AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Vi har en 13-åring sim spiller endel PlayStation. Nå har han startet på en ny ungdomsskole, og «alle» kompisene han har og har fått de siste spiller GTA. Han mener vi er altfor strenge, og at vi gjør livet vanskelig for han, fordi han ikke får liv til det. Jeg har forklart han (igjen) hvorfor han ikke får lov, men han mener fortsatt det er helt forferdelig. Jeg vet at noen at kompisene spilte dette på barneskolen også, men da godtok han at det ikke var aktuelt. Det er HELT utelukket for han at jeg tar kontakt med de andre mødrene, for å høre hvordan de løser dette. Jeg lurer på om dere har gode råd, helst dere som har tenåringsbarn og har vært i situasjonen. Anonymkode: ae747...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden 1. Han kan ikke bestemme om du skal snakke med andre mødre. 2. Alle har ikke GTA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Min 9. klassing får ikke spille GTA, selv om veldig mange av kompisene hans gjør det. Han får heller ikke bestemme hvem jeg skal snakke med, så jeg snakker med hvem jeg vil av andre foreldre. Som lærer kan jeg bare si at det at foreldre kjenner hverandre og snakker sammen, er en av de viktigste faktorene for godt miljø blant ungdom. Det bør du lytte til. Anonymkode: d35f6...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Jeg snakker med andre voksne om jeg vil. Det spør jeg ikke en ungdom om. Men min 13åring får IKKE spille GTA. Vet en i klassen spiller det. Jeg står godt i det. Anonymkode: 70776...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Gidavmeg skrev (4 minutter siden): 1. Han kan ikke bestemme om du skal snakke med andre mødre. 2. Alle har ikke GTA Nei, men det er ikke så lett heller, å være nu i klassen på ungdomsskolen, og så kommer jeg og rører i gryta med hva kompisene får lov til, lager diskusjon rundt det. Han prøver vel å passe inn, og være litt cool også da. Og nei, jeg tror ikke alle har det, men «alle» har det. Noen av dem vet jeg har det. Anonymkode: ae747...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg snakker med andre voksne om jeg vil. Det spør jeg ikke en ungdom om. Men min 13åring får IKKE spille GTA. Vet en i klassen spiller det. Jeg står godt i det. Anonymkode: 70776...cd7 Ja, skulle ønske jeg kjente noen av dem litt bedre, og kunne stole på at det ikke smeller tilbake på han på noen måte. Tenker også at jeg på et eller annet vis må få snakket med de andre, særlig dem han kommet nærmest☺️ Anonymkode: ae747...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå