Gå til innhold

Hvordan føles det å penetrere enn vid fitte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja men alle er forskjellige. Alle som har en penis vet at det er forskjell, ikke alle man er kompatible med. Dette blir misforstått av enkelte kvinner og tror at mannen kun var ute etter ett ligg og ikke noe mer. Ingen oppegående mann forteller at det var sexen som var problemet, var for lite friksjon.

Anonymkode: 38d06...8a6

Det første her. Som liten mann merker jeg stor forskjell på kvinner. Noen har passet som hånd i hanske, den store majoritet har vært en god opplevelse uansett, og det er vel bare kun et par stykker det har vært helt håpløst med. Men jeg har også hatt veldig god sex med enkelte jeg kanskje ikke helt har passet med. Det er mye kvinnen kan gjøre med knipeøvelser. Og det er mye annet som er viktigere enn friksjon i mine øyne. 

For min del kjennes det ut som det mest av alt er fuktighet. Akkurat som når du lukker hånden rundt en finger. Jo mer du åpner, jo mindre kjenner du, bare at fingeren likevel blir plaskvåt. Med ei som passer meg perfekt kjenner jeg tekstur og at det klemmer godt rundt, og du merker hver lille bevegelse av muskler, samtidig som det er plaskvått.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er såklart ikke en kvinnes feil at underlivet blir utvidet i etterkant av en eller flere fødsler. Men det skjer som mange menn her har forklart. Og det er ikke ment som kritikk til kvinnene fordi de kan så klart ikke noe for det. Men jeg synes det er en tendens til at det kategorisk nektes for at kvinnens underlivet blir forandret etter fødsel

Anonymkode: ebe62...b6c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt med en del kvinner, faktisk veldig mange.

Men jeg vil ikke si at kvinner som er"vide" nedentil er et reelt problem, vil påstå at det er ganske liten variasjon. Og variasjonen går mer på at noen kan være trangere enn normalen, men kan ikke si at jeg har opplevd at noen er spesiellt vid.

Men det kan hende at noen kvinner smører mye bedre enn andre, som gjør at friksjonen blir mindre og det kanskje kan forbindes med at kvinnen er vid. Og i min verden kan det at en kvinne er veldig våt, oppveie for den manglende friksjonen, siden det er veldig opphissende i seg selv.

Du kan prøve og montere to sanitærrør uten glidemiddel, du vil få problemer og sette dem sammen, men med bare litt silikon spray, så smetter de på plass. Så det betyr også at kvinner som ikke smører, kan oppleves som trangere, visst de ikke er tilstrekkelig opphissset så kan de også føles trangere, men det kan ikke være noe mål i seg selv. Det siste er en større turn-off enn noen som føles vis.

Anonymkode: 22852...c7a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er såklart ikke en kvinnes feil at underlivet blir utvidet i etterkant av en eller flere fødsler. Men det skjer som mange menn her har forklart. Og det er ikke ment som kritikk til kvinnene fordi de kan så klart ikke noe for det. Men jeg synes det er en tendens til at det kategorisk nektes for at kvinnens underlivet blir forandret etter fødsel

Ja, det er faktisk normalen at det blir litt videre, for mange vil dette ikke være merkbart, mens for rundt 1/4 blir det betydelig videre. Litt rart at mange nekter for det når all forskning på området bekrefter det. Det er uansett ikke kvinners feil, og det burde normaliseres at mange ikke blir den samme igjen etter fødsel.

Anonymkode: c4395...1ec

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arild37 skrev (12 timer siden):

Ikke alle blir det nei. En av de trangeste jeg har vært med var en tobarnsmor på 45år 

Samme erfaring. Hun trangeste var ei på 40 som hadde født to barn. Og hun videste var ei tidlig i 20- åra som kun hadde hatt en partner 

Anonymkode: bdccf...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

?

Anonymkode: 54428...447

Ingenting. Er som å stikke pikken oppi en bøtte med lunkent vann. 

Anonymkode: 0382b...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette kan kun menn med tynn penis svare på

Feil

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (13 timer siden):

Ikke alle blir det nei. En av de trangeste jeg har vært med var en tobarnsmor på 45år 

Lær deg å lese 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene eksen min var både vid og våt og det var litt som å dyppe i varmtvann. Eneste måten jeg kom på var å få hun til å sitte oppå med baken mot meg mellom beina mine så hun satt med samlede lår. Da kunne jeg også styre litt hvor trangt det kunne bli. 

Anonymkode: 61209...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei men enkelte blir videre av fødsel

Jeg ble iallfall det! Gikk fra å måtte fysisk presse ut sperm osv til å måtte holde håndkle mellom beina når jeg gikk på do etter sex (for hvis ikke rant bare spermen ut igjen). Har heldigvis en mann med stor penis, hvis ikke hadde jeg hatt veldig vondt av ham. 

Anonymkode: ab07e...837

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette kan kun menn med tynn penis svare på. Hatt sex med menn med alt fra nesten mikro til veldig tykk og stor. Kun en som aldri fikk utløsning, og han slet med potens, hadde veldig tynn kuk, og måtte runke med ekstremt hardt grep for å komme

Anonymkode: 11ec3...8e7

Kun dem? Jeg har en temmelig gjennomsnittlig tykkelse, sliter ikke med potensen, men har antagelig medfødt lav følsomhet, eller fått en skade i barndommen. Medisiner er også en vanlig årsak. 

Kjæresten jeg har nå, er objektivt den videste og slappeste jeg har møtt, men samtidig den mest sensuelle og kåte. Det er en fryd å ha sex med henne. Jeg tipper du også har andre egenskaper å rutte med, enn akkurat hvor trang du er? 

Anonymkode: 9a7c3...f3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 19.38):

Nei men enkelte blir videre av fødsel

Hvis hullet revner og man må sy, ja. Men hvis ikke så blir man ikke videre nei, da er elastisiteten «ubrutt» 

Anonymkode: a8073...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis hullet revner og man må sy, ja. Men hvis ikke så blir man ikke videre nei, da er elastisiteten «ubrutt» 

Anonymkode: a8073...2c0

I de fleste tilfeller når levatormuskulaturen ryker oppdages det ikke, det syes uansett ikke da det ikke er mulig. Ellers selv uten avrivning blir ofte muskulaturen overstrukket og har derav ikke samme mulighet til å strekke seg sammen. 

Anonymkode: c4395...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en god del forskjell ja. Hvis en tenker seg 20-30 tilfeldig utplukkede kvinner, og lar de få prøve å onanere med en XL dildo, så vil garantert flesteparten ikke klare å bruke den. Noen klarer så vidt å få den inn, og noen få er vant til å bli "strukket ut" og klarer å få den inn uten problem. Noen kvinner synes det er vondt selv med en liten dildo. Kan bero på skader etter fødsel osv.

Anonymkode: 547e5...c78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 20.00):

Fordi svarene baserer seg på forskning. Ikke hva menn med ulik størrelse på utstyret synser, føler og mener. 

At man er født forskjellige er man enig om. At fødsel gjør majoriteten av kvinner vid, slapp, enorm, gapende osv, det er direkte feilinformasjon. 

Knipeøvelser er ikke noe en kvinne er anbefalt å gjøre for mannens nytelse under sex. 

Det er så tynn og lav kunnskap om kvinners underliv her inne at det er skremmende. 

Anonymkode: 264c9...945

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen min som mann med stor er at  variasjon er stor hos kvinner. Mange syns en stor er problematisk i både lengde og tykkelse, men så har du andre enden av skalaen der noen har umettelig stor vagina som kan ta "alt"😄

Anonymkode: e969e...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...