Gå til innhold

Hvordan identifisere lavkvalitetsmenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det jo sånn at noen menn ikke er så bra som andre da.

Anonymkode: 2a01d...f48

Noen kvinner er ikke så bra som andre. Er du en bunnfisk? Lavkvalitetsdame?

Anonymkode: 3adff...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet?

Hva er en dårlig kvalitet mann for deg?

Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området...

Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? 

Her må jeg være streng… Hvis du har så dårlige sosiale antenner at du trenger en liste over markører for å identifisere «lavkvalitetsmenn»…. Hva sier det om deg? 

Man merker i dialogen hvorvidt man er en god match. Det at du har null problemer med å si at du i enkelte tilfeller har endt opp med å ha sex med «nesten hvem som helst»….

Har du ikke innsikt i hva du er ute etter selv, da? Hva som er viktig for deg?  Og sosiale evner til å snuse deg frem til den informasjonen naturlig gjennom en god samtale? 

Anonymkode: ae811...3e7

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området...

Det første som slår meg, er at du rett og slett må ta deg tid til å bli kjent med mennene før du går til sengs med dem. Sex på første date utgjør en stor risiko for å drite seg skikkelig ut, så slutt med det. Ha noen dater over noen uker slik at du vet mer om hvem du byr fram musa di til. De verste drittsekkene og felleskukene blir trolig borte av seg selv om de ikke får sex første kvelden, så allerede der kan du nok luke bort noen.

Anonymkode: 78c9b...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det så farlig om du ender opp med en "felleskuk"? Om du er sexuelt trengende og kan ende opp med å ha sex med "hem som helst"?

Er dere ikke akkurat samme type person? 

Anonymkode: 33848...4cc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

KG er virkelig ikke et godt sted for å lære hvordan man snakker om og med menn…

Anonymkode: 3adff...f47

Det er et godt sted for å lære hvordan man IKKE snakker om og med menn 🙂

Anonymkode: b847c...f28

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nra familieforhold pleier å gi bra menn. Dårlige familieforhold gir ofte dårlige menn.

Unntak finnes for begge deler, men som tommelfingerregel er dette bra. 

Anonymkode: 7e747...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

…… ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst.

ikke er skikkelig bunnfisk? 

Damer som tidvis har sex med hvem som helst anser jeg som mann for bunnfisk/lavkvalitetskvinne.

Anonymkode: 7531d...792

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Syns det er en ufine betegnelser å bruke om menn. Lavkvalitetsmenn? Felleskuk? Bunnfisk? Hva faen. Hvem snakker sånn. Jeg unngår folk som er respektløse og nedlatende om andre. Jeg trenger noen som er varm, hyggelig og god.

Anonymkode: ed971...9ed

Javel, da kan du jo lage en egen tråd om det, i stedet for å avspore her.

TS, ikke gi for mye av deg selv i starten. Ikke fortell mye om tidligere relasjoner hvis eksene har behandlet deg dårlig (manipulerende menn bruker denne infoen til å forstå at du er lett å herse med/behandle dårlig). Hvis de spør hva du ser etter i en mann, svarer du noe abstrakt som at du leter etter en mann som viser deg hvem han er, slik at du kan se om han er kompatibel med ditt liv eller ikke. (Hvis du svarer spesifikke personlighetstrekk/interesser, kan manipulerende menn bruke denne infoen for å speile seg som din drømmeprins).

Test ut hvordan de reagerer ved å få et nei på noe de foreslår. Narsisister feks tåler veldig dårlig å motta nei, og at deres ideer ikke blir mottatt. Forsøk også å være uenig i en mening de har, hvis det faller seg naturlig.

Vær obs på å ikke bli oversjarmert for tidlig. Avbalanserte og emosjonelt modne mennesker driver ikke med å konstant tekste mellom møter med mye komplimenter og frø om hva fremtiden kan bli. Dette er standard for manipulative mennesker.

Anonymkode: d2054...1de

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn med lite/ingen kontakt med egne barn er et stort rødt flagg og det er, med få unntak, noe veldig galt med slike menn.

Menn som ikke har et ok forhold til familien sin. 

Menn som ikke evner å ha en jobb over lang tid, bytter ofte, har perioder uten jobb og mottar penger fra Nav.

Menn som ikke ber om unnskyldning 

Anonymkode: 3c2c2...f2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lavkvalitets menn er et type utrykk «nice girls» bruker. Menn bør styre unna deg. 

Anonymkode: f48cd...f9b

This.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn med lite/ingen kontakt med egne barn er et stort rødt flagg og det er, med få unntak, noe veldig galt med slike menn.

Menn som ikke evner å ha en jobb over lang tid, bytter ofte, har perioder uten jobb og mottar penger fra Nav.

Gode poeng

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Javel, da kan du jo lage en egen tråd om det, i stedet for å avspore her.

TS, ikke gi for mye av deg selv i starten. Ikke fortell mye om tidligere relasjoner hvis eksene har behandlet deg dårlig (manipulerende menn bruker denne infoen til å forstå at du er lett å herse med/behandle dårlig). Hvis de spør hva du ser etter i en mann, svarer du noe abstrakt som at du leter etter en mann som viser deg hvem han er, slik at du kan se om han er kompatibel med ditt liv eller ikke. (Hvis du svarer spesifikke personlighetstrekk/interesser, kan manipulerende menn bruke denne infoen for å speile seg som din drømmeprins).

Test ut hvordan de reagerer ved å få et nei på noe de foreslår. Narsisister feks tåler veldig dårlig å motta nei, og at deres ideer ikke blir mottatt. Forsøk også å være uenig i en mening de har, hvis det faller seg naturlig.

Vær obs på å ikke bli oversjarmert for tidlig. Avbalanserte og emosjonelt modne mennesker driver ikke med å konstant tekste mellom møter med mye komplimenter og frø om hva fremtiden kan bli. Dette er standard for manipulative mennesker.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for nyttige rådene her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...