AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Særlig nå rundt juletider er det masse klaging i helgene om at folk er sååå dårlige, kvalme, dårlig form, hodepine grunnet fyllekula dagen før. Er jeg kald hvis jeg ikke klarer å synes synd på voksne mennesker som forgifter kroppen sin med vilje helg etter helg? Anonymkode: 6b57c...c96 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg kald hvis jeg ikke klarer å synes synd på voksne mennesker som forgifter kroppen sin med vilje helg etter helg? Anonymkode: 6b57c...c96 Nei. Jeg synes ikke synd på meg selv en gang i dag. Selvpåført lidelse. Jeg fortjener den. Anonymkode: eec72...9ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor skal du synes synd på dem? Anonymkode: 7f989...f45 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Selvgjort er velgjort heter det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Synest heller ikke synd på folk som er fyllesyke. Gidder ikke å høre på den sutringen engang, er bare barnslig og tåpelig. Anonymkode: 656dd...1c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Er vel ingen som synes synd på folk med fyllesyke? Anonymkode: 54922...788 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor er det synd i dem? Anonymkode: 8064c...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Er det noen som forventer at du skal synes synd på dem da? Anonymkode: 0fb8a...06a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Nei. Jeg er lik som deg på det der. Folk skal ta ansvar for seg selv når de drikker Anonymkode: b0be4...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Særlig nå rundt juletider er det masse klaging i helgene om at folk er sååå dårlige, kvalme, dårlig form, hodepine grunnet fyllekula dagen før. Er jeg kald hvis jeg ikke klarer å synes synd på voksne mennesker som forgifter kroppen sin med vilje helg etter helg? Anonymkode: 6b57c...c96 Er det noen i det hele tatt synes synd på voksne folk som er fyllesyke. 😀. Det har jeg aldri hørt noen si. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jeg synes det er så teit. Blir faktisk irritert på de som sier de er fyllesyke, og synes egentlig de bør holde det for seg selv. Anonymkode: fae64...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Det er veldig vanlig å ikke synes synd på folk som er fyllesyke. Anonymkode: a5033...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Særlig nå rundt juletider er det masse klaging i helgene om at folk er sååå dårlige, kvalme, dårlig form, hodepine grunnet fyllekula dagen før. Er jeg kald hvis jeg ikke klarer å synes synd på voksne mennesker som forgifter kroppen sin med vilje helg etter helg? Anonymkode: 6b57c...c96 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Har aldri sett på fyllesyke som en grunn til å synes synd på noen. Men jeg blir heller ikke irritert på de som klager på å være det. Jeg ler og erter dem kanskje litt godmodig. Samme som jeg gjør når folk gjør noe annet som er litt dumt, men ikke farlig. Det er ikke så alvorlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er veldig vanlig å ikke synes synd på folk som er fyllesyke. Anonymkode: a5033...440 Enig . De eneste som syns synd på folk som er fyllesyke , er vel de selv. Litt komisk , for de samme folka som sutrer over at jeg ikke drikker, er ofte de samme som sutrer over at de er fyllesyk . Altsa sutrere, de vil jo alltid finne noe å sutre over 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Nei, jeg synes heller ikke synd på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Voksne folk som klager på fyllesyke, at de har sovet dårlig eller en simpel forkjølelse får lite eller ingen sympati fra meg. En ikke-ektefølt god bedring kanskje Anonymkode: 9c39d...b70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Hva slags omgangskrets har du egentlig? Anonymkode: 584a2...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Er ikke synd på noen som selv påfører seg lidelse. Er ikke synd på de som røyker på seg lungekreft eller kols heller. Eller de som eter seg feite og syke Anonymkode: 18a1b...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Jeg tror ikke de fyllesyke kunne brydd seg mindre om hva du tenker om dem, TS. De har nok med seg selv. Anonymkode: 6b20e...f93 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå