AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden ? Anonymkode: 54428...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden "Føles" er vel stikkordet. Man føler ingen ting Anonymkode: ebe62...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Føles" er vel stikkordet. Man føler ingen ting Anonymkode: ebe62...b6c Ingen ting? Hva skjer da. Blir penis slapp eller klarer du fortsatt å holde den oppreist? Anonymkode: 54428...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen ting? Hva skjer da. Blir penis slapp eller klarer du fortsatt å holde den oppreist? Anonymkode: 54428...447 Nei man klarer å holde seg hard pga situasjonen. Men man kommer ikke pga manglen på friksjon. Så man må runke etterpå Anonymkode: ebe62...b6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor blir penis slapp inni vagina? Hva kan årsaken være? Anonymkode: 54428...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Vid er ikke en fast størrelse. Det er et spekter. Litt vid betyr bare mindre intenst grep på pikken men kan fortsatt føles godt. Det finnes fitter som er såpass vide at man ikke oppnår nok friksjon for utløsning. Men de fleste friske, kåte menn får da ståpikk bare av tankekraft. Så fullt mulig å pule som normalt men kanskje trenge munn/hender til utløsning, med mindre man er ego eller har veldig vondt i viljen. Anonymkode: 49af2...747 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): ? Anonymkode: 54428...447 Vet ikke, har stor og tykk kuk, så aldri vært borti noen som føltes vid. Anonymkode: 40a4d...e27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Blir litt som å bruke enorme mengder glidemiddel med noen som er ikke vide, lite friksjon og følelse generelt. Anonymkode: eae38...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Dette kan kun menn med tynn penis svare på. Hatt sex med menn med alt fra nesten mikro til veldig tykk og stor. Kun en som aldri fikk utløsning, og han slet med potens, hadde veldig tynn kuk, og måtte runke med ekstremt hardt grep for å komme Anonymkode: 11ec3...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): ? Anonymkode: 54428...447 Hvor mange runketråder skal du opprette i dag...? Anonymkode: 90945...87d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Som å svinge et baseballtre i en gymsal. Anonymkode: 056fc...b4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Som å dyppe kuken i ei bøtte med lunka vann Anonymkode: f0e6d...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Alle fitter er vide. Fitter er elastiske. De kan utvide seg såpass å det kan komme ut et menneske. Dette kaller vi fødsel. En fitte blir ikke mer vid av å bli knullet mange ganger eller å antall peniser som penetrerer ei fitte. Dette er såpass dum diskusjon men følte behov å skrive dette, som jeg mener burde være almen kunnskap 🫠🤯 Anonymkode: 24f77...ee0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle fitter er vide. Fitter er elastiske. De kan utvide seg såpass å det kan komme ut et menneske. Dette kaller vi fødsel. En fitte blir ikke mer vid av å bli knullet mange ganger eller å antall peniser som penetrerer ei fitte. Dette er såpass dum diskusjon men følte behov å skrive dette, som jeg mener burde være almen kunnskap 🫠🤯 Anonymkode: 24f77...ee0 Det finnes naturlige variasjoner, visste du ikke det? Nei ikke alle er født helt identisk Anonymkode: 04e31...44a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle fitter er vide. Fitter er elastiske. De kan utvide seg såpass å det kan komme ut et menneske. Dette kaller vi fødsel. En fitte blir ikke mer vid av å bli knullet mange ganger eller å antall peniser som penetrerer ei fitte. Dette er såpass dum diskusjon men følte behov å skrive dette, som jeg mener burde være almen kunnskap 🫠🤯 Anonymkode: 24f77...ee0 Ja men alle er forskjellige. Alle som har en penis vet at det er forskjell, ikke alle man er kompatible med. Dette blir misforstått av enkelte kvinner og tror at mannen kun var ute etter ett ligg og ikke noe mer. Ingen oppegående mann forteller at det var sexen som var problemet, var for lite friksjon. Anonymkode: 38d06...8a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja men alle er forskjellige. Alle som har en penis vet at det er forskjell, ikke alle man er kompatible med. Dette blir misforstått av enkelte kvinner og tror at mannen kun var ute etter ett ligg og ikke noe mer. Ingen oppegående mann forteller at det var sexen som var problemet, var for lite friksjon. Anonymkode: 38d06...8a6 Jeg har ikke vært sammen med mer enn en på den måten. Men jeg vil jo tro at åpningen gir passe friksjon uansett. Og på et punkt møtes man-hud mot hud, kjønnshår mot kjønnshår, kropp mot kropp...da er det helheten i det som tenner. Anonymkode: 70224...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Friksjon? Det er forskjell før og etter fødsel, men tror det er større forskjell for kvinnen. De jeg har vært med har alle vært våte, så det er det er mer litt strammere på en måte. For min del er det godt uansett, har aldri vært med ei som er for vid. Jeg er innenfor normalen utstyrsmessig, kanskje på en mindre siden. Anonymkode: b614e...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle fitter er vide. Fitter er elastiske. De kan utvide seg såpass å det kan komme ut et menneske. Dette kaller vi fødsel. En fitte blir ikke mer vid av å bli knullet mange ganger eller å antall peniser som penetrerer ei fitte. Dette er såpass dum diskusjon men følte behov å skrive dette, som jeg mener burde være almen kunnskap 🫠🤯 Anonymkode: 24f77...ee0 Nei men enkelte blir videre av fødsel Anonymkode: ebe62...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Ikke så ofte jeg har møtt noen som er problemstisk store, men husker ei som var så stor at jeg knapt kjente noe, kunne bokstavelig talt se langt inn, og møtte jobbe hardt for å komme, noe som forsåvidt kom henne til gode. Men i motsetning til hva en del kvinner innbiller seg, så er det store variasjoner. Ekstremt trang kan egentlig være like problematisk, må varmes opp mye, og da er det lett å komme fort når det blir veldig mye friksjon. Men de aller fleste er da helt gjennomsnittlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei men enkelte blir videre av fødsel Anonymkode: ebe62...b6c Ikke alle blir det nei. En av de trangeste jeg har vært med var en tobarnsmor på 45år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå