Kvalitet Skrevet 28. desember 2024 #161 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 12.15): Synes ikke han kan defineres som fattig. Jeg og mannen tjener litt over 1 mill i året totalt. Vi er gift, har 3 barn, hund, enebolig og 3 biler. Vi reiser også både med og uten barn til utlandet minst 2 ganger i året, og mange helgturer. Ser ikke hvordan dere ikke skal ha råd til det ? Eller er det bare en sugardaddy du egentlig er på jakt etter? Anonymkode: faf9a...e53 Dette må være en sannhet med modifikasjoner. Antagelig lite huslån eller gjeldsfri. 3 biler? Det er forskjell på 3 bensinbiler fra 2000 og 3 nyere og driftsikre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #162 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 10.43): Vi har vært sammen i snart to år og han ønsker seg barn, men har samtidig vært veldig usikker. Jeg har nå funnet ut at årsaken til usikkerheten hans er pga. kostnader rundt barn. Jeg har nå funnet ut hvorfor bryllupssnakk er en trigger. Det er pga. økonomi! Det kom frem at han har kun 20.000 kr på kontoen sin. Dette er alle penger han har. Ja, han eier en 12 år gammel brukt bil, et lite hus på landet verdt 1.5 mill og en motorsykkel, men that’s it. Han er vokst opp med en alenemor og har aldri fått penger av familie. Han har en lønn på 32.000 kr før skatt og har ikke høyere utdanning. Dette betyr jo at det blir vanskelig med barn, reiser, bryllup, osv. Som er utrolig viktig for meg. Jeg elsker å reise, og har alltid drømt om tre barn, stort bryllup og årlige turer i Sør-Europa sammen med familie. Dette har gjort meg veldig usikker. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller føle. Fattigdom avler fattigdom, og jeg vil ikke ha et liv der man sliter og ikke kan finne på ting. Penger er ikke alt, men i dagens samfunn er det samtidig veldig viktig. Hva tenker dere? Anonymkode: 3b5a5...623 Han har kanskje ikke hatt de beste forutsetningene i livet, men han har jo jobb, hus, bil etc og muligheter til å kunne leve et godt liv ut ifra det. Ikke alltid at fattigdom avler fattigdom, men noen må dessverre jobbe hardere enn andre. Om du ønsker bryllup, reiser, barn så er det jo fullt mulig å kanskje legge av litt penger til sparing hver mnd? De fleste må vel egentlig dette om de skal ha råd til det du nevner her TS. Eventuelt så får du finne deg en mann med høy inntekt som kan gi deg det du ønsker, men ikke sikkert du vil bli lykkelig ut av det. For å sette det på spissen trodde jeg at jeg hadde møtt drømmemannen for noen år siden, jeg søkte vel litt av det samme som du nevner her. Etterhvert så dukket det ene etter det andre opp angående hans økonomi. Til slutt var både huset tvangssolgt og namsmannen inni bildet. Livet hans kommer ikke til å bli det samme før om veldig mange år!! Er sint på meg selv fordi jeg ble så blendet i denne relasjonen og fordi jeg føler meg ekstremt lurt. Det ble jo ingen muligheter for å kunne kjøpe felles bolig, reiser, romantiske middager ute, hotellovernattinger osv. Har det godt med meg selv nå, men dette har lært meg og være fornøyd med det jeg har. Sier ikke at dette vil skje deg om du går fra han og finner en ny, men tenk på hva som faktisk er viktig for deg. Et ekteskap er også i gode og dårlige dager og livet er ikke alltid glam. Anonymkode: c815c...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. desember 2024 #163 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg kjøper heller ikke dyre ting. Jeg kan ikke huske sist jeg brukte penger på meg selv. Det er ikke det dette handler om, men at jeg føler vi har ulike interesser og vil ulike ting for fremtiden. Jeg elsker å reise. Han har ikke behov for det. Jeg elsker storby livet og teste nye restauranter. Han har ikke råd til det og trives best hjemme i sitt lille hus. TS Anonymkode: 3b5a5...623 Men da er jo ikke hans økonomi problemet. Dere er forskjellige og du har en økonomisk sans som tilhører Luksusfellen. Helt merkelig å kritisere hans økonomi når du velger som du gjør. Du burde prøve selvstendighet, da tiltrekker du deg nok bedre menn også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå