AnonymBruker Skrevet 5. januar #21 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.04): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 Autist? Anonymkode: 4ed49...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #22 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.30): Eh jo. Det er det. Med mindre du ønsker å senke kravene dine så betydelig at du må ha sex med uattraktive damer så jo. Det er vanskelig. De aller fleste menn har jo ikke sex med attraktive damer engang. Så se for deg hva en ligg uheldig man isåfall må ty til Anonymkode: 90972...fdd Ja stakkars menn som må ligge med damer som er på sitt eget nivå utseendemessig 🤣 Burde jo være en menneskerett for menn å få knulle 18 år gamle, magre jomfruer når de selv er 40 år, kvapsete og småfeite. Anonymkode: 8a2e8...4cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #23 Del Skrevet 5. januar For min del handler det ikke om manglende muligheter. Tvert i mot. Opplever egentlig at jeg alltid har fått en del interesse fra kvinner, tilbake fra 16-17 års alder frem til i dag. For meg handler det om manglende interesse. Jeg er ikke aseksuell pr def. Jeg ser ofte kvaliteter ved kvinner jeg syntes er sexy, jeg blir kåt rett som det er, jeg tiltrekkes seksuelt. Men jeg rett og slett gidder ikke. Jeg avskyr alt som heter drama og styrer unna situasjoner som typisk kan fostre drama (kjæresterelasjoner/seksuelle relasjoner). Så fort det er følelser og/eller sex involvert, så øker risikoen for drama. Orker det ikke. Samtidig har jeg liten interesse for å konversere med andre. Jeg orker ikke legge inn noe innsats for å bli kjent med nye mennesker, utover de jeg har måtte igjennom jobber etc. Jeg er en einstøing som trives best i selskap med meg selv og bikkjene mine. Vi bor på en gammel fjellgård med relativt god avstand til naboer. Utenom handling og besøk hos familie, så har jeg ikke behov for å møte noen som helst. Hverken for sex eller noe annet. Heldigvis har jeg drømmejobben som tilfeldigvis er en jobb man som oftest utfører alene. Evt så har jeg noen få kollegaer, som har mye de samme interessene som meg selv og som jeg syntes det er hyggelig å snakke med. Ser nå at basert på innlegget mitt, så kan man tenke at jeg er på autismespekteret😅. Det er jeg altså ikke. Jeg har ingen utviklingsforstyrrelser eller noen andre tilstander. Hverken diagnostisert eller udiagnostiserte 😂 Jeg bare trives så alt for godt i mitt eget selvskap og gidder ikke legge inn noe innsats over hode bare for sex eller forhold, all den tid jeg har det livet jeg vil. Anonymkode: b098f...913 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #24 Del Skrevet 5. januar Typisk er det så enkelt som at de er sjenerte og usikre, samtidig som de ikke er fysisk tiltrekkende nok til at dama gjør jobben for dem. Kjenner en del godt voksne jomfruer, og de er alle hyggelige folk, men de er også sosialt litt klønete og ikke kanskje ikke verdens beste på egenpresentasjonen. Noen er også av typen som føler mye på skam, og går rett i kjelleren etter en avvisning, så da blir det lenge til neste gang. Sånn går åra, og plutselig er man gammel jomfru. Anonymkode: de0cc...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #25 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.04): Kjenner en som trolig er det. Skriver det ikke ned nå, men kan om noen spør. Han er mann. Skjønner ikke hvordan det er mulig? Har han ikke lyster? Er ikke SÅ vanskelig å finne noen å ha en natt med? Anonymkode: 2d5c5...037 att det var hva? Og du er snart like gammel selv? Virkelig spesielt! Anonymkode: 946ca...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #26 Del Skrevet 5. januar Det er svært enkelt, det er bare å sitte stille og ikke gjøre noe. Er kvinne på 50 + som er jomfru. Har aldri trengt å bekymre meg for uønsket graviditet eller kjønnssykdommer, og heller ikke hatt behov for prevensjon, så i grunnen er det ganske greit. 😃 Anonymkode: 16298...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 5. januar #27 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje han er av den solide, gode typen mann som ikke bare vil finne seg ei tilfeldig hore på byen for å få tatt jomfrudommen, men som venter på den rette? En som mener at sex er en alvorlig og forpliktende aktivitet som hører til i et fast forhold og ikke er noe man har med hvem som helst bare for moro skyld. Anonymkode: bd4f7...63b Jeg er litt av samme sort som trådstarter beskriver. Var langt oppi 30-åra når jeg hadde min første gang. Men når jeg leser det her, så tenker jeg "whaaat??" Dette hørtes da voldsomt konservativt ut. Hvordan i alle dager har slikt noe sammenheng med god og solid mann? Må da være lov å ha sex utenom et forhold uten å se på det som en alvorlig og forpliktende aktivitet, om man fortsatt ikke har funnet den rette før man er 40. Så lenge han er ærlig på hva han driver med, og ikke lurer noen, og motparten er med på leken osv osv. Trenger da ikke være et dårlig menneske for det. Jeg tenker værtfall ikke at 40 år gamle jomfruer er noe bedre mennesker enn alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #28 Del Skrevet 5. januar Det er bare å la være å ha sex det. Anonymkode: eb381...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #29 Del Skrevet 5. januar Hvorfor i all verden bryr folk seg om hvor mange andre har ligget med? Høres litt sykelig ut Anonymkode: e8d84...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #30 Del Skrevet 5. januar Hvis en mann er stygg, og har lav sosioøkonomisk status; og han ikke klarer å endre på noen av delene i vesentlig grad, så vil det Ganske enkelt ikke være noen som er interessert i ham. Anonymkode: 99eae...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #31 Del Skrevet 5. januar Det er vel som regel fordi de er aseksuelle eller ikke liker/er flink med folk. Anonymkode: 38cbd...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #32 Del Skrevet 5. januar Noen vil kun ha sex i forhold og har ikke vært i ett, så enkelt. Ser ikke problemet. Anonymkode: 49dc1...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #33 Del Skrevet 5. januar Blue Balloon skrev (11 minutter siden): Men når jeg leser det her, så tenker jeg "whaaat??" Dette hørtes da voldsomt konservativt ut. Hvordan i alle dager har slikt noe sammenheng med god og solid mann? Må da være lov å ha sex utenom et forhold uten å se på det som en alvorlig og forpliktende aktivitet, om man fortsatt ikke har funnet den rette før man er 40. Joda visst er det er lov, men mange av oss, meg selv inkludert, kan over hodet ikke tenke seg å ha tilfeldig sex. Finner man ikke en partner for et fast kjæresteforhold, er det bedre å forbli jomfru. Anonymkode: 16298...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 5. januar #34 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje han er av den solide, gode typen mann som ikke bare vil finne seg ei tilfeldig hore på byen for å få tatt jomfrudommen, men som venter på den rette? En som mener at sex er en alvorlig og forpliktende aktivitet som hører til i et fast forhold og ikke er noe man har med hvem som helst bare for moro skyld. Anonymkode: bd4f7...63b Ja. Jeg er en av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 5. januar #35 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Joda visst er det er lov, men mange av oss, meg selv inkludert, kan over hodet ikke tenke seg å ha tilfeldig sex. Finner man ikke en partner for et fast kjæresteforhold, er det bedre å forbli jomfru. Anonymkode: 16298...ed7 Ja det er jo fair, ingenting feil i det heller. Men blir bare så forundra når jeg ser folk mener at det er det eneste riktige, og alt annet er forkastelig. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #36 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.21): 38 Anonymkode: 2d5c5...037 Da synes jeg egentlig at du er gammel nok til å forstå at ikke alle er like «heldig» i livet, og at det kan være mange grunner for dette…. Anonymkode: 78294...faf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #37 Del Skrevet 5. januar Jeg liker sex, men klarer fint å leve i åresvis uten å måtte ha sex fysisk med noen andre. Altså; kunne levd et helt liv uten å ha sex med noen andre. Mange måter å få tilfredsstillelse på. Det MÅ ikke være en kuk inni meg….. Anonymkode: 78294...faf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #38 Del Skrevet 5. januar Jeg er ikke jomfru, men er snart 40 og har ikke hatt sex på over et tiår. Skyldes hovedsaklig psykiske problemer som gjør det vanskelig med den type intimitet. Får for høy angst. I starten var det et stort savn og bidro til å gjøre meg mer deprimert og psykisk dårlig. Jeg valgte derfor å akseptere at ting er som de er, og at jeg heller må fokusere på de tingene jeg klarer. Det kan være mange grunner til at noen er jomfru/ikke har sex, som ikke handler om muligheter i seg selv. Anonymkode: 0fcf9...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #39 Del Skrevet 5. januar Har en venninne på 46 år som er jomfru. Og hun har vært betatt og forelsket noen ganger. Men ingen av de mennene hun vil ha, vil ha henne. Og det er ganske middels menn. Og hun vil at sex skal bety noe. Anonymkode: 93871...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå