AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #161 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, det står rett ut at hun har valgt å IKKE ta beroligende og sovetabletter denne julen (av uforståelige grunner). Da mener jeg man tar offerrollen når man klager. Er det ikke nettopp i situasjoner der ting føles uutholdelig at man tar slike medisiner? Anonymkode: 6cc52...246 Mitt innlegg: "Overgangsalder og jul. Flere som sliter med denne kombinasjonen?" Det var her du fant ut at du skulle virkelig bruke tiden din på å kommentere. Ikke fordi du sliter med det selv, men fordi det er IKKE lov å klage. Det er noen som har det verre, og da skal man ikke klage. Hadde jeg ikke vært i overgangsalderen, hadde jeg nok ikke gått inn og lest en gang. Mens du leste, bestemte deg for at dette har jeg som TS ikke lov til å ytre, føle, mene eller klage på. Da inntar hun en offerrolle, og det finner du deg ikke i! Spesielt 🤷♀️ Men ta det helt ned ro, jeg skal komme meg gjennom jula jeg. Syns ikke jeg tar en offerrolle heller. Men trodde at det i et slikt forum var lov å klage litt og kanskje møte forståelse fra andre som kjenner på det samme. Og det gjorde jeg også, og det føles godt å ikke være alene. Av og til trenger man bare å klage og ventilere litt, mye god hjelp i det også. Tusen takk til alle dere gode medsøstre som viser forståelse, kommer med råd, oppmuntrende ord og varme. Måtte vi kvinner bli mere rause med hverandre 🩵 Anonymkode: 59035...9d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #162 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså kvinner? Det er snakk om 1-2 troll hvor jeg tenker den ene er under 18 år. Kvinner generelt bryr seg. Anonymkode: c72c5...80e Det er nok flere empatiløse godt voksne narsisster her også. Anonymkode: 2103a...53a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #163 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg har vært utbrent og sliter enda med stress OG overgangsalder i tillegg nå. Så har jeg fått en andregrads forbrenning på en stor del av kroppen. Jeg har slitt og stresset med å få alt ok til jul. Studentene har kommet hjem og de klager litt. Lakenet var ikke riktig, de har mye å ordne og kan ikke hjelpe. De vil ha slik òg slik. Jeg kan jo nesten ikke gå grunnet den brannskaden, så jeg har stablet rundt her i dag for å tilfredsstille alle. Nå har jeg fått feber og sikkert infeksjon. Jeg har bare gitt opp og lagt meg nå. Nå får de ordne opp litt. Verden kan jo ikke gå under om jeg tar hensyn til meg selv. Og gjør den det..så fuck it. Neste år drar jeg til Syden. Nå holder det. Anonymkode: 0fa61...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #164 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært utbrent og sliter enda med stress OG overgangsalder i tillegg nå. Så har jeg fått en andregrads forbrenning på en stor del av kroppen. Jeg har slitt og stresset med å få alt ok til jul. Studentene har kommet hjem og de klager litt. Lakenet var ikke riktig, de har mye å ordne og kan ikke hjelpe. De vil ha slik òg slik. Jeg kan jo nesten ikke gå grunnet den brannskaden, så jeg har stablet rundt her i dag for å tilfredsstille alle. Nå har jeg fått feber og sikkert infeksjon. Jeg har bare gitt opp og lagt meg nå. Nå får de ordne opp litt. Verden kan jo ikke gå under om jeg tar hensyn til meg selv. Og gjør den det..så fuck it. Neste år drar jeg til Syden. Nå holder det. Anonymkode: 0fa61...5fd Du har jo selv oppdratt disse ungene da. Anonymkode: 58b12...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 23. desember 2024 #165 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 14.09): Mine stakkars døtre er allerede tytet ørene fulle om overgangsalderen, for de skal være forberedt når den tid kommer ja 😄 Helt enig, følte at jeg gikk rundt som en zoombie i småbarnstiden, men dette her tar kaka. Null søvn. Anonymkode: 59035...9d0 Hvis du får null søvn hadde du vært død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #166 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har jo selv oppdratt disse ungene da. Anonymkode: 58b12...fe0 Ja.... Gud jul. Anonymkode: 0fa61...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #167 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du har jo selv oppdratt disse ungene da. Anonymkode: 58b12...fe0 Omg... Anonymkode: 2103a...53a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #168 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har vært utbrent og sliter enda med stress OG overgangsalder i tillegg nå. Så har jeg fått en andregrads forbrenning på en stor del av kroppen. Jeg har slitt og stresset med å få alt ok til jul. Studentene har kommet hjem og de klager litt. Lakenet var ikke riktig, de har mye å ordne og kan ikke hjelpe. De vil ha slik òg slik. Jeg kan jo nesten ikke gå grunnet den brannskaden, så jeg har stablet rundt her i dag for å tilfredsstille alle. Nå har jeg fått feber og sikkert infeksjon. Jeg har bare gitt opp og lagt meg nå. Nå får de ordne opp litt. Verden kan jo ikke gå under om jeg tar hensyn til meg selv. Og gjør den det..så fuck it. Neste år drar jeg til Syden. Nå holder det. Anonymkode: 0fa61...5fd Regner med dette er en lillejulaften-utblåsning, på lik linje som min utblåsning. Så jeg ønsker deg alt godt, og støtter Syden-planen for neste år 😉 Varm klem 🥰 Anonymkode: 59035...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #169 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Omg... Anonymkode: 2103a...53a Er det ikke normalt at voksne unger som kommer hjem til jul hjelper til? Anonymkode: 58b12...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #170 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det ikke normalt at voksne unger som kommer hjem til jul hjelper til? Anonymkode: 58b12...fe0 Joda, det er normalt. Like normalt som at unger går inn gamle roller igjen når de kommer hjem. Du finner begge deler, og du finner til og med begge deler i en og samme person. Anonymkode: 59035...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #171 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg personlig har ikke merket noe til overgangsalderen. Helt utrolig. Ikke en svettetokt eller noe, og mensen ble bare borte. Så takknemlig. Er 56 år. Men har et par venninner og kollegar som virkelig har slitt, hun ene holdt på i mange år. Grusomt å se når hun hadde det som verst. Vi reagerer alle forskjellig og ikke bare ta seg sammen som noen skriver. Anonymkode: 41171...863 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #172 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 12.40): Flere som sliter med den kombinasjonen? Jeg kommer meg greit gjennom dagene til vanlig, fordi jeg er ufør. Kan slappe av når jeg vil, sove når jeg vil, være for meg selv når jeg vil osv, alt etter dagsform. Nå har utflyttede unger kommet hjem på ferie, og jeg har det helt grusomt. Angst, panikkanfall, tinnitus på topp, søvnløs, gråteferdig m.m. Og prøver jeg å gjøre noe praktisk, kommer hetetoktene som perler på en snor. Dette blir en lang jul, kjenner jeg. Følte bare for å klage litt. Anonymkode: 59035...9d0 Hvordan har det gått @TS? Har du klart å holde hodet over vann? Anonymkode: 8c05e...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #173 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan har det gått @TS? Har du klart å holde hodet over vann? Anonymkode: 8c05e...c07 Takk som spør 💕 Det har faktisk ikke gått så verst. Den verste angsten ga seg etter hvert, heldigvis. Så har jeg hvilt/sovet masse i senga på dagtid, hørt mye på lydbok og fått til noen treningsøkter. Og det hjelper godt på med alenetid og hvile. Håper du har hatt en fin jul 🎄 Anonymkode: 59035...9d0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå