AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Og du vet ikke om datteren er lei seg. Kanskje det var den beste avgjørelsen hun har kunna gjort for seg selv. Anonymkode: 4284e...6fd 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har en venninne som har en ung voksen datter som ikke vil ha noe med moren å gjøre. Denne moren har prøvd å gjøre alt mulig for å oppnå kontakt med datteren, men datteren har blokkert henne alle mulige steder og vil ikke ha noe med henne å gjøre. Denne moren er nokså fritt talende uten å legge bånd på seg på seg når det gjelder å si noe hun mener. Det kan sikkert være sårende spesielt for nære familemedlemmer og barn å høre. Moren vet ikke akkurat hvorfor datteren har slått hånden av henne, og sier nå at hun er villig til å gjøre alt for gjenopprette kontakten. Mor gråter mye og er lei seg. Hun har nå senest skrevet brev til datteren om at hennes dør står alltid åpen for henne, og at hun så gjerne må komme på julaften. Men datteren svarer ikke. Godt mulig hun ikke har lest brevet en gang. Jeg synes det er så trist. Har villet snakke med datteren, men vet ikke om jeg skal blande meg. Hva tenker dere? Jeg har ikke kjent moren mer enn i 1 år, og datteren kjenner jeg ikke. Anonymkode: 7a584...9ee Du kjenner ikke hele historien, kun det hun sier.. Jeg har selv kuttet ut min mor med svært gode grunner! Kam tenke meg hun lyger til andre om det. Men jeg vet hva hun har gjort.. Anonymkode: 37246...0d6 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden Hold deg LANGT unna. Du har bare kjent denne damen i ett år og vet dermed null og skal dermed bare dra til deg nesen din. Anonymkode: 4e392...e86 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Når noen kutter ut sin mor tenker jeg det må være ganske alvorlige grunner til det. Barn er ofte lojale med sine foreldre i lang tid, selv om de ikke blir behandlet bra. Ikke bland deg inn! Selv om venninna di kan virke som en bra person ovenfor deg, kan hun være noe helt annet ovenfor andre. Anonymkode: 4754c...21e 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Jeg synes ikke du skal blande deg. Du er ny i relasjonen til mor og kjenner ikke til hva som ligger bak. Du kan like fort gjøre vondt verre om du skulle finne på å kontakte datteren. Anonymkode: 827c4...d13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du vet ikke om datteren er lei seg. Kanskje det var den beste avgjørelsen hun har kunna gjort for seg selv. Anonymkode: 4284e...6fd Enig. Jeg tror venninnen din fisker etter jul hos deg ts. Lykke til. Anonymkode: f4eaf...c0a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har en venninne som har en ung voksen datter som ikke vil ha noe med moren å gjøre. Denne moren har prøvd å gjøre alt mulig for å oppnå kontakt med datteren, men datteren har blokkert henne alle mulige steder og vil ikke ha noe med henne å gjøre. Denne moren er nokså fritt talende uten å legge bånd på seg på seg når det gjelder å si noe hun mener. Det kan sikkert være sårende spesielt for nære familemedlemmer og barn å høre. Moren vet ikke akkurat hvorfor datteren har slått hånden av henne, og sier nå at hun er villig til å gjøre alt for gjenopprette kontakten. Mor gråter mye og er lei seg. Hun har nå senest skrevet brev til datteren om at hennes dør står alltid åpen for henne, og at hun så gjerne må komme på julaften. Men datteren svarer ikke. Godt mulig hun ikke har lest brevet en gang. Jeg synes det er så trist. Har villet snakke med datteren, men vet ikke om jeg skal blande meg. Hva tenker dere? Jeg har ikke kjent moren mer enn i 1 år, og datteren kjenner jeg ikke. Anonymkode: 7a584...9ee Bare det at moren er frittalende og plaprer rundt kan være nok til at hun blokkeres. Som du skriver så kjenner du ikke bakgrunnen så jeg ville ikke blandet meg. Hun hører ut som et menneske man ikke skal fortelle hemmeligheter til. Når du forteller henne noe spres dette i rekordfart. Anonymkode: e3386...af3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke bland deg. More kan ha borderline og prøver seg å pushe grenser nå i julen. Det er noen ganger det er foreldrene som er de som skaper trøbbel og ikke de unge voksne. De unge voksne må få lov til å skjerme seg mot ustabile familiemedlemmer. Kanskje grensen er nådd og konsekvenser må føles. Anonymkode: f4eaf...c0a Herlighet nå må dere slutte med diagnosesettingen Anonymkode: 18c95...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Moren vet ikke akkurat hvorfor datteren har slått hånden av henne, og sier nå at hun er villig til å gjøre alt for gjenopprette kontakten. Mor gråter mye og er lei seg. Hun har sikkert fått vite hvorfor, men aksepterer ikke grunnen. Og hun er ikke villig til å gjøre det datteren ønsker, derfor har datteren kutta kontakten. Du ts, skal holde deg langt unna! Mødre som dette er egosentriske med narsissistiske tendenser. Hilsen godt voksen datter som kutta kontakten med mor! Anonymkode: 6286b...9c9 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #30 Del Skrevet 10 timer siden Jeg ville nok ikke tatt kontakt , men samtidig vil jeg si at det finnes enkelte som kutter kontakt pga de ikke får viljen sin så det må ikke alltid være store grunner bsk Anonymkode: 18c95...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #31 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har sikkert fått vite hvorfor, men aksepterer ikke grunnen. Og hun er ikke villig til å gjøre det datteren ønsker, derfor har datteren kutta kontakten. Du ts, skal holde deg langt unna! Mødre som dette er egosentriske med narsissistiske tendenser. Hilsen godt voksen datter som kutta kontakten med mor! Anonymkode: 6286b...9c9 Trist å høre at du har kuttet kontakten. Vil du si noe om hvorfor du gjorde det? Anonymkode: 7a584...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 10 timer siden #32 Del Skrevet 10 timer siden Hvis du ønsker å hjelpe denne dama så støtter du henne som venninne uten å blande deg mer. For det første så har du ikke noe med det, for det andre kan det faktisk gjøre vondt verre å kontakte datteren. Hun kan se på det som forsøk på manipulering av mor, hun kan bli sint fordi mor involverer utenforstående i en allerede lei og personlig sak osv. Du trenger ikke hele historia eller å reparere noe som helst for å være et godt medmenneske her. Tvert i mot er det ufint å blande seg. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 10 timer siden #33 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har en venninne som har en ung voksen datter som ikke vil ha noe med moren å gjøre. Denne moren har prøvd å gjøre alt mulig for å oppnå kontakt med datteren, men datteren har blokkert henne alle mulige steder og vil ikke ha noe med henne å gjøre. Denne moren er nokså fritt talende uten å legge bånd på seg på seg når det gjelder å si noe hun mener. Det kan sikkert være sårende spesielt for nære familemedlemmer og barn å høre. Moren vet ikke akkurat hvorfor datteren har slått hånden av henne, og sier nå at hun er villig til å gjøre alt for gjenopprette kontakten. Mor gråter mye og er lei seg. Hun har nå senest skrevet brev til datteren om at hennes dør står alltid åpen for henne, og at hun så gjerne må komme på julaften. Men datteren svarer ikke. Godt mulig hun ikke har lest brevet en gang. Jeg synes det er så trist. Har villet snakke med datteren, men vet ikke om jeg skal blande meg. Hva tenker dere? Jeg har ikke kjent moren mer enn i 1 år, og datteren kjenner jeg ikke. Anonymkode: 7a584...9ee Støtt moren du, uten å ta kontakt med datteren, slik du skriver her, så legger mor alt ansvar over på datter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er den datteren, bare at jeg har kuttet all kontakt med min far! Hadde en venn av han tatt kontakt med meg for å fortelle hvor glad og stolt og alt sånn han er av meg hadde jeg klikket i vinkel! Og det hadde iallfall IKKE hjulpet på lysten til å kanskje begynne å ha kontakt med far igjen! Så ts, for datterens skyld, og for vennskapet mellom deg og mor, styr unna og ikke bland deg! Anonymkode: c3f74...71d 8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, det er jeg enig i.Men synes det er så trist og bortkastet tid at begge skal være triste og savne hverandre. Anonymkode: 7a584...9ee Siden du ikke kjenner datteren kan du ikke vite at hun er trist og savner moren. For alt du vet kan det ha vært en enorm lettelse å kutte kontakten. Anonymkode: bfc0c...418 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #36 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det er jeg enig i.Men synes det er så trist og bortkastet tid at begge skal være triste og savne hverandre. Anonymkode: 7a584...9ee Sjansen er minimal for at datteren er trist og savner mor når hun selv har valgt å kutte kontakten. Anonymkode: c3f74...71d 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #37 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville nok ikke tatt kontakt , men samtidig vil jeg si at det finnes enkelte som kutter kontakt pga de ikke får viljen sin så det må ikke alltid være store grunner bsk Anonymkode: 18c95...a10 Jeg skal ikke ta kontakt. Jeg vet for lite. Jeg vet at mor ikke er enkel i måten hun snakker på. Tror det er lettere å ikke la ting gå inn på seg når man er utenforstående i forhold til det å være nær. Jeg selv har en mor som det har vært vanskelig å forholde meg til. Verre var det da jeg liten. Hun er fortsatt den samme, men jeg vet at hu innerst føler kjærlighet. Så jeg blir ikke så såret lengre. Det er tross alt godt å ha hele i livet. Anonymkode: 7a584...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #38 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden du ikke kjenner datteren kan du ikke vite at hun er trist og savner moren. For alt du vet kan det ha vært en enorm lettelse å kutte kontakten. Anonymkode: bfc0c...418 Jeg vet via andre at datteren er lei seg og savner en mor. Men hun mener nok ikke sin egen mor som hun har. Det er trist Anonymkode: 7a584...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #39 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har en venninne som har en ung voksen datter som ikke vil ha noe med moren å gjøre. Denne moren har prøvd å gjøre alt mulig for å oppnå kontakt med datteren, men datteren har blokkert henne alle mulige steder og vil ikke ha noe med henne å gjøre. Denne moren er nokså fritt talende uten å legge bånd på seg på seg når det gjelder å si noe hun mener. Det kan sikkert være sårende spesielt for nære familemedlemmer og barn å høre. Moren vet ikke akkurat hvorfor datteren har slått hånden av henne, og sier nå at hun er villig til å gjøre alt for gjenopprette kontakten. Mor gråter mye og er lei seg. Hun har nå senest skrevet brev til datteren om at hennes dør står alltid åpen for henne, og at hun så gjerne må komme på julaften. Men datteren svarer ikke. Godt mulig hun ikke har lest brevet en gang. Jeg synes det er så trist. Har villet snakke med datteren, men vet ikke om jeg skal blande meg. Hva tenker dere? Jeg har ikke kjent moren mer enn i 1 år, og datteren kjenner jeg ikke. Anonymkode: 7a584...9ee Du vil prate med et fremmed menneske om deres bånd til deres nærmeste for at DU skal føle deg bedre og slippe å synes synd på moren mer. Dersom du bryr deg litt mindre om hvordan det er for deg å stå i denne situasjonen, så blir det klart at dette selvfølgelig ikke er ditt anliggende. På ingen måte ville vel noen av oss reagerte positivt om en fremmed skal bry seg om ting som skjer i ens eget privatliv? Nei, nei. Du får holde fokus på dine egne relasjoner, dette er ikke din business. Anonymkode: a021c...b58 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #40 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trist å høre at du har kuttet kontakten. Vil du si noe om hvorfor du gjorde det? Anonymkode: 7a584...9ee Fordi livet mitt er mye bedre uten henne i det. Så enkelt. Angrer kun på én ting, og er at jeg ikke kutta kontakten tidligere! Joda, jeg savner en mor. Men den finner jeg aldri hos min mor! Sånn er det, og det har jeg innfunnet meg i. Om du som en fremmed hadde kommet til meg og skulle ‘mekke’ eller noe annet for oss, så hadde jeg bedt deg om å dra til helvete og passe dine egne saker! Anonymkode: 6286b...9c9 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå