AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. Jeg var i et forhold over flere år hvor jeg ble utsatt for psykisk vold og fysisk vold. Den fysiske volden var ikke ofte, men det hendte innimellom. Vi fikk et barn sammen. I ettertid har han laget så mye styr og drama, å jeg går rundt med enorme bekymringer for barnet hele tiden. Jeg er helt utslitt og klarer ikke å følge opp jobb. Er dette normalt? Kjenner at jeg hadde trengt en pause. Er redd for at jeg skal bli ufør av dette. Han har barnet annenhver helg. Melder meg til barnevernet innimellom, anmelder til politi, ringer dyrebeskyttelsen, holder igjen barnet, sier ting til barnet som ikke henger på greip osv. samtidig får jeg traume reaksjoner av å ha kontakt. Jeg blir SPRØ. Anonymkode: db0e0...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har du noen du kan snakke med om dette, feks en god fastlege? Kan barnevernet tale din sak, sånn at han mister samværet? Det er jo merkelig at han skal ha lov til å ha samvær, om han gjentatte ganger har meldt deg til barnevern, politi m.m. helt uten grunn. Anonymkode: acf60...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen du kan snakke med om dette, feks en god fastlege? Kan barnevernet tale din sak, sånn at han mister samværet? Det er jo merkelig at han skal ha lov til å ha samvær, om han gjentatte ganger har meldt deg til barnevern, politi m.m. helt uten grunn. Anonymkode: acf60...863 Han mener jo at han har grunn. det er derfor han gjør det. Greia er at det er vanskelig å ta han på det fordi han tar ting å vender på det. For eksempel hvis jeg hadde levert barnet etter det hadde falt på skolen og fått en blåkul i panna, kunne han ha meldt meg til barnevernet og sagt at han var redd det var jeg som påførte barnet det. Det er da vanskelig å si med sikkerhet at dette er falskt i og med hendelsen hendte, han bare vender på det. Hvis du forstår. Anonymkode: db0e0...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå