AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:33 #61 Del Skrevet fredag kl 00:33 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 23.48): Har du spilt gta? Anonymkode: b7001...5fd Hvert eneste ett. Anonymkode: 7b31a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:36 #62 Del Skrevet fredag kl 00:36 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 6.48): Så mange udugelige guttemødre uten ryggrad. Bare dere får sitte i fred i stua med kaffekoppen er det uinteressant hva som foregår på gutterommet. «Han har bevist at han tåler det»?? Virkelig?? - Noe av det absolutt dummeste jeg har lest her inne på lenge. Anonymkode: a88c5...4cb Men de ble jo enige om at han tålte det? Og så snakket de litt om spillet. Anonymkode: 7b31a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:39 #63 Del Skrevet fredag kl 00:39 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig med deg, gta er et sykt spill, jeg er en gamer mamma, så kan spill, mine får ikke spille need for speed heller pga måten spillet er. Nei GTA burde ikke bli spilt av noen hvorfor fremme den type vold Anonymkode: 6abc7...b41 Oi, hva er galt med Need for Speed?? Anonymkode: 7b31a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet fredag kl 07:18 #64 Del Skrevet fredag kl 07:18 (endret) Gidavmeg skrev (På 22.12.2024 den 20.19): 1. Han kan ikke bestemme om du skal snakke med andre mødre. 2. Alle har ikke GTA Nettopp. Min straks 14-åring får ikke spille GTA. Vi sier ikke bare nei, vi vurderer alle spill han ønsker å spille (uansett aldersgrense) og han får en forklaring på hvorfor vi ikke synes det er greit. Jeg vet det var to stykker i klassen hans på barneskolen som fikk lov veldig tidlig, men de satte heldigvis ingen standard som førte til at flere andre fikk lov. Nå på ungdomsskolen er det flere i klassen som får lov, men dette er gutter han i liten grad omgås så det er helt uproblematisk og ikke noe han påvirkes av. Bestevennene hans har heldigvis fornuftige foreldre som ikke tillater slike spill. Endret fredag kl 07:18 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:28 #65 Del Skrevet fredag kl 07:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig med deg, gta er et sykt spill, jeg er en gamer mamma, så kan spill, mine får ikke spille need for speed heller pga måten spillet er. Nei GTA burde ikke bli spilt av noen hvorfor fremme den type vold Anonymkode: 6abc7...b41 Nsf er da et rent bilspill. Hva er galt med det? Verre med Mario Kart der man skyter på hverandre i ren drive by-stil og det kommer en kjøttetende plante og jager etter deg. Anonymkode: 9e84f...e08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:19 #66 Del Skrevet fredag kl 08:19 Min 12-åring får spille spill med høyere aldersgrense, sålenge han spiller det sammen med meg. Anonymkode: 26a9b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:21 #67 Del Skrevet fredag kl 08:21 De får spille nøyaktig hva de vil, uansett aldersgrense. Det vet jeg at de er intelligente nok til å håndtere, fordi jeg var det selv i den alderen. Jeg hadde også helt frie tøyler, og spilte hva jeg ville. Anonymkode: b6db6...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet fredag kl 08:25 #68 Del Skrevet fredag kl 08:25 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.09): Vi har en 13-åring sim spiller endel PlayStation. Nå har han startet på en ny ungdomsskole, og «alle» kompisene han har og har fått de siste spiller GTA. Han mener vi er altfor strenge, og at vi gjør livet vanskelig for han, fordi han ikke får liv til det. Jeg har forklart han (igjen) hvorfor han ikke får lov, men han mener fortsatt det er helt forferdelig. Jeg vet at noen at kompisene spilte dette på barneskolen også, men da godtok han at det ikke var aktuelt. Det er HELT utelukket for han at jeg tar kontakt med de andre mødrene, for å høre hvordan de løser dette. Jeg lurer på om dere har gode råd, helst dere som har tenåringsbarn og har vært i situasjonen. Anonymkode: ae747...b4b GTA trenger ikke være voldelig/sexistisk osv men er de under aldersgrensen må de spille sammen med en voksen som passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet fredag kl 08:33 #69 Del Skrevet fredag kl 08:33 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 6.48): Så mange udugelige guttemødre uten ryggrad. Bare dere får sitte i fred i stua med kaffekoppen er det uinteressant hva som foregår på gutterommet. «Han har bevist at han tåler det»?? Virkelig?? - Noe av det absolutt dummeste jeg har lest her inne på lenge. Anonymkode: a88c5...4cb Guttemødre? Faktisk jentene i heimen som liker gta best, og det spilles kun av de som er for unge med en voksen som følger med og appåtil i stuen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:06 #70 Del Skrevet fredag kl 09:06 Har en 14 åring nå… Heldigvis så har vi det sånn at foreldrene spør i Facebook gruppen til klassen.. Om det faktisk er sånn at uansett tema, så spør vi der om det stemmer at ‘’alle andre’’ får lov til noe.. Men utover det, ditt barn, dine regler… Jeg har 3 sønner som er gamere, og er så heldig at barna har 2 onkler, som også er gamere, så jeg har rådført med meg de… Gutteke mine har fått spille mange spill med 18 års grense, SAMMEN MED DE, og KUN sammen med de, fra tidlig alder… Mine gamer i stuen, og onklene mine styrer da spillet de spiller på en måte… Har en gutt i 3 klasse, og noen av kompisene hans får ikke se på YouTube, verken YouTube kids eller den vanlige enda, men andre får spille GTA, call of duty og det som er, helt uten noen overvåkning eller grenser… Vi har valgt en mellomting, 14 åringen får spille det meste nå, men han er ikke så interessert nå lengre.. Han var dog den siste i klassen til å få sosiale medier.. Han måtte vente til han var 14! Gjett om det var mye dårlig stemning pga det!! Så poenget mitt er egentlig at du må se ann, og tåle å evt stå i neiet, om det er viktig for deg!!! De yngste har allerede begynt å mase om sosiale medier, og det er bare å glemme her i huset på mange år for dem.. Jeg driter i hva andre får lov til, de får ikke lov.. Og ja, de ser på sosiale medier hos venner, det får jeg ikke gjort noe med, men mine får ikke tilgang selv! Jeg jobber selv innen it, så jeg har gode it kunnskaper, og har tatt de forhåndsreglene jeg kan.. Mener du at han ikke skal spille gta, så stå på det!!! Garanterer deg at du er ikke alene om å ikke ønske han skal spille det, så hør gjerne på Facebook, om dere har en gruppe der! Lykke til! Anonymkode: feb43...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå