AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Hei! Lurer på om noen har noen tips til meg. Jeg har jobbet i samme firma i over to år nå, og vil gjerne spørre om en lønnsøkning. Har all grunn til å tro at de mener innsatsen og resultatene mine er verdt det. Skal jeg henvende meg til sjefen, eller kan jeg snakke med noen andre i ledelsen? Skal jeg be om et møte, eller kan jeg gjøre det via telefon, eller kan jeg sende e-post? Usikker på hva som er den beste måten å gjøre det på. Anonymkode: aa483...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Du ber sjefen din om en lønnsamtale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Du forbereder deg og setter opp saklige argumenter på hvorfor du fortjener mer i lønn. Dette bør være konkrete ting du gjør og oppgaver du løser på en bra måte/bedre enn det som kan forventes. Og bruke argumenter på som at Lise og Ola tjener mer enn meg, så jeg vil også ha mer penger er bare sutring, og vil mest sannsynlig bare føre til at leder mister respekten for deg. Når du har forberedt deg så ber du lederen din/den som bestemmer lønn i bedriften om en lønnsamtale og denne vil du ha i et fysisk møte. Anonymkode: 5a76b...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå