AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Altså jeg vet han liker meg og syns jeg er søt, men vil han skal bli forelsket i meg. Hvordan? Anonymkode: 5fd41...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Den som hadde visst det hadde vunnet i lotto tror jeg... Tror ikke det er bra å gå inn for det... Vær deg selv, vis at du setter pris på han. Liker han deg så tror jeg det kommer naturlig. Sjeldent lurt å prøve å tvinge fram noe som evt ikke er der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er ikke noe du kan manipulere. Fortsett å være deg selv - om du ønsker et varig forhold er jo det beste. Om han ikke blir forelsket, må du gå videre - du kan ikke tvinge frem slike følelser. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Gi det tid og vær tålmodig. Og vær deg selv. Anonymkode: 724dd...0a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 Ikke jag, tiltrekk. Sørg for at du alltid ser fresh og bra ut. Vær tilgjengelig for å tilbringe tid sammen. Resten ordner seg selv om han allerede liker deg. Bare ikke jag han, det er ufemninint og flaut som kvinne å skulle legge seg etter menn. Hilsen ei som alltid har fått de jeg vil ha. Anonymkode: 3b22f...e66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke jag, tiltrekk. Sørg for at du alltid ser fresh og bra ut. Vær tilgjengelig for å tilbringe tid sammen. Resten ordner seg selv om han allerede liker deg. Bare ikke jag han, det er ufemninint og flaut som kvinne å skulle legge seg etter menn. Hilsen ei som alltid har fått de jeg vil ha. Anonymkode: 3b22f...e66 Ikke enig. Noen menn foretrekker at kvinnen tar mer initiativ og viser interesse - men alt med måte, så klart. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Cornix skrev (2 minutter siden): Ikke enig. Noen menn foretrekker at kvinnen tar mer initiativ og viser interesse - men alt med måte, så klart. Noen menn foretrekker at kvinner alltid er den som drar lasset ja. Planlegger, tar insj, ordner og styrer for de. Også er folk overrasket når mannfolka de etablerer seg med viser seg å være udugelige på å bidra. Så hvis man har lyst til å tiltrekke seg en mannebaby man kan amme så for all del. Anonymkode: 3b22f...e66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg har veldig tro på at man må ha fokus på seg selv. Ikke han! Lev livet ditt, bli en god person for deg og andre rundt deg, smil og vær glad! Ikke legg fokuset på han! Er han den rette for deg ser han det og da kommer han til deg! Vis interesse men ikke overdrevent… Leste et innlegg igår inne på singel, en dame som lurte på hvorfor fyren var pålogget men ikke svarte snappen! Scoren hadde heller ikke øket. Dette blir feil! Totalt feil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen menn foretrekker at kvinner alltid er den som drar lasset ja. Planlegger, tar insj, ordner og styrer for de. Også er folk overrasket når mannfolka de etablerer seg med viser seg å være udugelige på å bidra. Så hvis man har lyst til å tiltrekke seg en mannebaby man kan amme så for all del. Anonymkode: 3b22f...e66 Det er jo ikke etablering av forhold denne tråden handler om, men ei som prøver å gjøre en mann forelsket. Noen menn ønsker at kvinner viser interesse, man er forelsket før man etablerer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #10 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen menn foretrekker at kvinner alltid er den som drar lasset ja. Planlegger, tar insj, ordner og styrer for de. Også er folk overrasket når mannfolka de etablerer seg med viser seg å være udugelige på å bidra. Så hvis man har lyst til å tiltrekke seg en mannebaby man kan amme så for all del. Anonymkode: 3b22f...e66 😂 mannebaby en kan amme grøss. det er en mellomting her en plass, det er jeg sikker på, men jeg er enig i at man ikke skal ta på seg alt, styre og stelle, så få sjokk når mannen ikke kan bidra. Anonymkode: c8645...e33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #11 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂 mannebaby en kan amme grøss. det er en mellomting her en plass, det er jeg sikker på, men jeg er enig i at man ikke skal ta på seg alt, styre og stelle, så få sjokk når mannen ikke kan bidra. Anonymkode: c8645...e33 Tror mange menn liker å bli "ammet". 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #12 Del Skrevet 22. desember 2024 Cornix skrev (2 minutter siden): Tror mange menn liker å bli "ammet". 😂 Tror jeg også! Og da springer jeg mot døra for å si det sånn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #13 Del Skrevet 22. desember 2024 Cornix skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke etablering av forhold denne tråden handler om, men ei som prøver å gjøre en mann forelsket. Noen menn ønsker at kvinner viser interesse, man er forelsket før man etablerer seg. Sant. Hva slags mann et det du prøver å tiltrekke ts? Er han selvstendig eller avhengig av at andre ordner for han? Hva er endgamet? Er det forhold sier jeg sett krav og vær deg selv. Er det penger eller annet lignende kan du jo bare fake it til you make it. Anonymkode: 3b22f...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #14 Del Skrevet 22. desember 2024 Dojakitty skrev (Akkurat nå): Tror jeg også! Og da springer jeg mot døra for å si det sånn! He he. Nå tenkte jeg heller "mmm... pupper" enn direkte amming. Tror ikke du springer mot døra om han bare vil kose, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #15 Del Skrevet 22. desember 2024 Cornix skrev (Akkurat nå): He he. Nå tenkte jeg heller "mmm... pupper" enn direkte amming. Tror ikke du springer mot døra om han bare vil kose, eller? Nei😂 Men eksen min var en sånn som måtte ammes i ammingens rette betydning. Han ønsket at jeg skulle fri til han f.eks… Han stilte spørsmål til hvorfor jeg skulle få blomster og ikke han…… Sånne ting 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #16 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg kan ikke svare på hvordan du får alle menn interessert. Men jeg kan svare på hvordan du får meg interessert. Vær søt/pen. Vær blid og glad og smil og le. Søk øyekontakt. Snakk med meg. Bidra til at hver gang vi møtes er hyggelig, at jeg forbinder noe positivt med deg. Ha et eget liv, egne interesser, egne venner. Ikke vær desperat. Bare kledelig og lekent nysgjerrig. Anonymkode: dfbf3...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #17 Del Skrevet 22. desember 2024 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Tror jeg også! Og da springer jeg mot døra for å si det sånn! Må selv tråder om hvordan gjøre en mann forelsket handle om hvor patetisk sure damer synes at menn er? Kan ikke oppgulpet deres puttes i en egen tråd? Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. desember 2024 #18 Del Skrevet 22. desember 2024 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Nei😂 Men eksen min var en sånn som måtte ammes i ammingens rette betydning. Han ønsket at jeg skulle fri til han f.eks… Han stilte spørsmål til hvorfor jeg skulle få blomster og ikke han…… Sånne ting 😆 Egentlig søtt, men heeelt feil om man ønsker det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #19 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke svare på hvordan du får alle menn interessert. Men jeg kan svare på hvordan du får meg interessert. Vær søt/pen. Vær blid og glad og smil og le. Søk øyekontakt. Snakk med meg. Bidra til at hver gang vi møtes er hyggelig, at jeg forbinder noe positivt med deg. Ha et eget liv, egne interesser, egne venner. Ikke vær desperat. Bare kledelig og lekent nysgjerrig. Anonymkode: dfbf3...905 Alt det der betyr ikke at man blir forelsket. Skikkelig forelsket blir man kanskje 2-3 ganger i løpet av livet. Det bare skjer plutselig, og jeg tror forskere har funnet ut at det har en sammenheng med at det etableres en slags tillit. Anonymkode: 3983e...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #20 Del Skrevet 22. desember 2024 Cornix skrev (3 minutter siden): Egentlig søtt, men heeelt feil om man ønsker det motsatte. Ja jeg ønsker jo gjerne å bli behandlet som dame i forholdet, at han bringer frem det feminine i meg. Men her ble jo jeg en bredskuldret mannebjørn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå