Gå til innhold

Er det ting du ville gjort med en elsker men ikke med en kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tenner på litt diverse "kinky" ting som bondage, blindfold, fisting, spanking, speculumlek, pussypump og annet. Dette er ting jeg veldig gjerne kan gjøre med en dame som jeg har kun et seksuelt forhold til. Men jeg er ikke interessert i å gjøre dette med en kjæreste. Vanskelig å forklare hvorfor, men har kanskje noe å gjøre med at disse kinky leken innebærer en form for dominans/fornedring/ubehag som jeg ikke føler det er greit å utsette kjæresten min for (selv om hun er med på og nyter leken akkurat som elskeren min gjør). Er det andre som har det litt på samme måte?

Anonymkode: 88253...e3c

«Utsette for» var en veldig merkelig holdning synes jeg. 
Uansett hvilken type sex man har så er det ingen av deltakerne som skal «utsettes for» noe som helst. 

Det er uærlig å leve slik at du undertrykker deler av deg selv sammen med den du har mest kjær. 
Og du vil holde ting tilbake selv om dette er ting som partner liker og ønsker? 

Denne holdningen er oppskriften på et ulykkelig samliv og en misforstått hensynsfull-het 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 17.04):

Jeg tenner på litt diverse "kinky" ting som bondage, blindfold, fisting, spanking, speculumlek, pussypump og annet. Dette er ting jeg veldig gjerne kan gjøre med en dame som jeg har kun et seksuelt forhold til. Men jeg er ikke interessert i å gjøre dette med en kjæreste. Vanskelig å forklare hvorfor, men har kanskje noe å gjøre med at disse kinky leken innebærer en form for dominans/fornedring/ubehag som jeg ikke føler det er greit å utsette kjæresten min for (selv om hun er med på og nyter leken akkurat som elskeren min gjør). Er det andre som har det litt på samme måte?

Nei, det aller gøyeste og mest spennende vil jeg gjøre nettopp med en kjæreste. Og krever mye tillit å gå til å gjøre ordentlig, også. 

Jeg har ikke problemer med å dominere min kjæreste, vet jo at det er gjensidig tenning og respekt. 

Høres ut som litt sånn hore-madonna-tankegang. Eller at du ikke helt klarer å tenne på den du elsker eller elske den du tenner på.

Anonymkode: 9f4e7...c42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er stikk motsatt.

Nå er ikke mine kinker så voldsomme som dine kanskje. Bondage og spanking ja, og ting kan gjøre litt vondt, men får jeg veldig vondt kommer lysten bort.

Uansett så er det mye enklere for meg å gjøre sånt med han jeg stoler mest på i hele verden, enn noen jeg skulle hatt en svakere relasjon til.

Kanskje enklere for deg som mann med de fetishene du har? Du trenger jo ikke akkurat å føle så mye tillitt for å fiste en annen. Det er jo den som mottar som er den sårbare i situasjonen.

Anonymkode: c9406...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 17.04):

Nei,  sex skal nytes men også gi mye nytelse. og da blir det det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...