Gå til innhold

Prikker i huden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

jeg har det siste året observert svært små røde prikker på huden. Bare «inni» huden og ikke noe utvekst. Det er rett over lungene og noen på armene. Når jeg trykker på de så forsvinner de ikke. Ikke så mange, 20 stykk til sammen kanskje. Jeg har røyket i 30 år og er redd det kan ha noe med det å gjøre, har tenkt å slutte asap. Burde jeg sjekke dette hos legen? Eller er det normalt? De er på størrelsen med et svært lite knappehode. 

Anonymkode: 430ac...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter Cherry angiomer og kommer fordi du har levd i mer enn 30. år. Du får flere jo lengre du lever. 

Den røykingen er det på tide å slutte med, uansett hva du har eller ikke har. 

Anonymkode: 64d81...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det heter Cherry angiomer og kommer fordi du har levd i mer enn 30. år. Du får flere jo lengre du lever. 

Den røykingen er det på tide å slutte med, uansett hva du har eller ikke har. 

Så dette kan jeg stole på og ingen legetime? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så dette kan jeg stole på og ingen legetime? 

Hvem og hva du vil stole på når du oppretter en tråd på nettet det må du selv vurdere. 
Er du i tvil, så får du ringe legen i morgen tidlig og be om en hastetime og si du er veldig redd for hva du har :ironi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem og hva du vil stole på når du oppretter en tråd på nettet det må du selv vurdere. 
Er du i tvil, så får du ringe legen i morgen tidlig og be om en hastetime og si du er veldig redd for hva du har :ironi:

Poenget er bare om det kan være relatert til røyking … men når du høres skråsikker ut (og kan stå for det) så lar jeg gledelig legetimen være. 😊😊 T.S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...