AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har snakket med psykologen min om kontrollbehovet mitt, men det er først nå jeg virkelig skjønner hvor sterkt dette behovet er. Tidligere gjemte jeg alkoholen når jeg drakk, men etter at jeg sluttet med alkohol, så har jeg begynt å gjemme andre ting. Jeg føler at det handler om å ha kontroll på noe, men jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler behov for å skjule ting. Hva er det som gjør at det utvikler seg på denne måten? Anonymkode: 8bca7...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg tror at når man opplever at alt for mye i livet er ute av kontroll, som feks ens egen kropp når man sliter med angst, så vil man automatisk få behov for å kontrollere andre ting. Det er nok en underbevisst greie. Har det sånn selv. Alle har behov for å føle at de har en viss grad av styring. Mister man styringen på viktige områder så kan man begynne å prøve å kontrollere andre ting, selv ting som ikke virker viktig for andre. F.eks kan man begynne å samle på helt uviktige ting, eller begynne å vaske alt for mye. Anonymkode: 9e169...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Du har ikke kontroll på angsten og da er det normal å prøve å kontrollere andre deler av livet. Anonymkode: cd255...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå