anonym78910 Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei. Hvordan kan man se hvilken alder de forslagene som kommer opp ser etter. De er helt klart innenfor den gruppen jeg ser etter 40-59. Jeg er midt i mellom og det er en på 43 jeg har lyst å like. Men tenker det er kleint hvis han synes jeg er for gammel 🙊 jeg overtenker alt for mye 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden anonym78910 skrev (6 minutter siden): Hei. Hvordan kan man se hvilken alder de forslagene som kommer opp ser etter. De er helt klart innenfor den gruppen jeg ser etter 40-59. Jeg er midt i mellom og det er en på 43 jeg har lyst å like. Men tenker det er kleint hvis han synes jeg er for gammel 🙊 jeg overtenker alt for mye 😄b Vanligvis vises bare profiler dersom du er innenfor alder/området til de du ser. Bare å like i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Spiller det noen rolle? Hvorfor skulle det være kleint om han ikke trykker like på deg, selv om du har liket han? Anonymkode: ea8fe...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 7 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spiller det noen rolle? Hvorfor skulle det være kleint om han ikke trykker like på deg, selv om du har liket han? Anonymkode: ea8fe...f26 Så enig med deg bare meg som er teit 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå