AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Datteren min på 12 har hatt mensen i over ett år allerede. Den er regelmessig hver måned, men fremdeles svært sparsom. Type at hun klarer seg med et tynt truseinnlegg hele dagen. Når går dette over til å bli en ordentlig mensblødning? Jeg fikk mensen da jeg var 13 og med unntak av den aller første gangen var det vanlig mensblødning med en gang. Andre med lignende erfaringer? (Og siden jeg kjenner KG og vet noen ville kommet med slemme og unødvendige kommentarer om høy vekt og tidlig mens legger jeg til at hun er tynn/slank og aktiv.) Anonymkode: cc15c...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Det finnes ingen fasit. Noen har kraftig blødning fra start, noen har sparsom blødning hele livet og alt midt i mellom. Anonymkode: e1520...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er individuelt. Anonymkode: 99513...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er godt mulig det er hennes normale mengde! Jeg har aldri blødd mye og har heller aldri hatt det i syv dager slik som mamma og søsteren min, men bare i tre til fem dager. Anonymkode: d81bc...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Veldig individuelt. Hos meg var det sparsomt i ca 2 år. Jeg fikk også mensen som 12-åring, og var 14 når det ble veldig kraftig. Jeg var på lav vekt jeg også. Endret 22. desember 2024 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå