AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Først og fremst, jeg er singel og barnløs. Liker adventstiden med julelys, julefilmer, pynt, sosiale sammenkomster og så videre. Det er når julaften nærmer seg at jeg kjenner noe vri seg om halsen på meg og tårene begynne trille. Tror det må være den sosiale biten med familien som skremmer meg, og kanskje følelsen av å føle seg mislykket blant sine egne. Det samme skjer på nyttårsaften. Det er nå flere år siden jeg har feiret med vennene mine, spesielt alle sammen samtidig. De er alle etablert med partnere og barn, og jeg føler meg så sinnsykt som det tredje hjulet, til tross for at jeg vet de vil ha meg der. Klarer likevel ikke helt å skjønne at det faktisk stemmer. Det er liksom bare noe med å gå inn i nok et nytt år, fortsatt like ensom og fortapt, men med vellykkede mennesker rundt seg som gjør at hele verden min kollapser. Flere som har det på samme måte? Hva gjør dere for å takle dette? Anonymkode: 1631a...cb5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Men du er jo ikke mislykket fordi du er singel og barnløs❤️ Hvis du har ønsker om en kjæreste som du kan stifte familie med, så krysser jeg fingrene for at dette skjer for deg i 2025❤️❤️❤️ Kanskje du må finne noen nye spor å gå i? Ny hobby som passer for både menn og kvinner? Finn på noe nytt slik at du treffer litt nye folk og da kanskje drømmemannen?? 🤞🤞🤞 Anonymkode: 930a7...657 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men du er jo ikke mislykket fordi du er singel og barnløs❤️ Hvis du har ønsker om en kjæreste som du kan stifte familie med, så krysser jeg fingrene for at dette skjer for deg i 2025❤️❤️❤️ Kanskje du må finne noen nye spor å gå i? Ny hobby som passer for både menn og kvinner? Finn på noe nytt slik at du treffer litt nye folk og da kanskje drømmemannen?? 🤞🤞🤞 Anonymkode: 930a7...657 I et samfunn hvor det legges så stor verdi og fokus på å være i tospann føler jeg meg dessverre mislykket på grunn av det. Og andre ting. Dessverre er jeg en slik som ikke ønsker være i forhold bare for å være i forhold, så har ikke møtt den rette enda. Føler jeg er litt ute her og der, men har ikke funnet noen jeg føler passer meg helt personlighetsmessig enda. Må kjenne at det klaffer skikkelig. Dette har alle andre rundt med funnet, derfor føles det kanskje ekstra sårt. Anonymkode: 1631a...cb5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå