AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har hatt en venninne i noen år nå. Vi har hatt mange hyggelige stunder men hun har også såret meg ved flere anledninger. Lurer på om det beste for meg er å la dette vennskapet fade ut. Har prøvd å ta opp det som har såret meg men det falt ikke i god jord. Jeg har blitt mye mobbet opp gjennom livet så jeg er ekstra sårbar for kritikk og krenkelser. Samtidig har vi også hatt det veldig fint i perioder og hun har mange gode egenskaper. Synes det er en vanskelig avgjørelse, noen som har vært i liknende situasjon og hva gjorde dere? Anonymkode: 14657...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan har hun såret deg da? Anonymkode: da93b...798 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan har hun såret deg da? Anonymkode: da93b...798 Det verste var da hun sa hun syntes synd på meg som ikke har barn og barnebarn for jeg kom til å bli ensom i alderdommen 😪. Det gjorde skikkelig vondt og jeg klarer ikke å tenke at det bare var en ubetenksom bemerkning. Anonymkode: 14657...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg "slang med leppa" til en venninne en gang. (Visstnok, jeg husker det ikke). Hun var direkte med meg og sa at hun ikke kunne være venninne med meg mer pga det. Det var kjempetøft, men realt og strake pucker. På den måten visste jeg hvor saken sto, jeg slapp å lure på hvorfor hun ikke svarte på sms etc. Så, rett frem og ærlig er absolutt det beste om du får til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det verste var da hun sa hun syntes synd på meg som ikke har barn og barnebarn for jeg kom til å bli ensom i alderdommen 😪. Det gjorde skikkelig vondt og jeg klarer ikke å tenke at det bare var en ubetenksom bemerkning. Anonymkode: 14657...95e Ble du såret av sannheten ? Hvis en venn ikke kan si hva hun tenker har dere aldri vært gode venner. Anonymkode: 81055...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Hvordan tror du hun hadde reagert om du hadde svart "det der synes jeg ikke var noe hyggelig sagt"? Tenker venninna du mangler litt sosial takt, men om det er den eneste lasten hennes så kan du begynne å svare henne med det når du synes hun er ufin. Om hun derimot er en sånn en som aldri stiller opp for deg men forventer at du alltid skal stille opp for henne så kan du godt vurdere vennskapet. Vennskap bør gi met glede enn sorg. Anonymkode: 97125...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå