AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #21 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? Anonymkode: 5fd41...133 🪄 her er en tryllestav. gjem deg bak en vegg og sprett frem når han minst venter det, og så sier du: sim sala bim! bli forelsket i meg! og så i samme slengen kan du si at du vil ha en stor diamantring asap. ❤️ Anonymkode: 22b51...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 Ved å slutte det du nå gjør ved å jakte ham mentalt. Anonymkode: 8db6e...ca3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #23 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Må selv tråder om hvordan gjøre en mann forelsket handle om hvor patetisk sure damer synes at menn er? Kan ikke oppgulpet deres puttes i en egen tråd? Anonymkode: dfbf3...905 Følte du deg truffet? Noen menn er patetiske ja. Men langt ifra alle. Mange flotte, selvstendige menn med tak i også. Ikke vanskelig å skjønne hvilken kategori du føler selv at du er i, da. Hot. Anonymkode: 3b22f...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #24 Del Skrevet 22. desember 2024 Noen menn trenger litt hjelp. Hos oss var det jeg som addet han på some, men han skrev første melding. Det var jeg som foreslo første date (søndagstur), han andre (middag). Jeg tok initiativ til første kyss, han tok «er vi kjærester nå»-praten. 😊 Hadde jeg ikke tatt initiativ, hadde vi aldri engang møttes. Anonymkode: 85dac...ed2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #25 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Følte du deg truffet? Anonymkode: 3b22f...e66 Nei, men det er litt irriterende at de sure damene skal forpeste absolutt alle tema, også når det ikke har relevans for trådens tema. Hvis jeg ser en bruker besvare en tråd om julemat med «alle damer over 30 er uattraktive» så ville jeg reagere på samme måte: vær så snill å ta oppgulpet ditt et annet sted. Ikke fordi jeg føler meg truffet men fordi negativiteten og irrelevansen bidrar til å gjøre KG mindre nyttig. Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #26 Del Skrevet 22. desember 2024 La han ta deg i 2'ern. Anonymkode: 67616...935 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #27 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men det er litt irriterende at de sure damene skal forpeste absolutt alle tema, også når det ikke har relevans for trådens tema. Hvis jeg ser en bruker besvare en tråd om julemat med «alle damer over 30 er uattraktive» så ville jeg reagere på samme måte: vær så snill å ta oppgulpet ditt et annet sted. Ikke fordi jeg føler meg truffet men fordi negativiteten og irrelevansen bidrar til å gjøre KG mindre nyttig. Anonymkode: dfbf3...905 Vi snakker om å tiltrekke en mann, dermed er det faktisk litt relevant hva slags type mann det er snakk om. Når det er sagt så kunne jeg sikkert spart meg med å være så frekk med deg, da. Beklager det. Det er jo jul og sånt. Anonymkode: 3b22f...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #28 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La han ta deg i 2'ern. Anonymkode: 67616...935 herre min hatt!! for et dårlig råd. fyyyyy. Anonymkode: 22b51...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #29 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 🪄 her er en tryllestav. gjem deg bak en vegg og sprett frem når han minst venter det, og så sier du: sim sala bim! bli forelsket i meg! og så i samme slengen kan du si at du vil ha en stor diamantring asap. ❤️ Anonymkode: 22b51...ada Anonymkode: fa96e...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. desember 2024 #30 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Noen menn foretrekker at kvinner alltid er den som drar lasset ja. Planlegger, tar insj, ordner og styrer for de. Også er folk overrasket når mannfolka de etablerer seg med viser seg å være udugelige på å bidra. Så hvis man har lyst til å tiltrekke seg en mannebaby man kan amme så for all del. Anonymkode: 3b22f...e66 Her tror jeg du bomer i generaliseringen din. Forstår ikke at det skal være noen samenheng mellom hvem som ber på første dat og husarbeid eller lignende. Tradisjonelt har det jo vært menn som tar insj og planlerger, det betyr ikke at kvinner ikke har bidrat senere i forholdet! Så det å like å jakte og det å bidra mye i et etablert forhold tror jeg er to forskjelige ting. Da en player kan være veldig god på jakten uten noen evne til å bidra eller vedlikeholde forholdene han er god til å jakte på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #31 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? Anonymkode: 5fd41...133 Vær deg selv. Ikke prøv på manipulering. Anonymkode: 2a9a9...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #32 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær deg selv. Ikke prøv på manipulering. Anonymkode: 2a9a9...969 Dette er det eneste svaret. Vær deg selv ts, og enten liker han det eller ikke, hvis ikke så er det ikke fordi det er noe feil med deg. Tenk epler og appelsiner, noen liker ene og andre den andre, uten at det er feil med noen av de. Anonymkode: c8645...e33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #33 Del Skrevet 22. desember 2024 Det blir vel å koke et heksebrygg å få han til å drikke det da. Anonymkode: a1976...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #34 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Alt det der betyr ikke at man blir forelsket. Skikkelig forelsket blir man kanskje 2-3 ganger i løpet av livet. Det bare skjer plutselig, og jeg tror forskere har funnet ut at det har en sammenheng med at det etableres en slags tillit. Anonymkode: 3983e...032 TS er ikke tydelig på hvor hun står med denne mannen i dag. Er det en kollega som smugtitter litt på henne eller er det en hun har datet i 6 mnd som hun vil «få skikkelig på kroken»? Jeg tolker henne mer som det første. Jeg står ved posten min og rådene til hvordan hun kanskje kunne ha fått meg forelsket. Dette er ikke en kokebok og hvis jeg ikke kan bli forelsket i deg så er det kanskje ingenting du kan gjøre for å tvinge det fram. Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #35 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): La han ta deg i 2'ern. Anonymkode: 67616...935 En spennende og fin ting i en seksuell relasjon, men jeg tror ikke at det bidrar til å gjøre en kvinne til kvinnen i mitt liv. Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #36 Del Skrevet 22. desember 2024 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Her tror jeg du bomer i generaliseringen din. Forstår ikke at det skal være noen samenheng mellom hvem som ber på første dat og husarbeid eller lignende. Tradisjonelt har det jo vært menn som tar insj og planlerger, det betyr ikke at kvinner ikke har bidrat senere i forholdet! Så det å like å jakte og det å bidra mye i et etablert forhold tror jeg er to forskjelige ting. Da en player kan være veldig god på jakten uten noen evne til å bidra eller vedlikeholde forholdene han er god til å jakte på.... Selvfølgelig utelukker ikke det ene det andre. Men at du ikke klarer å snurre nøtta di rundt at det er en sammenheng mellom at det fra starten er en forventning til at kvinnen skal fikse, og en forventning om at hun skal fikse det meste etterhvert også høres ut som et deg problem. For de fleste burde det ikke være så vanskelig. Hele poenget mitt er at mange menn liker å jakte, og den «jakten» er en maskulin greie. Ts selv vil jo at mannen skal jakte henne. Så da burde hun bli i sitt feminine og tiltrekke. Skjønte du det? Anonymkode: 3b22f...e66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #37 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig utelukker ikke det ene det andre. Men at du ikke klarer å snurre nøtta di rundt at det er en sammenheng mellom at det fra starten er en forventning til at kvinnen skal fikse, og en forventning om at hun skal fikse det meste etterhvert også høres ut som et deg problem. For de fleste burde det ikke være så vanskelig. Hele poenget mitt er at mange menn liker å jakte, og den «jakten» er en maskulin greie. Ts selv vil jo at mannen skal jakte henne. Så da burde hun bli i sitt feminine og tiltrekke. Skjønte du det? Anonymkode: 3b22f...e66 Man kan ikke bare bli i sitt feminine uten videre. Alle mennesker både menn og kvinner består av maskulin og feminin energi. Så det kommer nok an på hvilken energi som blir trigget tror jeg. Bevisst på det kan man være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. desember 2024 #38 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig utelukker ikke det ene det andre. Men at du ikke klarer å snurre nøtta di rundt at det er en sammenheng mellom at det fra starten er en forventning til at kvinnen skal fikse, og en forventning om at hun skal fikse det meste etterhvert også høres ut som et deg problem. For de fleste burde det ikke være så vanskelig. Hele poenget mitt er at mange menn liker å jakte, og den «jakten» er en maskulin greie. Ts selv vil jo at mannen skal jakte henne. Så da burde hun bli i sitt feminine og tiltrekke. Skjønte du det? Anonymkode: 3b22f...e66 Oi, det var et hisig svar synes jeg. Men nei jeg forstår ikke hvorfor det at en mann ikke liker å ta insj i dating fasen skule lege føringer for resten av forholdet, når det åpenbart ikke fungerer sånn for damer. Synes også det er en uting å lege så rigide føringer for hva som er maskulin og femenin oppførsel. Vi har alle personligheter, er du typen som ikke liker å ta første steget så er det helt greit, men det er ikke noe galle i at noen har andre preferanser (helt uavhengig av kjøn). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #39 Del Skrevet 22. desember 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Man kan ikke bare bli i sitt feminine uten videre. Alle mennesker både menn og kvinner består av maskulin og feminin energi. Så det kommer nok an på hvilken energi som blir trigget tror jeg. Bevisst på det kan man være. Feminine kvinner er veldig attraktive da. Anonymkode: dfbf3...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #40 Del Skrevet 22. desember 2024 Pippi Lotta skrev (20 minutter siden): Oi, det var et hisig svar synes jeg. Men nei jeg forstår ikke hvorfor det at en mann ikke liker å ta insj i dating fasen skule lege føringer for resten av forholdet, når det åpenbart ikke fungerer sånn for damer. Synes også det er en uting å lege så rigide føringer for hva som er maskulin og femenin oppførsel. Vi har alle personligheter, er du typen som ikke liker å ta første steget så er det helt greit, men det er ikke noe galle i at noen har andre preferanser (helt uavhengig av kjøn). Det er helt greit at du ikke skjønner det. Det er også helt greit at folk har andre preferanser også. Det kan jo hende at mannen Ts snakker om er en maskulin mann som tiltrekkes av det maskuline. Jeg prøver bare å gi et veldig generelt råd basert på et veldig generelt spørsmål. Jeg skjønner jo at verden og begrepet feminint og maskulint kan være kompliserte greier men nå var det vel egentlig ikke det tråden handlet om her. Anonymkode: 3b22f...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå