Gå til innhold

Hvordan få en mann til å bli stormende forelsket i meg og jakte meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lag et kjærlighetsserum. 

Ingredienser:

1. En dråpe morgenrøde - Samlet fra himmelen i gryningen, symboliserer nye begynnelser.
  2. Tre kronblad av en nattsblomst - Plukket kun ved fullmåne, for å tilføre mystikk og følelser.
  3. Et fnugg enhjørningstøv - Kun funnet der uskyld og renhet møter magi.
  4. En tåre fra et lykkelig øyeblikk - Fanger essensen av ekte glede.
  5. Et snev av stjernelys - Tatt fra stjerneskuddet som bærer en hemmelig drøm.
  6. Honning fra en bikube voktet av en fe - For å binde sødmen i forbindelsen.

Fremgangsmåte:

1. Hell en krystallklar vannkilde i en sølvgryte og varm opp over en flamme laget av ildfluer.
  2. Tilsett dråpen morgenrøde først, slik at gryten fylles med en varm gylden glød.
  3. Riv forsiktig de tre kronbladene fra nattsblomsten, og la dem synke ned i gryten mens du hvisker ordene: "Hjertet åpner, sjelen knytter".
  4. Dryss et fnugg enhjørningstøv inn i blandingen. Se for deg kjærlighet som en lysende energi som sprer seg.
  5. Fang en tåre fra et lykkelig øyeblikk og la den falle i gryten. Dette vil forsterke båndet mellom sjelene.
  6. Avslutt med å tilsette stjernelys og en dråpe fehonning. Rør mot klokken tre ganger, og deretter med klokken tre ganger.

Magisk aktivering:
Serumet må avkjøles under stjernehimmelen i nøyaktig én time. Etterpå oppbevares det i en krystallflaske til det skal brukes. Serumet virker kun hvis følelsene allerede har en gnist av potensial.

Anonymkode: c9318...216

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

👺 Her skal jeg ikke lese et eneste råd, for jeg går hardt inn for det motsatte. 🌳 :ninja: 🌳

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 timer siden):

Det ene er konkret og det andre er mer abstrakt.

Har du tenkt på det? 

Er dette trolling eller har du en tanke du ønsker å formidle?

Anonymkode: dfbf3...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette trolling eller har du en tanke du ønsker å formidle?

Dette er ikke trolling nei. Det å være feminin er man gjerne i en relasjon. Jeg ser på det som en adferd, og en egenskap. Man kan gå i kjole uten å være feminin. 

Har du tenkt på det? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (11 timer siden):

Nei😂 

Men eksen min var en sånn som måtte ammes i ammingens rette betydning. 
Han ønsket at jeg skulle fri til han f.eks… 

Han stilte spørsmål til hvorfor jeg skulle få blomster og ikke han…… 

Sånne ting 😆

Har du svar på hvorfor han skulle fri og hvorfor du skulle få blomster og ikke han?

Anonymkode: 4bb47...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen menn foretrekker at kvinner alltid er den som drar lasset ja. Planlegger, tar insj, ordner og styrer for de. Også er folk overrasket når mannfolka de etablerer seg med viser seg å være udugelige på å bidra. Så hvis man har lyst til å tiltrekke seg en mannebaby man kan amme så for all del. 

Anonymkode: 3b22f...e66

Husk at de mennene du liker, kanskje ikke er menn alle andre vil ha.

Og motsatt. Ikke at det finnes kun to typer menn. Jeg er ikke en bli jaktet på dame, er litt redd for pågående menn å søker de som er mildere.

Anonymkode: df045...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? 

Anonymkode: 5fd41...133

Dans med han på ballet og løp hjem når klokken slår tolv.

PS. Glem igjen glasskoen din i trappa.

Anonymkode: ae33a...3ef

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke deltatt i tråden, men må si jeg reagerte litt på at du skrev om femininitet, for deretter å krangle i vei. Tror de fleste er enig med meg i at femininitet er omtrent det motsatte av å krangle.

At det igjen er det samme som å bake pepperkaker? Ikke utenkelig.

:tree: God jul! :nisse:

Anonymkode: b0724...98d

Ja, jeg er til og med enig med deg selv. Det er faktisk veldig maskulint av meg å holde på sånn her. Det er nesten som om jeg er et sammensatt menneske som har kapasitet til å lene meg inn i begge type energier 🤯

Jeg bare ga ts et råd utifra hva som har funka for meg, også siterer folk meg med en masse surr om hvordan de praktiserer livet sitt og blablabla. Så blir jeg litt oppgitt og sarkastisk da, skyt meg. Leser andre som skriver mye rart i tråden her og, men siden de lar meg være i fred jeg lar de også være i fred selv om jeg er uenig, hvem skulle tru at det går an? Helt vilt.

God jul!

Anonymkode: 3b22f...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? 

Herregud 😅 Hva med å ta litt ansvar selv, vis du vil ha han 

Anonymkode: 7f19f...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har du svar på hvorfor han skulle fri og hvorfor du skulle få blomster og ikke han?

Nei, han mente at det var urettferdig. Hvorfor skulle jeg få blomster å bli fridd til fordi jeg er dame? 
Skjønner jo nå at dette var fordi han er en fyr som ikke bryr seg om sånne ting og ikke brydde seg om meg og så ikke verdien i å gjøre ting for meg for å gjøre meg lykkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Dette er ikke trolling nei. Det å være feminin er man gjerne i en relasjon. Jeg ser på det som en adferd, og en egenskap. Man kan gå i kjole uten å være feminin. 

Har du tenkt på det? 

Det høres ut som om jeg snakker med en bot som ikke leser postene mine. Har du tenkt på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det høres ut som om jeg snakker med en bot som ikke leser postene mine. Har du tenkt på det?

Det var ikke snilt av deg. Jeg liker å presisere og være presis. Jeg er ikke tankeleser, og jeg kjenner ikke deg. Aner jo ikke om du skriver om indre eller ytre kvaliteter her. Femininitet er et vidt begrep såvidt meg bekjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: fa96e...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på overskriften din..

Hvorfor skal du sitte på gjerdet og vente på at en annen skal gjøre noe?

Gjør det selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...