AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #41 Del Skrevet 10 timer siden Vent nå litt: "frekk som sier at de ikke får komme". Da har du i hvert fall ditt på det tørre. Man drar ikke et sykt barn ut på besøk. Han har det nok best hjemme. Anonymkode: 2f948...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden Brunello skrev (4 minutter siden): Altså at en større andel av befolkningen får helvetesild når de blir eldre på grunn av vaksinasjonen. Det er ikke andre mennesker. Det er de samme menneskene når de blir eldre. Man anser det som langt verre enn å gå gjennom vannkopper som barn, som for de fleste er relativt udramatisk. Nei, det er ikke de samme menneskene. Å bli utsatt for smitte gir en naturlig boost av antistoffer som man altså går glipp av dersom viruset slutter å sirkulere, det dreier seg ikke spesifikt om immuniteten hos vaksinerte vs uvaksinerte. Men det er uansett en hypotese, og den er vel også blitt svekket etter nyere studier. Anonymkode: e7e04...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke bare ditt barnsom kan bli smittet her - du bør også høre med de andre inviterte (voksne) om de har hatt det og om de synes det er greit at barnet kommer isåfall. voksne kan bli veldig syke detsom de blir smittet Anonymkode: 85c29...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6 timer siden #44 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man får sykdommer også med vaksine. Forskjellen er at kroppen har antistoffer, og at sykdomsforløpet blir mye bedre. Like greit å få det overstått, slik mange i tråden skriver. Anonymkode: a6d1e...9be Noen får vannkopper selv om vaksinert ja men med et mildt forløp, men de fleste vaksinerte får ikke sykdommen når de er vaksinert. Jeg som eksempel tok vaksine mot vannkopper for rundt 3 år siden, da jeg er en av de få som aldri har hatt det som barn. Med barn i bhg så ville jeg ikke ha det som voksen da jeg har hørt det er mye verre sykdomsforløp hos voksne enn hos barn. I november fikk begge barna vannkopper her med 2 ukers mellomrom. Jeg var mye i nærheten av dem, og jeg fikk ikke et eneste symptom på vannkopper. Så tydelig så beskyttet vaksinen meg for smitte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå