AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #61 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Herregud. Slutt å lage en diger greie av bursdagen din Anonymkode: 98821...be5 Ja, er så barnslig. Anonymkode: 049e1...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #62 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, kommunikasjon er IKKE alfa og omega i et forhold. En av de absolutt viktigste ingrediensene i et forhold er å vite når man bør lukke munnen og holde ting inni seg. Jeg er slett ingen pickmeisha (som er det riktige ordet), bare fordi jeg ikke lager drama og baluba omkring alt mulig, men det får du nå tenke hva du vil om. Anonymkode: 22779...816 Det er del av kommunikasjon. Kommunikasjon handler også om timing, ikke om å prate ihjel alt. Det som er viktig må derimot på bordet så ting blir klart og tydelig. Da slipper man å handle i blinde. Hvis du ikke har fått med deg at det er en samlet sum av selvsentrerthet her, og ikke en ts eller andre som lager drama og baluba om alt, så er det ditt eget problem. Ts har sagt hva hun vil og ønsker at de har lyst til. Han har valgt å "kjøpe en gave" som spolerer det. Så hva er ditt KONKRETE forslag?, i stedet for å kaste deg inn 8 en tråd og si andre lager drama? Anonymkode: 81a74...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #63 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke noe han har sagt at han vil heller, han har bestemt dette sammen med vennene sine, som også vil ha denne opplevelsen. Så jeg henger egentlig bare med som «dama til» her. Selve opplevelsen er kjøpt og betalt, og er ikke refunderbar, dessverre. Anonymkode: a80af...d8e Seriøst? Dette blir bare mer og mer begredelig..... Jeg tror jeg hadde sagt "takk, men nei takk". Anonymkode: db15d...9fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #64 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har skikkelig lyst til å dra på safari i Afrika.. Så her fikk jeg en idé om å booke safari i et land, gi dette til kjæresten og så betaler vi fly og hotell hver for oss..! Fantastisk gave! 🤓 Og nå håper jeg alle fikk med seg ironien! Ts - kjæresten din vil på denne turen og synes det er kjekt å slå sammen gaven din og turen. Og er ikke så interessert i en romantisk utenlandsreise .Det er trolig faktum. Anonymkode: 409ea...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #65 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Herregud. Slutt å lage en diger greie av bursdagen din Anonymkode: 98821...be5 Hilsen bitter burugle Anonymkode: 83689...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #66 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig du har svart på det, men hvorfor utelukker denne turen en utenlandstur på 3-4 dager for å feire bursdagen din? Har dere planer i sommer siden dere ikke kan bruke sommerferie/feriepenger? når det er sagt synes jeg ikke det høres ut som en fin gave. Han virker navlebeskuende og som han ikke ser deg i det hele tatt. Hvis dere har vært sammen så lenge uten å klare å snakke sammen ser jeg ikke mye håp, dessverre. Anonymkode: 371fe...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #67 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg syns ikke at mannen her har gjort noe galt. vedkommende over som mener han prøver å komme seg ut av 40 års gaven, tviler jeg sterkt på! Kanskje han har egen sparekonto til denne 40 års turen. Likevel så kan jo ikke ts forvente å få tur i 40 års gave, selv om hun har ønsket seg det. Du kan jo heller være glad for denne gaven til jul. Hvem vet, kanskje dere ikke kan reise når du blir 40- om det er sykdom eller andre ting som skjer i livet. Livet er nå. Ikke senere. Vær takknemlig Anonymkode: dc018...dea Veldig bra skrevet. Anonymkode: 22ab3...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #68 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har bare vært sammen et par år, og har ikke lært oss å snakke skikkelig sammen enda. Jeg har prøvd flere ganger, men for han er det uvant med disse samtalene hvor man er ærlig og forteller hva man reagerer på eller ønsker endringer på Dette synes jeg var verre enn bursdagsgaven da. Anonymkode: 22ab3...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #69 Del Skrevet 5 timer siden Det er et rødt flagg, dessverre. Hvis du virkelig er sikker på at han har hørt at du ønsker deg utenlandstur. Kanskje han bare hørte «tur»? Noen kan være uoppmerksom sånn. Jeg synes «utenlandstur» høres litt rart ut, for utlandet er jo alt. Har du ikke sagt noen land du kunne tenkt deg? Om ikke er det kanskje ikke rart han bare kjøpte deg en tur… om det så ble feil. Men hvis du tydelig har sagt at du ønsker deg til til et land og han har hørt det, og trosser ved ikke bare gir deg motsatt men dermed også saboterer for det du ønsker… det høres litt slemt ut. Anonymkode: 80833...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #70 Del Skrevet 5 timer siden Jeg syns ikke noe om gaver som gir mottaker en utgift. Skal man gi tur i gave bør det inkludere alt av utgifter som mat, aktiviteter osv. Jeg skjønner ts ble skuffet. Han kunne jo bestilt tur for feiring av 40årsdagen. Godt mulig han har flere planer, men du vet vel ca om økonomien hans og om han har råd til to turer eller ei. Kan du høre om det er mulig å flytte turen? Anonymkode: e6d53...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #71 Del Skrevet 5 timer siden Du kan reise billig til utlandet om du vil. «Gratisbilletter» på danskebåten som loddes ut flere ganger i året feks. Eller kjøpe billige flybilletter. Du må bare følge med på tilbud, feks hva som blir lagt ut på julekalenderen til flyselskapene. Du får til det du vil, hår også ann å være sparsommelig med mat/utgifter noen måneder for å spare til helgeturen til Riga/Krakow/London (hvor du vil). Anonymkode: 9fc28...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå