Gå til innhold

Hvordan få en mann til å bli stormende forelsket i meg og jakte meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at femininitet er det eneste jeg er ute etter, men at det betyr mye for meg.

Og hvis jeg ønsker en feminin partner så må jeg finne meg en feminin partner, ja. Det er vel nærmest innlysende?

Anonymkode: dfbf3...905

Det er mange måter å være feminin på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? 

Anonymkode: 5fd41...133

Vær deg selv, og vis ham hvem du er, og gi ham oppmerksomhet.  For min del er det de unike kvalitetene ved den andre personen som gjør meg forelsket.    

Anonymkode: 19721...50c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at alle menn vil «jakte» noen. Uansett hvor forelsket de måtte være.

Anonymkode: 47f1c...437

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at femininitet er det eneste jeg er ute etter, men at det betyr mye for meg.

Og hvis jeg ønsker en feminin partner så må jeg finne meg en feminin partner, ja. Det er vel nærmest innlysende?

Det er faktisk ikke innlysende med mindre man er tankeleser 😉😂

Har du tenkt på det?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare den som kjenner han kan gi gode råd, alt annet blir generelle råd som gjelder for mange menn. Mine generelle råd er, som andre sier, å være mest mulig deg selv. Forhåpentligvis vil det si at du er søt, pent kledd, litt sexy og oppfører deg voksent. Det du trenger utover dette er å være seksuell og modig. Aller helst at du overrasker han ved å være mye drøyere seksuelt enn han kunne forestille seg. Alt etter hvilken fase av datingen eller forholdet dere er i. Nøkkelen for å nå dypest i en mann er nesten alltid å spille på det seksuelle. Å være ei skikkelig frekk hore, uten at noen andre enn bare han du elsker, er i nærheten av å ane hvor grenseløs du kan være, når tiden for å vise det er riktig.

Anonymkode: c3175...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hele her var flaut.

Jeg lar dem se meg uten sminke og i koseklær asap, og om jeg er keen så sier jeg det. 

Hilsen godt kvinne som alltid har fått de hun vil ha.

Å manipulere, la dem tro du ser annerledes ut, late som man er noe annet for å fremstå "feminin", må vel utelukkende tiltrekke seg de overfladiske som forventer at du ser slik ut to timer etter fødsel.. de vi ser klager på kvinner her inne fordi hun ikke ser lik ut lenger. 

Anonymkode: 0cffb...1d9

Det som er flaut her er at du har et så enkelt syn på hva å være fresh og se bra ut er. Ingen som har nevnt noe om en masse sminke og ikke kunne gå i koseklær. Det er ikke manipulerende å ta vare på seg selv ved å ha god hygiene, og ta vare på hud/hår/negler. Jeg tenker jo at det feminine her er å ha et godt øye for det estetiske og detaljer. Trenger ikke veie 45 kg og kake trynet fullt av sminke for å utstråle det. 

Anonymkode: 3b22f...e66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nøkkelen for å nå dypest i en mann er nesten alltid å spille på det seksuelle. Å være ei skikkelig frekk hore, uten at noen andre enn bare han du elsker, er i nærheten av å ane hvor grenseløs du kan være, når tiden for å vise det er riktig.

Du blander vel ikke forelsket med kåt i rådet ditt?  For min del er det to forskjellige ting, selv om det går an å være begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

…og hvis hun bare skal gå bort til han og si at hun vil ha ham, blir det jo ikke mye til jakt, blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du blander vel ikke forelsket med kåt i rådet ditt?  For min del er det to forskjellige ting, selv om det går an å være begge deler. 

Ikke for meg. For meg er det umulig å skille de to. Jeg kan godt bli kåt på en kvinne uten å være forelsket, men jeg kan aldri være skikkelig forelsket uten å være kåt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når det er sagt så kunne jeg sikkert spart meg med å være så frekk med deg, da. Beklager det. Det er jo jul og sånt. 

Elsket denne kommentaren. 😄 Når jula er over så kan vi gå tilbake til å være frekke, liksom. Nei da. God jul! 😁

Anonymkode: 96313...a8b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

…og hvis hun bare skal gå bort til han og si at hun vil ha ham, blir det jo ikke mye til jakt, blir det?

Jakt er feil, jakt drives fram av sjalusi og konkurranseinstinkt. Det tror jeg ikke på om du ønsker å få noen skikkelig forelsket, det virker om du skal få noen interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jakt er feil, jakt drives fram av sjalusi og konkurranseinstinkt. Det tror jeg ikke på om du ønsker å få noen skikkelig forelsket, det virker om du skal få noen interessert.

Trenger ikke alltid å komme fra et negativ sted, føler heller at det er å vise en hvor mye innsats man er villig til å legge inn i et eventuelt forhold. Eller i å få seg et ligg, forsåvidt. Jakt trenger ikke være å kjøpe dyre ting eller flekse musklene sine for å vise at man er større enn den andre fyren, det kan være små oppmerksomheter som å huske hva en liker å spise eller være en pålitelig og trygg samtalepartner. Vise at man bryr seg og er aktivt interessert. 

Så kan vi diskutere opp og ned om at det blir feil at den ene parten skal jakte den andre og jada jada jada men poenget er at ts vil ha jakt, ikke nødvendigvis høre om hva alle andre syntes er rett og galt i forhold til det. 

Personlig humrer jeg høyt for meg selv her jeg sitter hver gang jeg leser eller skriver ordet «jakt» nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så kan vi diskutere opp og ned om at det blir feil at den ene parten skal jakte den andre og jada jada jada men poenget er at ts vil ha jakt, ikke nødvendigvis høre om hva alle andre syntes er rett og galt i forhold til det. 

Jeg tenkte på hva som vanligvis legges i å jakte. Men jeg ser i overskriften at du har rett i at ts tenker mer på pludring og hverdagskos, da blir det annerledes. Da er vi over på seksuelle. Det kommer vi aldri unna om en mann skal bli skikkelig påskrudd og forelsket. Da er det bare å pynte seg til jul :julekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (1 time siden):

Det er mange måter å være feminin på.

For meg så teller naturligvis måten jeg tolker som feminin. Jeg har inntrykk av at vi menn er ganske enige om hva som er feminint og ikke i våre øyne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Det er faktisk ikke innlysende med mindre man er tankeleser 😉😂

Har du tenkt på det?...

Haha. Nei. Det er grunnleggende språkforståelse. Hvis jeg ønsker pizza til middag så må jeg anskaffe en pizza. Det ene er en logisk konsekvens av det andre. Har du tenkt på det?

Og hvis jeg ønsker en feminin partner så må jeg finne meg en feminin partner, ja. Det er vel nærmest innlysende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha. Nei. Det er grunnleggende språkforståelse. Hvis jeg ønsker pizza til middag så må jeg anskaffe en pizza. Det ene er en logisk konsekvens av det andre. Har du tenkt på det?

Og hvis jeg ønsker en feminin partner så må jeg finne meg en feminin partner, ja. Det er vel nærmest innlysende?

Det ene er konkret og det andre er mer abstrakt.

Har du tenkt på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Elsket denne kommentaren. 😄 Når jula er over så kan vi gå tilbake til å være frekke, liksom. Nei da. God jul! 😁

Anonymkode: 96313...a8b

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da er det bare å pynte seg til jul :julekyss:

Riktig god jul a dere, nå fikk dere meg skikkelig i stemning. Jeg skal slutte å være spydig på kg og heller bake litt pepperkaker.

God jul ts, håper du får den jakten du ønsker deg i gave! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slutte å være spydig på kg og heller bake litt pepperkaker.

God jul ts, håper du får den jakten du ønsker deg i gave! 

Har ikke deltatt i tråden, men må si jeg reagerte litt på at du skrev om femininitet, for deretter å krangle i vei. Tror de fleste er enig med meg i at femininitet er omtrent det motsatte av å krangle.

At det igjen er det samme som å bake pepperkaker? Ikke utenkelig.

:tree: God jul! :nisse:

Anonymkode: b0724...98d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jag, tiltrekk. Sørg for at du alltid ser fresh og bra ut. Vær tilgjengelig for å tilbringe tid sammen. Resten ordner seg selv om han allerede liker deg. Bare ikke jag han, det er ufemninint og flaut som kvinne å skulle legge seg etter menn. Hilsen ei som alltid har fått de jeg vil ha.

Sannhet med modifikasjoner. Ingen blir tiltrukket av noen som virker desperate. Men personlig liker jeg veldig godt om dama er asertiv og tar styringen.

Så for meg er det mye mer attraktivt om en dame viser seg bestemt og tar initiativet. Virker hun viljeløs og tilltaksløs blir jeg ikke tiltrukket. 

Men alle ekte menn meg selv inkludert trenger å føle at vi må jakte å gjøre en innsats for å gå dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? 

Anonymkode: 5fd41...133

Vær pen.

Anonymkode: 57e0e...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...