med og sett filmen i linken. Alt er greit med treet bortsett fra at lysene blinker hele tiden, men jeg kunne tenke meg at de bare lyser uten blinking. Har selvsagt prøvd meg fram med fjernkontrollen, men ingenting skjer, det blinker på alle programmene, så da lurer jeg på om det virkelig er sånn at det skal blinke hele tiden? https://www.obsbygg.no/jul/juletre/norefjell-juletre-200-cm-f2e3a80e?v=ObsBygg-7071189330939 Anonymkode: f60fd...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg så youtube videoen fra linken, hennes blinker ikke, det lyser bare. Har du koblet alle lyslenkene sammen skikkelig? Anonymkode: c00eb...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Hvis det bare blinker uansett hva du gjør, forresten, tror jeg det må være feil med lysene Anonymkode: c00eb...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Om ikke noe skjer når du prøver å velge lysprogram er det tydeligvis noe feil. Er det nytt ville jeg dratt tilbake til butikken med det, du har muligens garanti på treet. Det treer jeg har er det 10 års garanti på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Takk for svar alle sammen. Det skjer ingenting når fjernkontrollen brukes, lysene slår seg ikke av/ på når vi bruker de knappene, samt at det ikke går å dempe lysene. Skal prøve å bytte batteri imorra, å hvis ikke det fungerer så får jeg ta det med til Obs etter jul. Ts Anonymkode: f60fd...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar alle sammen. Det skjer ingenting når fjernkontrollen brukes, lysene slår seg ikke av/ på når vi bruker de knappene, samt at det ikke går å dempe lysene. Skal prøve å bytte batteri imorra, å hvis ikke det fungerer så får jeg ta det med til Obs etter jul. Ts Anonymkode: f60fd...dbb Høres ut som det er en teknisk feil med hele greia, leit nå før jul Anonymkode: c00eb...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som det er en teknisk feil med hele greia, leit nå før jul Anonymkode: c00eb...e6b Uff, håper ikke det, men fungerer det ikke med å bytte batteri så får vi dra å få byttet treet på nyåret. Får kanskje sende mail til de på forhånd sånn at de kanskje kan ha et nytt i butikken vi var i. Ts Anonymkode: f60fd...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå