Gå til innhold

Spørsmål til menn... Hvis dere kan velge..

Irak

Mannlig orgasme  

37 stemmer

1. 1. Hvor foretrekker dere menn å få orgasme?

• På fitta
      0
    • Munnen
      10
    • Brystene
      1
    • Rumpa
      4
    • Ansiktet
      1
    • Inni fitta
      21

Anbefalte innlegg

Hvor foretrekker dere menn å få orgasme om dere får velge? 

Beskriv gjerne med ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Variasjon? Forrige partner var veldig vanilje, hun ville bare ha satsen i fitta eller på min mage dersom hun hjalp til. Ikke på hennes kropp noe annet sted. Jeg valgte fitta, men det er hipp som happ munn eller inne i fitta. 

Syns også det kan være sexy å bruke sæden som glidemiddel ved å komme i nærheten av klitoris.

Anonymkode: e9884...48b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt inni henne, inni fitta eller inni rumpa, men bare fordi det er det som føles mest naturlig, akkurat det å sprute inni/oppå henne uansett hvor betyr ingenting for meg.

Anonymkode: dd3a4...0c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker variasjon. Dersom jeg må velge er nok favoritten å sprute inne i henne, men det er jo et eller annet med å sprute vilt på henne også. Hvor avhenger veldig av humøret. Til begge. Og man bør ha snakket litt om slik først. Noen elsker jo å bli sprutet i ansiktet, mens andre ville hatet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart inni henne. Favoritten er så dypt inni fitta hennes som mulig; kjenne at jeg synker helt til bunns og så "fyller henne". En god nummer to er å munnen om hun suger meg. Aldri prøvd analt, men om vi skulle hatt analsex ville jeg garantert foretrukket å komme dypt inni rumpa hennes også.

Jeg har aldri forstått menn som foretrekker å komme -på- henne og ikke -i- henne. Trekke seg ut av det varme og gode stedet for å runke seg av høres helt bakvendt ut. Selvsagt, om man får en håndjobb er det jo naturlig at sæden kommer utenpå en av oss, men for alle former for penetrerende sex fortrekker jeg helt klart i henne på ett eller annet vis.

Bonus er selvsagt om hun svelger eller lar det renne litt ut igjen. En god cream pie forlenger livet 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...