AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet? Hva er en dårlig kvalitet mann for deg? Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området... Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Lavkvalitets menn er et type utrykk «nice girls» bruker. Menn bør styre unna deg. Anonymkode: f48cd...f9b 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg tenker at ved å bruke begreper som «lavkvalitetsmenn», «felleskuk» og «bunnfisk» så er det endel menn som kommer til å unngå deg. Anonymkode: 3adff...f47 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet? Hva er en dårlig kvalitet mann for deg? Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området... Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 Umiddelbart tenker jeg at en kvalitetsmann er en mann du liker, får frem det beste i deg, og du i ham. Hva legger du i en kvalitetsmann? Anonymkode: 706fb...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Snakker stygt om andre... Det er ikke lavkvalitet dog er det lavmål.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 Lavkvalitetskvinner snakker med bunnfisk. Anonymkode: 33293...9b1 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Snakker du om menn for å ligge rundt med eller menn for å gifte seg med? To vidt forskjellige ting Anonymkode: 9a29b...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Hvis jeg vil ha et seriøst forhold, luker jeg ut disse: Han sier han vil ha barn før dere møtes (for å hekte deg). Og forteller det at dere skal bli gammel sammen på første date. Har ikke evnen til å lytte når du prater. Har nakenbilder på apper. Vil intenst ligge med deg, går langt for å overtale deg til å ligge (mangel på tålmodighet og respekt). Hvis jeg vil ligge: legger han til på IG og sjekk om han har sosiale antenner eller er tagget i bilder. Sjekker om han er på LinkedIn. Du kan aldri vite om han har vært i fengsel… Anonymkode: 9a29b...87b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lavkvalitets menn er et type utrykk «nice girls» bruker. Menn bør styre unna deg. Anonymkode: f48cd...f9b Er bare et utrykk jeg lærte fra andre brukere her. Anonymkode: 2a01d...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er bare et utrykk jeg lærte fra andre brukere her. Anonymkode: 2a01d...f48 Men å tenke over hva utrykket innebærer, og hva utrykk som «bunnfisk» innebærer, det har du ikke gjort? Hvordan hadde du reagert hvis noen hadde stemplet deg som lav kvalitet og bunnfisk? Anonymkode: f48cd...f9b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er bare et utrykk jeg lærte fra andre brukere her. Anonymkode: 2a01d...f48 KG er virkelig ikke et godt sted for å lære hvordan man snakker om og med menn… Anonymkode: 3adff...f47 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet? Hva er en dårlig kvalitet mann for deg? Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området... Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 Jeg velger å svare,siden dette er likt for begge kjønn. Det handler vel mest om å lære seg å kjenne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet? Hva er en dårlig kvalitet mann for deg? Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området... Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 De som lager tråder i dette forum om sex, runling, kuk og suging bl.a? Det er lavkvalitetsmenn. Anonymkode: 6e4af...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Dårlig kvinnesyn, dobbeltmoralsk, vendt mot ytre høyre, lat, tar ikke ansvar for egen lykke. Anonymkode: d36f7...ab8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men å tenke over hva utrykket innebærer, og hva utrykk som «bunnfisk» innebærer, det har du ikke gjort? Hvordan hadde du reagert hvis noen hadde stemplet deg som lav kvalitet og bunnfisk? Anonymkode: f48cd...f9b Nå er det jo sånn at noen menn ikke er så bra som andre da. Tenker på menn med for eksempel vodtekts og volds dommer, de som har misbrukt barn, alkoholikere, de som låner penger fra alle rundt seg fordi de bruker pengene på gambling, alkohol, siden som kun sveiper til høyre gor å få pult mest mulig. Mener det er dessverre sånn at nien ønsker mann å unngå. Hvordan identifiserer man slike raskest mulig? Anonymkode: 2a01d...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det jo sånn at noen menn ikke er så bra som andre da. Tenker på menn med for eksempel vodtekts og volds dommer, de som har misbrukt barn, alkoholikere, de som låner penger fra alle rundt seg fordi de bruker pengene på gambling, alkohol, siden som kun sveiper til høyre gor å få pult mest mulig. Mener det er dessverre sånn at nien ønsker mann å unngå. Hvordan identifiserer man slike raskest mulig? Anonymkode: 2a01d...f48 Det du alltids kan teste er hvor ærlig og åpen han er. Still vanskelige spørsmål og se reaksjonen. Ikke anklagende spørsmål, men som ganske raskt vil vise om dette er en du kan ha tillit til vil si hva han mener og tenker selv om han risikerer å miste deg. Lik som enkelte menn vil stille spørsmål om seksuell fortid da reaksjonen veldig raskt vil avsløre kvalitet Anonymkode: 706fb...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men å tenke over hva utrykket innebærer, og hva utrykk som «bunnfisk» innebærer, det har du ikke gjort? Hvordan hadde du reagert hvis noen hadde stemplet deg som lav kvalitet og bunnfisk? Anonymkode: f48cd...f9b Eller felleshull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjekker om han er på LinkedIn. Interessant. Det er vel gjerne visse yrkesgrupper som henger på LinkedIn. Anonymkode: b4b62...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du dater, hvordan luker du vekk menn av dårlig kvalitet? Hva er en dårlig kvalitet mann for deg? Jeg syns dette er vanskelig. Bor i ny landsdel, og har stortsett ikke peiling på hvem jeg snakker med, blir noen ganger seksuelt trengende og ender opp med å ha sex med nesten hvem som helst. De kan ha vært i fengsel for alt jeg vet, være de verste felleskuk i området... Hva er sikre tegn på at mannen man snakker med ikke er skikkelig bunnfisk? Anonymkode: 2a01d...f48 Syns det er en ufine betegnelser å bruke om menn. Lavkvalitetsmenn? Felleskuk? Bunnfisk? Hva faen. Hvem snakker sånn. Jeg unngår folk som er respektløse og nedlatende om andre. Jeg trenger noen som er varm, hyggelig og god. Anonymkode: ed971...9ed 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er bare et utrykk jeg lærte fra andre brukere her. Anonymkode: 2a01d...f48 Det skal ikke videreføres, like lite som begrepet markedsverdi. Anonymkode: 38c9a...22f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå